Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

LANCIA STRATOS O ΘΡΥΛΟΣ ΞΑΝΑΡΧΕΤΑΙ !


To ιταλικό rallycar της δεκαετίας του ’70 επιστρέφει και αναμένεται να παρουσιαστεί επισήμως το φθινόπωρο στην πίστα Paul Ricard στην Μασσαλία, αφού ολοκληρωθεί η διαδικασία εξέλιξης του στην πίστα του Balocco. Δυστυχώς για τους λάτρεις της φίρμας το συγκεκριμένο Lancia Stratos είναι κατά πάσα πιθανότητα και το μοναδικό που θα παραχθεί καθώς η ιδέα της αναβίωσής του ανήκει στον φανατικό συλλέκτη αυτοκινήτων και επικεφαλής του γερμανού προμηθευτή Brose, Michael Stotschek ο οποίος θα είναι και ο ιδιοκτήτης του.
H νέα Lancia Stratos αποτελεί καρπό του ιταλικού οίκου Pininfarina ο οποίος ανέλαβε την αναβίωση και την εξέλιξη του supercar, διαδικασία που διήρκεσε δύο χρόνια, ενώ όσον αφορά τη σχεδίαση, την ανέλαβε ο νυν σχεδιαστής της Saab, Jason Castriota. Ακολουθώντας πιστά την ιστορία της, η Lancia Stratos αποτελεί ουσιαστικά μια σύγχρονη προσέγγιση των σχεδιαστικών στοιχείων του προγόνου της με τον οποίο μοιράζεται σχεδόν τις ίδιες αναλογίες.
Στις σύγχρονες προσθήκες περιλαμβάνονται τα νέα φωτιστικά σώματα τεχνολογίας LED τα οποία όμως, σε αντίθεση με το μοντέλο της δεκαετίας του ’70 δεν είναι ανοιγόμενα, ένας νέος αεροδυναμικός διαχύτης στο μπροστινό τμήμα και μία νέα αεροτομή, πίσω. Και οι ομοιότητες με τον προγονό της δεν σταματούν στην εμφάνιση, καθώς όπως και η αρχική Stratos, έτσι και αυτή εξοπλίζεται με κινητήρα της Ferrari και συγκεκριμένα με το οχτακύλινδρο μοτέρ της 430 Scuderia με την οποία μοιράζεται επίσης και το ίδιο αλουμινένιο πλαίσιο αν και προσαρμοσμένο στις μικρότερες διαστάσεις της. Και για τους λάτρεις των αριθμών σύμφωνα με τις μέχρι τώρα πληροφορίες η αναλογία κιλών ανά ίππο του ιταλικού supercar είναι 2,25 με το ταχύμετρο να τερματίζει στα 360χλμ./ώρα και το στροφόμετρο στις 9.000 σ.α.λ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...