Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

LAND ROVER FREELANDER 2 F/L


Το μικρότερο μοντέλο της Land Rover κυκλοφορεί από το 2006 στη 2η γενιά του. Έτσι, η βρετανική φίρμα προχώρησε στην αναμενόμενη ανανέωσή του. Κύριο γνώρισμα του ανανεωμένου Land Rover Freelander 2 είναι ο νέος πετρελαιοκινητήρας των 2.2lt. Προσφέρεται σε δύο εκδόσεις με 150ps και 190ps με την ηπιότερη εκδοχή να συνδυάζεται με μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο και να φέρει σύστημα Start&Stop. Εναλλακτικά υπάρχει το αυτόματο κιβώτιο το οποίο όμως δε συνοδεύεται με Start&Stop. Οι 190ps χρησιμοποιούν αποκλειστικά το αυτόματο κιβώτιο.
Ο νέος κινητήρας σε σχέση με το μοτέρ που αντικαθιστά πληροί τις προδιαγραφές ρύπων Euro5, ενώ παράλληλα είναι πιο οικονομικός και πιο ήσυχος. Οι 150ps εξασφαλίζουν επιτάχυνση 0-100km/h σε 11.2sec και τελική ταχύτητα 181km/h όταν οι 190ps υπόσχονται 0-100km/h σε 8.7sec και τελική ταχύτητα 187km/h. Για όσους δεν έχουν τη δυνατότητα αγοράς πετρελαιοκίνητου Land Rover Freelander 2 υπάρχει ο 3.2 με τους 233ps.
Αισθητικά δεν έγιναν σημαντικές επεμβάσεις. Οι προφυλακτήρες φέρουν μικρές αλλαγές στους προβολείς ομίχλης, στη γρίλια και στη μάσκα ενώ τα φωτιστικά σώματα έγιναν πιο αποδοτικά. Οι ζάντες αλουμινίου των 18 και των 19 ιντσών είναι νέας σχεδίασης ενώ 4 χρώματα προστέθηκαν στο χρωματολόγιο. Στο εσωτερικό του Land Rover Freelander 2 τοποθετήθηκαν νέα μπουτόν και χειριστήρια καθώς και καινούργιες επενδύσεις. Τέλος, προαιρετικά διατίθεται το Premium Pack το οποίο αποτελείται από δερμάτινες επενδύσεις και πλήρως ρυθμιζόμενα ηλεκτρικά καθίσματα.
Η διάθεση του ανανεωμένου Land Rover Freelander 2 θα ξεκινήσει το φθινόπωρο του 2010 ενώ από τον Ιανουάριο του 2011 θα διατίθεται και το 2κίνητο Land Rover Freelander 2, αποκλειστικά με τον κινητήρα των 150ps και το μηχανικό 6τάχυτο κιβώτιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...