Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

PEUGEOT 3008 Hybrid4


Εδώ και χρόνια η υβριδική τεχνολογία αποτελούσε καύχημα των Ιαπώνων της Toyota και της Honda. Η Peugeot όμως παίζει το παιχνίδι τους με τους δικούς της κανόνες. Η Peugeot παρουσίασε το 3008 Hybrid4 το οποίο έχει μία σημαντική παγκόσμια πρωτιά. Είναι το πρώτο υβριδικό πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο. Το μοτέρ εσωτερικής καύσης είναι 2,0 λίτρων και αποδίδει 163 ίππους οι οποίοι μεταδίδονται στους εμπρός τροχούς μέσω ενός 6τάχυτου κιβωτίου. Ο ηλεκτροκινητήρας είναι 37 ίππων και είναι τοποθετημένος κάτω από το χώρο αποσκευών, κοντά στις μπαταρίες, καθώς κινεί τους πίσω τροχούς.
Το 3008 Hybrid4 έχει τέσσερα προγράμματα λειτουργίας, τα ZEV (Zero Emission Vehicle), 4WD, Sport και Auto. Στη λειτουργία Auto βελτιώνεται η κατανάλωση, στη λειτουργία ZEV βοηθάει μόνο για μικρά διαστήματα ο πετρελαιοκινητήρας, όντας το αυτοκίνητο κατά βάση ηλεκτρικό, ενώ στη λειτουργία 4WD οι δύο κινητήρες λειτουργούν ταυτόχρονα προκειμένου το αυτοκίνητο να αποκτά δυνατότητες τετρακίνητου. Στη λειτουργία Sport, η τετρακίνηση εμπλέκεται περιστασιακά και οι αλλαγές ταχυτήτων στο 6άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο είναι πιο άμεσες. Αν τα νούμερα που ανακοινώνει η Peugeot, με μέση κατανάλωση 3,8 λίτρα/100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 στα 99 γρ/χλμ, τότε θα έχουμε να κάνουμε με το οικονομικότερο αυτοκίνητο με δυνατότητα τετρακίνησης.
Αισθητικές αλλαγές δεν υπάρχουν τόσο στο αμάξωμα όσο και στο εσωτερικό, με τη μόνη διαφορά να εντοπίζεται στο διακόπτη για την επιλογή λειτουργίας του υβριδικού συστήματος. Η καμπίνας έχει μείνει αμετάβλητη όσον αφορά τους διαθέσιμους χώρους για επιβάτες και μικροαντικείμενα, ενώ ελαφρώς μειωμένη είναι η χωρητικότητα του πορτμπαγκάζ από τα 432 στα 420 λίτρα, λόγω των μπαταριών και του κινητήρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...