Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νίκη για τον Καλέση !


Μια νίκη και μια 3η θέση ήταν η πλούσια συγκομιδή του Φίλιππου Καλέση στον 2ο γύρο του Academy Trophy, του νέου παγκοσμίου πρωταθλήματος εθνών με ενιαίο εξοπλισμό για οδηγούς ηλικίας 13 έως 15 ετών που προωθεί η επιτροπή καρτ της FIA, CIK/FIA. Ο 13χρονος συμπατριώτης μας είχε δείξει από την πρεμιέρα του θεσμού στο Wackersdorf της Γερμανίας ότι είχε το ταλέντο να ξεχωρίσει ανάμεσα στους 34 εκπροσώπους χωρών από όλο τον κόσμο που συμμετέχουν. Όμως ότι του στέρησε η ατυχία ένα μήνα πριν, το κέρδισε αυτό το Σαββατοκύριακο με το σπαθί του στον παράδεισο του μηχανοκίνητου αθλητισμού που έχουν στήσει οι Ισπανοί στην κωμόπολη του Alcaniz, την περίφημη Motorland. Από τα χρονομετρημένα το πρωί του Σαββάτου ο Καλέσης έδειξε τις προθέσεις του σημειώνοντας τον 6ο καλύτερο χρόνο, όμως η απόδοση του συνέχισε να ανεβαίνει αφού εξασφάλισε μια 2η και μια 4η θέση στον δεύτερο και τρίτο ημιτελικό αντίστοιχα. Μοναδική παραφωνία σε μια εξαιρετική ήμερα ήταν η 25η θέση του πρώτου ημιτελικού εξαιτίας μιας επαφής που τελικά τον έστειλε στην 8η θέση του grid για τον πρώτο τελικό της Κυριακής. Με τον πρώτο γύρο να μην κυλάει ιδανικά ο Καλέσης έπεσε στην 10η θέση πριν ξεκινήσει την μεγάλη αντεπίθεση του. Περνώντας τέσσερις αντιπάλους μέσα σε μόλις ένα γύρο βρέθηκε πολύ γρήγορα και πάλι στο γκρουπ των πρωτοπόρων. Δείχνοντας μεγάλη μεθοδικότητα και υπομονή ξεπέρασε άλλους τρεις οδηγούς πριν μπει στον τελευταίο γύρο 3ος έχοντας παράλληλα πετύχει και τον ταχύτερο πέρασμα του αγώνα. Εκεί τα έδωσε όλα και κατάφερε να επιβληθεί του Μονεγάσκου Herve Leclerc και του Ελβετού Stefan Amweg κατακτώντας μιας πραγματικά σπουδαία νίκη. Στον δεύτερο αγώνα ο Καλέσης ξεκίνησε από την pole και προηγήθηκε για τρεις γύρους χωρίς να ανοίξει όμως διαφορά ασφαλείας. Έτσι όταν ο Amweg έκανε την επίθεση του άνοιξε τον δρόμο και για τους υπόλοιπους πρωτοπόρους ρίχνοντας τον Καλέση στην 5η θέση. Ο συμπατριώτης μας δεν το έβαλε κάτω και έδωσε μεγάλη μάχη αλλάζοντας συνεχώς θέσεις με τους συναθλητές του σε ένα πραγματικό θρίλερ. Μπαίνοντας στον τελευταίο γύρο ο Καλέσης ήταν 7ος όμως δείχνοντας πάλι την ποιότητα και την αγωνιστική εξυπνάδα του έφτασε στην καρό σημαία 3ος έχοντας σημειώσει μάλιστα και πάλι τον ταχύτερο γύρο του αγώνα.  Το αποτέλεσμα αυτό ανέβασε τον Φίλιππο Καλέση στην 3η θέση της βαθμολογίας του θεσμού με 47 βαθμούς, 30 λιγότερους από τον επικεφαλής Γάλλο Anthoine Hubert και 13 από τον δεύτερο της κατάταξης Φιλανδό Niklas Tiihonen. Το πρωτάθλημα CIK/FIA Academy Trophy θα ολοκληρωθεί στις 3ης Οκτωβρίου στο Val d’Argenton της Γαλλίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ