Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Bουτιά για τις πωλήσεις αυτοκινήτων τον Αύγουστο.


Οι 7.167 ταξινομήσεις καινούριων αυτοκινήτων που καταγράφηκαν το όγδοο μήνα του χρόνου, αποτελούν αρνητικό ρεκόρ τα τελευταία δεκατρία χρόνια, καθώς ποτέ άλλοτε μετά το 1998 δεν υπήρξε χειρότερη επίδοση. Έτσι, οι συνολικές πωλήσεις την περίοδο Ιανουαρίου – Αυγούστου 2010 ανέρχονται σε 117.237 μονάδες έναντι του μέσου όρου των 199.761 ταξινομήσεων την αντίστοιχη χρονική στιγμή της περιόδου 2004-2009.
Στην κορυφή των πωλήσεων για το παραπάνω διάστημα, βρίσκεται σταθερά η Toyota με 14.498 πωλήσεις και ακολουθούν η VW (10.772), η Opel (10.319), η Ford (8.339), η Hyundai (7.961), η Fiat (7.740), η Skoda (6.014), η Nissan (5.822), η Suzuki (5.627) και η Citroen (5.231). Η, χωρίς προηγούμενο, κρίση που ταλανίζει την ελληνική αγορά αυτοκινήτου οφείλεται ασφαλώς στο δυσμενές περιβάλλον που έχουν διαμορφώσει οι οικονομικές εξελίξεις στη χώρα μας, στην αλλαγή πολιτικής των τραπεζών σε ό,τι αφορά την δανειοδότηση υποψηφίων αγοραστών αλλά και στις στρεβλώσεις που δημιουργεί η τριπλή φορολόγηση (ΦΠΑ - Ειδικό Τέλος Ταξινόμησης - Φόρος Πολυτελείας) του προϊόντος "αυτοκίνητο" καθιστώντάς το πανάκριβο χωρίς λόγο. Πέρα δε από τις επιπτώσεις στον τομέα της απασχόλησης, όπου εκατοντάδες εργαζόμενοι μένουν διαρκώς χωρίς δουλειά, καταγράφεται μια γεωμετρικά αυξανόμενη υστέρηση των δημοσίων εσόδων από τις χαμένες πωλήσεις καινούριων και μεταχειρισμένων αυτοκινήτων. Οι εισηγήσεις που υιοθετήθηκαν και τα μέτρα που επιβλήθηκαν στην αγορά αυτοκινήτου διέψευσαν όσους πίστευαν ότι μέσω του συγκεκριμένου κλάδου -και σε συνδυασμό με την αύξηση της έμμεσης φορολογίας σε άλλα προϊόντα- θα διασωθούν τα δημόσια έσοδα. Χαρακτηριστικό είναι επίσης το γεγονός ότι το όποιο ενδιαφέρον των υποψήφιων αγοραστών έχει πλέον μετατοπισθεί στις τρεις μικρότερες κατηγορίες μοντέλων (A,B,C), δηλαδή τα αυτοκίνητα πόλης, τα supermini και τα μικρομεσαία, οι οποίες αθροιστικά καταγράφουν ποσοστό 76,7% επί του συνόλου της ελληνικής αγοράς αυτοκινήτου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

BAJA GREECE 2024 ...

Με τη συμμετοχή κορυφαίων ονομάτων των αγώνων Cross Country Rally θα πραγματοποιηθεί το BAJA GREECE - FIA WORLD BAJA CUP από 22 έως 25 Μαΐου στο Άργος Ορεστικό Καστοριάς. Ένας αγώνας που μέσα από σκληρή δουλειά δέκα και πλέον χρόνων, έχει κερδίσει την αναγνώριση στο εξωτερικό. Τόσο η άρτια διοργάνωση των προηγούμενων ετών, όσο και οι διαδρομές στα μοναδικά βουνά της Καστοριάς και της Φλώρινας, αποτελούν πόλο έλξης για ομάδες από την ελίτ του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Ήδη, έχει επιβεβαιώσει τη συμμετοχή του στον αγώνα, ο δύο φορές νικητής του FIA Παγκόσμιου Κυπέλλου, Σαουδάραβας οδηγός Yazeed Al-Rajhi, με μόνο στόχο τη νίκη που θα του δώσει το προβάδισμα για την κατάκτηση του φετινού επάθλου. Έχοντας κάνει ένα εξαιρετικό ξεκίνημα, αφού εξασφάλισε τη νίκη στον πρώτο γύρο του Κυπέλλου στην Σαουδική Αραβία μαζί με τον Γερμανό συνοδηγό του Timo Gottschalk, η συμμετοχή τους στο BAJA GREECE αναμένεται με τεράστιο ενδιαφέρον.                             Από τα Καλάβρυτα στο διεθνές καλεντάρι τ

Opel Grandland SUV ...

Κομψό και δυναμικό, ευρύχωρο, ευέλικτο και αμιγώς ηλεκτρικό. Αυτό είναι το νέο Grandland, που παρουσίασε σήμερα η Opel! Στο νέο μοντέλο διακρίνουμε πολλά από τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά που πρωτοείδαμε στο πρωτότυπο Opel Experimental, για πρώτη φορά σε μοντέλο παραγωγής. Αυτά τα χαρακτηριστικά περιλαμβάνουν το 3D Vizor με το φωτιζόμενο λογότυπο του ‘Κεραυνού’, που τοποθετείται περήφανα στο κέντρο της μάσκας, καθώς και τα μόνιμα φωτιζόμενα γράμματα "OPEL" στο πίσω μέρος. Άλλα ενδιαφέροντα χαρακτηριστικά αποτελούν το σύστημα φωτισμού Intelli-Lux Pixel HD με περισσότερα από 50.000 αυτόνομα στοιχεία, η νέα πλατφόρμα STLA Medium για τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα και η νέα, επίπεδη εγκατάσταση της μπαταρίας, που επιτρέπει την τοποθέτηση μιας μπαταρίας χωρητικότητας 98 kWh, η οποία χαρίζει στο Grandland Electric έως και περίπου 700 km ηλεκτρικής αυτονομίας (WLTP1). “Το λανσάρισμα του νέου Grandland αποτελεί ορόσημο για την Opel. Πλέον, κάθε μοντέλο της Opel, χωρίς εξαίρεση, είναι δι