Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Μέσα από τους δρόμους της ελιάς το 5ο Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλλυ


Ηλεία, Μεσσηνία, Αρκαδία και Αχαΐα, μέσω της ΑΟΛΑΠ, θα εκπροσωπήσουν τη χώρα σε πανευρωπαϊκό επίπεδο, στο FIA Regularity Trophy. Για πρώτη φορά στην ιστορία, στις 18/19 Σεπτέμβρη, η ΑΟΛΑΠ θα εκπροσωπήσει την Ελλάδα σε ευρωπαϊκό επίπεδο, σε αγώνα του FIA Regularity Trophy, εντάσσοντας το 5ο Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλι εκεί, πλάι σε άλλους πέντε αγώνες που διεξάγονται σε Αυστρία, Κύπρο, Ισπανία και Ηνωμένο Βασίλειο. Το κυριότερο όμως, εντάσσοντας το 5ο ιστορικό Ολυμπιακό Ράλι, σε αντίστοιχους διεθνείς αγώνες με πολυετή παράδοση, όπως το διάσημο Ράλι Κόστα Μπράβα στην Ισπανία, το οποίο διεξάγεται για έκτη δεκαετία με πολύ μεγάλη επιτυχία. Όπως γίνεται αντιληπτό, πρόκειται για μιας τεράστιας σημασίας εκδήλωση, με πολιτιστική προέκταση, καθώς το Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλι, θα διανύσει περίπου 600 χιλιόμετρα, περνώντας από τέσσερις νομούς, Ηλεία, Μεσσηνία, Αρκαδία και Αχαΐα, αναδεικνύοντας την περιοχή της Πελοποννήσου. Ο συγκεκριμένος αγώνας άλλωστε, διεξάγεται εντασσόμενος στο πλαίσιο των εκδηλώσεων «Οι Δρόμοι της Ελιάς», τον ομώνυμο πολιτιστικό οργανισμό με έδρα την Καλαμάτα, ο οποίος έχει αναγνωριστεί από την UNESCO, από το 2003 και ξεκίνησαν με πρωτοβουλία του Γ. Καραμπάτου, προέδρου του επιμελητηρίου Μεσσηνίας. Πρόκειται μια «γέφυρα» η οποία ξεκινά από τη Μεσόγειο και ενώνει όλες τις χώρες του κόσμου, η οποία έχει σημείο αφετηρίας την Αρχαία Πύλο, τόπο στον οποίο ανακαλύφθηκε το ιδεόγραμμα της ελιάς.
«Πλάι σε ευρωπαϊκούς αγώνες με παράδοση»
Το μεγάλο αυτό αθλητικό γεγονός, το οποίο θα είναι και το μοναδικό φέτος στην Ελλάδα μετά τη ματαίωση του Ακρόπολις και το οποίο έχει την τιμή και συνάμα τη μεγάλη ευθύνη να φέρει εις πέρας η ΑΟΛΑΠ, παρουσίασε χθες στα γραφεία της Λέσχης στον Πύργο, ο Μιχάλης Αποστολόπουλος. Ο Πύργος, η πόλη με την τεράστια παράδοση στα μηχανοκίνητα σπορ, καλείται να αντιμετωπίσει μια ακόμα πρόκληση: «Χρειάζεται πολύ μεγάλη προσπάθεια για να μπεις στο χώρο των ευρωπαϊκών αγώνων με παράδοση. Το Ιστορικό Ολυμπιακό Ράλι, διοργανώνεται για πέμπτη χρονιά και παρ’ όλα αυτά, απευθυνθήκαμε στη FIA, η οποία αποφάσισε να εντάξει τον αγώνα μας στο πανευρωπαϊκό πρωτάθλημα, το FIA Regularity Trophy. Βεβαίως, η οικονομική κρίση που υπάρχει σε όλη την Ευρώπη, αποτελεί μεγάλο εμπόδιο», ανέφερε ο Μιχάλης Αποστολόπουλος, ο οποίος ανακοίνωσε τη συμμετοχή 31 πληρωμάτων, εκ των οποίων τα 9 εντάσσονται στην κατηγορία GT. Από την Ηλεία, θα έχουμε εννέα συμμετοχές.
Εκκίνηση από την Αρχαία Ολυμπία
Φυσικά, ο αγώνας θα ήταν αδύνατον να μην έχει ηλειακό χρώμα. Έτσι λοιπόν, η εκκίνησή του, θα δοθεί από την Αρχαία Ολυμπία, θα περάσει από τη Μεσσηνία, την Αρκαδία και θα τερματίσει στο Αίγιο. Τον αγώνα, στηρίζει και φιλοξενεί η Καλαμάτα, με τον Μιχάλη Αποστολόπουλο να ευχαριστεί τον πρόεδρο του Επιμελητηρίου Μεσσηνίας κ. Καμπάτο, ο οποίος θα παραχωρήσει δεξίωση στα πληρώματα στο ιστορικό κέντρο της Καλαμάτας την πρώτη μέρα του αγώνα. Παρατηρητής αγώνα, θα είναι ο Ιταλός πρώην οδηγός αγώνων Regularity, o Βερονέζος Τζιανφράνκο Μπιζόφι.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα