Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

PEUGEOT 508


Το Peugeot 508 είναι η νέα μεγάλη μπερλίνα που πρόκειται να μας παρουσιάσει η γαλλική εταιρία στην έκθεση του Παρισιού. Θα αντικαταστήσει το 407 με δύο τύπους αμαξώματος ενώ θα υπάρχει και υβριδική έκδοση. Το 508 το γνωρίσαμε ως concept τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης με την ονομασία ΄΄5 byPeugeot ΄΄. Λίγους μήνες μετά, η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό μοντέλο έτοιμο να μπει στη γραμμή παραγωγής, με πολύ μικρές αλλαγές από το πρωτότυπο. Σχεδιαστικά ακολουθεί τη μόδα των 4πορτων κουπέ μοντέλων και είναι χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα ΄΄3΄΄ του γκρουπ της PSA, την οποία και χρησιμοποιεί η Citroen C5. Το αμάξωμα των 4.790 χιλιοστών, διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση και είναι το πρώτο μοντέλο που θα φορέσει τη νέα γρίλια την οποία και θα δούμε στα επόμενα μοντέλα της εταιρίας. Το μήκος του 508 θα είναι κατά είκοσι χιλιοστά μεγαλύτερο στην έκδοση Station Wagon (4.810 χιλιοστά). Η κατασκευή των μοντέλων που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά θα γίνεται στη Rennes-La-Janais, στη Γαλλία, ενώ από το 2011 θα κατασκευάζεται επίσης και στο Wuhan της Κίνας, με στόχο να δραστηριοποιηθεί σε μία αγορά που ταιριάζει πολύ στη φιλοσοφία του και που η Peugeot έχει επενδύσει πολλά. Στο χώρο του καπό θα υπάρχουν νέας γενιάς κινητήρες που θα δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην κατανάλωση και στους εκπεμπόμενους ρύπους, δίχως να χάνουν σε επιδόσεις. Θα διαθέτουν το νέο σύστημα e-HDi που ουσιαστικά είναι η νέα γενιά του γνωστού μας Start & Stop που υπόσχεται βελτιωμένη οδηγισιμότητα και οικονομία. Μέσα στο 2011 τη γκάμα των κινητήρων θα πλαισιώνει και μία υβριδική έκδοση HYbrid4, η οποία θα διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα εμπρός και έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω συνολικής ισχύ 200 ίππων (147 kW) και δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Peugeot, οι εκπομπές των ρύπων θα είναι στα 99 γρ/χλμ και μηδενικές με τον ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ