Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τον Οκτώβριο το Nissan Juke στις εκθέσεις NISSAN


Το Juke έφτασε, και μαζί πλησιάζει η αλλαγή νοοτροπίας, η επανάσταση αν θέλετε, για τις γενιές αγοραστών που ονειρεύονταν κάτι άλλο, αλλά κατέληγαν στα τετριμμένα, λόγω ελάχιστων πραγματικά ξεχωριστών επιλογών.
"Παίρνει τα καλύτερα στοιχεία από ένα SUV και ένα σπορ αυτοκίνητο και τα συνδυάζει με μοναδικό τρόπο. Το Juke είναι ευρύχωρο, κόμπακτ, γρήγορο, δυναμικό, πρακτικό, ακόμα και παιχνιδιάρικο. Κάποιες από αυτές τις ιδιότητες φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους, κι’ όμως ενώνονται όλες μαζί στο Juke για να δημιουργήσουν κάτι που είναι πραγματικά μοναδικό", σημειώνει ο Vincent Wijnen, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Nissan Ευρώπης και συνεχίζει: "Βρισκόμαστε στα μέσα Ιουλίου και πριν καν ολοκληρωθεί η επίσημη παρουσίαση του νέου μας αυτοκινήτου στους Ευρωπαίους δημοσιογράφους, τα site μας έχουν κατακλυστεί από e-mail και τα τηλέφωνα έχουν …σπάσει σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ευρώπη. Και σκεφτείτε πως το Juke δεν θα το δει κανείς πελάτης μας από κοντά πριν τον Οκτώβριο, όταν θα εμφανιστεί στις εκθέσεις μας!".
Το Juke, το νέο μέλος στην οικογένεια Crossover της Nissan, συνδυάζει τον αδρό χαρακτήρα ενός SUV και τη σβελτάδα ενός "hot" μίνι GTi. O σχεδιασμός του είναι τολμηρός και εντυπωσιακός φέρνοντας μια νέα δυναμική στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, κάτι που μέχρι τώρα έλειπε, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών που διεξήγαγε η Nissan μεταξύ των αγοραστών της κατηγορίας. Το εντελώς νέο εσωτερικό συμβαδίζει με το χαρακτήρα του εξωτερικού και σε τίποτα δεν θυμίζει άλλα μοντέλα της Nissan. Χαρακτηριστικό του η κεντρική κονσόλα, της οποίας το σχήμα είναι εμπνευσμένο από το σχεδιασμό του ρεζερβουάρ καυσίμου των μοτοσικλετών.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη η κορυφαία έκδοση του Juke θα εξοπλίζεται με ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού, με ιπποδύναμη 190 PS και ροπή 240 Nm, τιμές από τις κορυφαίες στην κατηγορία. Ο νέος 4κύλινδρος 1,6 κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και στο προσθιοκίνητο Juke, ενώ εξοπλίζει και τη κορυφαία έκδοση με το προηγμένο σύστημα 4κίνησης ALL-MODE 4x4-i Torque Vectoring. Άλλες επιλογές κινητήρων περιλαμβάνουν τον νέο τετρακύλινδρο 1.6-λίτρων της Nissan με δύο μπεκ ανά κύλινδρο, που αποδίδει πλέον 117 ίππους, καθώς και τον 1,5 λίτρων τούρμπο ντίζελ με 110 ίππους. Το Nissan Juke θα βρίσκεται στις εκθέσεις της Nissan στην Ελλάδα τον προσεχή Οκτώβριο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...