Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΣΤΙΣ 4 ΝΙΚΕΣ Ο ALONSO - ΦΩΤΙΑ ΣΤΟ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑ THΣ F1 !


Ο αγώνας της Σιγκαπούρης άρχισε με ιδιαίτερη ένταση και ενδιαφέρον, αλλά χωρίς απρόοπτα. Ο Vettel ξεκινώντας από την δεύτερη θέση προσπάθησε να προσπεράσει τον προπορευόμενο Alonso, ωστόσο ο Ισπανός πιλότος της Ferrari, έπεισε γρήγορα την επιθυμητή γραμμή εμποδίζοντας έτσι τον Vettel και κρατώντας την πρωτοπορία στην κούρσα που με κόπο κέρδισε χθες στις κατατακτήριες. Καταστροφική ήταν η εκκίνηση του Hamilton καθώς αναγκάστηκε να υποχωρήσει μερικές θέσεις ! Τραγική ειρωνεία ότι ο Βρετανός πιλότος της McLaren είχε δηλώσει αισιόδοξος πριν την έναρξη του αγώνα καθώς η ομάδα του και ο ίδιος είναι πολύ καλού στις εκκινήσεις !
Από εκεί και πέρα, ο Alonso συνέχισε να οδηγεί την κούρσα με τον Vettel να είναι σταθερά πίσω του στα 2-4 δευτερόλεπτα! Τίποτα δεν άλλαξε ούτε όταν μπήκαν ταυτόχρονα για pit stop στον 30ο γύρο (ακριβώς στην μέση του αγώνα). Συνεπώς το ενδιαφέρον του αγώνα μεταφέρθηκε στις πιο πίσω θέσεις. Ο Massa εκκίνησε τελευταίος (επειδή χθες είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων και δεν έλαβε μέρος στα δοκιμαστικά) αλλά γρήγορα κατάφερε να βρεθεί στην 13η θέση (εκμεταλλευόμενος και το αυτοκίνητο ασφαλείας που μπήκε στον 3ο γύρο). Επίσης, διαρκή μάχη έδινε ο Webber ο οποίος στην αρχή έκανε την μία προσπέραση πίσω από την άλλη προσπαθώντας να φτάσει στις πρώτες θέσεις (τελικά κατέληξε στην 5η θέση στα μισά του αγώνα). Τρίτος ήταν ο Kubica με Renault και τέταρτος ο Barrichello με Williams.
Όλα αυτά βέβαια ως τον 32ο γύρο όπου ο Kobayashi έχασε τον έλεγχο του μονοθεσίου με αποτέλεσμα να πέσει στον τοίχο. Μερικά δευτερόλεπτα αργότερα, ο Senna έπεσε πάνω στον Kobayashi που είχε μόλις πέσει πάνω στον τοίχο και το αυτοκίνητο ασφαλείας δεν άργησε να κάνει την εμφάνισή του μηδενίζοντας εκ νέου τις διαφορές. Φυσικά το αυτοκίνητο ασφαλείας ήταν η καλύτερη ευκαιρία για τον Kubica και τον Barrichello να αλλάξουν ελαστικά με το λιγότερο δυνατό κόστος (σε χρόνο).
Οι ευφάνταστες πλην όμως καταστροφικές κινήσεις του Hamilton έκαναν την εμφάνισή τους και σε αυτό το gran prix ακριβώς μετά την αποχώρηση του αυτοκινήτου ασφαλείας. Ο τρίτος Webber βρέθηκε πίσω από τις 2 Vergin (οι οποίες ήταν την λάθος ώρα στο λάθος σημείο) με τον Hamilton κολλημένο πίσω του. Όσο ο Webber περνούσε τις δύο Verign ο Hamilton είχε την έμπνευση να τους περάσει όλους μαζί ταυτόχρονα. Η ιδέα του λειτούργησε πολύ καλά μέχρι που τελείωσε η ευθεία και έφτασε η στροφή. Εκεί ο Βρετανός είχε προσπεράσει τον Webber, ωστόσο δεν του άφησε σχεδόν καθόλου δρόμο με αποτέλεσμα να δύο μονοθέσια να χτυπήσουν και ο Βρετανός να εγκαταλείψει για ακόμα ένα Gran Prix. Κερδισμένος της υπόθεσης φυσικά ο Fernando Alonso ο οποίος είδε έναν από τους οδηγούς που προπορεύονται στο πρωτάθλημα των οδηγών να εγκαταλείπει με μηδενική συγκομιδή βαθμών.
Τίποτα συγκινητικό δεν έγινε μέχρι το πέσιμο της καρό σημαίας, αν εξαιρέσουμε μερικά εξαιρετικά προσπεράσματα του Kubica ο οποίος αφότου άλλαξε ελαστικά προσπάθησε να ξαναβρεθεί στις πρώτες θέσεις του αγώνα και την φωτιά που άρπαξε το μονοθέσιο του Kovalainen έναν γύρο πριν την λήξη (να σημειωθεί πως ο Φιλανδός πήγε και βρήκε πυροσβεστήρα και έσβησε μόνος του την φωτιά καθώς κανένας αρμόδιος δεν βρέθηκε στο σημείο να επέμβει).
Τελικά, πρώτος είδε την καρό σημαία ο Fernando Alonso με Ferrari, δεύτερο ο Sebastian Vettel με Red Bull Racing και τρίτος ο Webber επίσης με Red Bull Racing. Από εκεί και πέρα, τέταρτος ο Jenson Button με McLaren, πέμπτος ο Nico Rosberg με Mercedes, έκτος ο Rubens Barrichello με Williams, έβδομος ο Robert Kubica με Renault, όγδοος ο Adrian Sutil με Force India, ένατος ο Nico Hulkenberg με Williams και δέκατος ο Felipe Massa με Ferrari.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε