14/7/10

PEUGEOT 508


Το Peugeot 508 είναι η νέα μεγάλη μπερλίνα που πρόκειται να μας παρουσιάσει η γαλλική εταιρία στην έκθεση του Παρισιού. Θα αντικαταστήσει το 407 με δύο τύπους αμαξώματος ενώ θα υπάρχει και υβριδική έκδοση. Το 508 το γνωρίσαμε ως concept τον περασμένο Μάρτιο στην έκθεση αυτοκινήτου της Γενεύης με την ονομασία ΄΄5 byPeugeot ΄΄. Λίγους μήνες μετά, η γαλλική εταιρεία παρουσιάζει ένα εντυπωσιακό μοντέλο έτοιμο να μπει στη γραμμή παραγωγής, με πολύ μικρές αλλαγές από το πρωτότυπο. Σχεδιαστικά ακολουθεί τη μόδα των 4πορτων κουπέ μοντέλων και είναι χτισμένο πάνω στην πλατφόρμα ΄΄3΄΄ του γκρουπ της PSA, την οποία και χρησιμοποιεί η Citroen C5. Το αμάξωμα των 4.790 χιλιοστών, διαθέτει μοντέρνα σχεδίαση και είναι το πρώτο μοντέλο που θα φορέσει τη νέα γρίλια την οποία και θα δούμε στα επόμενα μοντέλα της εταιρίας. Το μήκος του 508 θα είναι κατά είκοσι χιλιοστά μεγαλύτερο στην έκδοση Station Wagon (4.810 χιλιοστά). Η κατασκευή των μοντέλων που προορίζονται για την ευρωπαϊκή αγορά θα γίνεται στη Rennes-La-Janais, στη Γαλλία, ενώ από το 2011 θα κατασκευάζεται επίσης και στο Wuhan της Κίνας, με στόχο να δραστηριοποιηθεί σε μία αγορά που ταιριάζει πολύ στη φιλοσοφία του και που η Peugeot έχει επενδύσει πολλά. Στο χώρο του καπό θα υπάρχουν νέας γενιάς κινητήρες που θα δίνουν ιδιαίτερη προσοχή στην κατανάλωση και στους εκπεμπόμενους ρύπους, δίχως να χάνουν σε επιδόσεις. Θα διαθέτουν το νέο σύστημα e-HDi που ουσιαστικά είναι η νέα γενιά του γνωστού μας Start & Stop που υπόσχεται βελτιωμένη οδηγισιμότητα και οικονομία. Μέσα στο 2011 τη γκάμα των κινητήρων θα πλαισιώνει και μία υβριδική έκδοση HYbrid4, η οποία θα διαθέτει έναν υπερτροφοδοτούμενο πετρελαιοκινητήρα εμπρός και έναν ηλεκτροκινητήρα πίσω συνολικής ισχύ 200 ίππων (147 kW) και δυνατότητα μετάδοσης της κίνησης σε όλους τους τροχούς. Σύμφωνα με τα όσα ανακοίνωσε η Peugeot, οι εκπομπές των ρύπων θα είναι στα 99 γρ/χλμ και μηδενικές με τον ηλεκτρικό τρόπο λειτουργίας.