Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Τον Οκτώβριο το Nissan Juke στις εκθέσεις NISSAN


Το Juke έφτασε, και μαζί πλησιάζει η αλλαγή νοοτροπίας, η επανάσταση αν θέλετε, για τις γενιές αγοραστών που ονειρεύονταν κάτι άλλο, αλλά κατέληγαν στα τετριμμένα, λόγω ελάχιστων πραγματικά ξεχωριστών επιλογών.
"Παίρνει τα καλύτερα στοιχεία από ένα SUV και ένα σπορ αυτοκίνητο και τα συνδυάζει με μοναδικό τρόπο. Το Juke είναι ευρύχωρο, κόμπακτ, γρήγορο, δυναμικό, πρακτικό, ακόμα και παιχνιδιάρικο. Κάποιες από αυτές τις ιδιότητες φαίνεται να έρχονται σε αντίθεση μεταξύ τους, κι’ όμως ενώνονται όλες μαζί στο Juke για να δημιουργήσουν κάτι που είναι πραγματικά μοναδικό", σημειώνει ο Vincent Wijnen, αντιπρόεδρος μάρκετινγκ της Nissan Ευρώπης και συνεχίζει: "Βρισκόμαστε στα μέσα Ιουλίου και πριν καν ολοκληρωθεί η επίσημη παρουσίαση του νέου μας αυτοκινήτου στους Ευρωπαίους δημοσιογράφους, τα site μας έχουν κατακλυστεί από e-mail και τα τηλέφωνα έχουν …σπάσει σε όλες τις εκθέσεις της Nissan ανά την Ευρώπη. Και σκεφτείτε πως το Juke δεν θα το δει κανείς πελάτης μας από κοντά πριν τον Οκτώβριο, όταν θα εμφανιστεί στις εκθέσεις μας!".
Το Juke, το νέο μέλος στην οικογένεια Crossover της Nissan, συνδυάζει τον αδρό χαρακτήρα ενός SUV και τη σβελτάδα ενός "hot" μίνι GTi. O σχεδιασμός του είναι τολμηρός και εντυπωσιακός φέρνοντας μια νέα δυναμική στην κατηγορία των μικρών αυτοκινήτων, κάτι που μέχρι τώρα έλειπε, σύμφωνα με τα αποτελέσματα ερευνών που διεξήγαγε η Nissan μεταξύ των αγοραστών της κατηγορίας. Το εντελώς νέο εσωτερικό συμβαδίζει με το χαρακτήρα του εξωτερικού και σε τίποτα δεν θυμίζει άλλα μοντέλα της Nissan. Χαρακτηριστικό του η κεντρική κονσόλα, της οποίας το σχήμα είναι εμπνευσμένο από το σχεδιασμό του ρεζερβουάρ καυσίμου των μοτοσικλετών.
Όσον αφορά στα μηχανικά μέρη η κορυφαία έκδοση του Juke θα εξοπλίζεται με ένα νέο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα βενζίνης άμεσου ψεκασμού, με ιπποδύναμη 190 PS και ροπή 240 Nm, τιμές από τις κορυφαίες στην κατηγορία. Ο νέος 4κύλινδρος 1,6 κινητήρας θα είναι διαθέσιμος και στο προσθιοκίνητο Juke, ενώ εξοπλίζει και τη κορυφαία έκδοση με το προηγμένο σύστημα 4κίνησης ALL-MODE 4x4-i Torque Vectoring. Άλλες επιλογές κινητήρων περιλαμβάνουν τον νέο τετρακύλινδρο 1.6-λίτρων της Nissan με δύο μπεκ ανά κύλινδρο, που αποδίδει πλέον 117 ίππους, καθώς και τον 1,5 λίτρων τούρμπο ντίζελ με 110 ίππους. Το Nissan Juke θα βρίσκεται στις εκθέσεις της Nissan στην Ελλάδα τον προσεχή Οκτώβριο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ