Με τρόπο ολοκληρωτικό, ο Sebastien Loeb απέδειξε στον πρώτο φετινό ασφάλτινο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ότι εξακολουθεί να μην έχει αντίπαλο στη συγκεκριμένη επιφάνεια κερδίζοντας την 4η φετινή του νίκη σε 7 αγώνες, στο πρώτο "παγκόσμιο" Ράλι Βουλγαρίας. Το ίδιο ακριβώς απέδειξε και η Citroen, που κατέκλυσε τις τέσσερις πρώτες θέσεις του αγώνα με τους Dani Sordo, Petter Solberg και Sebastien Ogier πίσω από τον Γάλλο νικητή, την ώρα που οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala της Ford συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Ο Sebastien Loeb οικοδόμησε διαφορά μισού λεπτού από την πρώτη μέρα του αγώνα, κερδίζοντας και τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της – και στα επόμενα δύο σκέλη δεν είχε κανένα πρόβλημα να τη διατηρήσει, παρότι ο ενίοτε άστατος καιρός επιφύλασσε εκπλήξεις και επικίνδυνα σημεία στις Ειδικές. Την ίδια στιγμή, ο Dani Sordo –επίσης εξειδικευμένος στην άσφαλτο- βγήκε νικητής της μάχης με την ιδιωτική Citroen C4 WRC του Petter Solberg με διαφορά μικρότερη των επτά δευτερολέπτων και χάρισε στην εργοστασιακή Citroen την απόλυτη βαθμολογική συγκομιδή. Μετά το λάθος της πρώτης μέρας, ο Sebastien Ogier ανέκτησε την 4η θέση, ενώ η Ford δεν είχε απαντήσεις για την ταχύτητα των Citroen και, επιπλέον, έκανε και μια καταστροφική επιλογή ελαστικών τη δεύτερη μέρα του αγώνα. Στο Ράλι Βουλγαρίας έλαμψε για πρώτη φορά το άστρο του Kimi Raikkonen στα ράλι, καθώς ο Φινλανδός την πρώτη μέρα ήταν 5ος (μπροστά από τα εργοστασιακά Ford) και σε ορισμένα ενδιάμεσα σημεία ήταν ταχύτερος ακόμα και από τον Sebastien Loeb! Ωστόσο, η προσπάθειά του έληξε άδοξα με μια έξοδο στην τελευταία Ειδική της πρώτης μέρας και έπειτα με μία ακόμα στην τελευταία Ειδική της τρίτης, με αποτέλεσμα να τερματίσει 11ος – αλλά να συγκεντρώσει πολύτιμη εμπειρία.
Με τρόπο ολοκληρωτικό, ο Sebastien Loeb απέδειξε στον πρώτο φετινό ασφάλτινο αγώνα του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Ράλι ότι εξακολουθεί να μην έχει αντίπαλο στη συγκεκριμένη επιφάνεια κερδίζοντας την 4η φετινή του νίκη σε 7 αγώνες, στο πρώτο "παγκόσμιο" Ράλι Βουλγαρίας. Το ίδιο ακριβώς απέδειξε και η Citroen, που κατέκλυσε τις τέσσερις πρώτες θέσεις του αγώνα με τους Dani Sordo, Petter Solberg και Sebastien Ogier πίσω από τον Γάλλο νικητή, την ώρα που οι Mikko Hirvonen και Jari Matti Latvala της Ford συμπλήρωσαν την πρώτη εξάδα. Ο Sebastien Loeb οικοδόμησε διαφορά μισού λεπτού από την πρώτη μέρα του αγώνα, κερδίζοντας και τις τέσσερις Ειδικές Διαδρομές της – και στα επόμενα δύο σκέλη δεν είχε κανένα πρόβλημα να τη διατηρήσει, παρότι ο ενίοτε άστατος καιρός επιφύλασσε εκπλήξεις και επικίνδυνα σημεία στις Ειδικές. Την ίδια στιγμή, ο Dani Sordo –επίσης εξειδικευμένος στην άσφαλτο- βγήκε νικητής της μάχης με την ιδιωτική Citroen C4 WRC του Petter Solberg με διαφορά μικρότερη των επτά δευτερολέπτων και χάρισε στην εργοστασιακή Citroen την απόλυτη βαθμολογική συγκομιδή. Μετά το λάθος της πρώτης μέρας, ο Sebastien Ogier ανέκτησε την 4η θέση, ενώ η Ford δεν είχε απαντήσεις για την ταχύτητα των Citroen και, επιπλέον, έκανε και μια καταστροφική επιλογή ελαστικών τη δεύτερη μέρα του αγώνα. Στο Ράλι Βουλγαρίας έλαμψε για πρώτη φορά το άστρο του Kimi Raikkonen στα ράλι, καθώς ο Φινλανδός την πρώτη μέρα ήταν 5ος (μπροστά από τα εργοστασιακά Ford) και σε ορισμένα ενδιάμεσα σημεία ήταν ταχύτερος ακόμα και από τον Sebastien Loeb! Ωστόσο, η προσπάθειά του έληξε άδοξα με μια έξοδο στην τελευταία Ειδική της πρώτης μέρας και έπειτα με μία ακόμα στην τελευταία Ειδική της τρίτης, με αποτέλεσμα να τερματίσει 11ος – αλλά να συγκεντρώσει πολύτιμη εμπειρία.