Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2nd Midnight Summer Rally. Η απλή (νυκτερινή) μέθοδος των τριών…


Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην γνωστή μαθηματική εφαρμογή αλλά στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.
Οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος με Lancia Appia S2 του 56, Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 κινήθηκαν από την αρχή μεθοδικά και κατάφεραν να ξεχωρίσουν στις πρώτες θέσεις της Γενικής κατάταξης οδηγώντας υπό το σεληνόφως.
Εκκίνηση για τα 46 πληρώματα, από το Ναύπλιο, στις 21:00, λίγο πριν νυχτώσει. Πορεία αρχικά παραλιακά προς Νέα Κίο και μετά μέσα από το Άργος όπου και η πρώτη Ειδική Δοκιμασία Ακριβείας. Η 1η ΕΔΑ, η «ΑΚΟΒΑ», γνωστή πλέον από το «ΔΑΝΑΩΝ», κατηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της και με ελάχιστο φως ημέρας, δεν επεφύλασσε εκπλήξεις, δίνοντας μικρές ποινές στα περισσότερα πληρώματα.
Η 2η ΕΔΑ «ΚΕΦΑΛΑΡΙ» όμως, έκρυβε παγίδες, καθώς ακολουθούσε κυκλική πορεία με κοινό σημείο τερματισμού με την πρώτη ΕΔΑ, δημιουργώντας απίθανους συνδυασμούς.
Ήδη τα τρία πρώτα πληρώματα είχαν ξεχωρίσει, στην είσοδο τους στην 3η ΕΔΑ «ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ». Γρήγορη, με καλό οδόστρωμα, έδωσε ένα ακόμα 0 στους Αποστόλου Μαρίνο – Αναστασιαδή Κωνσταντίνο που ως εκείνη την στιγμή προηγούντο με μηδενική ποινή. Σε απόσταση αναπνοής Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος και Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα, αμφότεροι με 2 βαθμούς ποινής. Η τελευταία 4η ΕΔΑ «ΕΛΑΙΟΧΩΡΙ», μήκους 9 χιλιομέτρων, έφερε και την μεγάλη ανατροπή. Ανηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της, πολύ «σφιχτή» και με ελάχιστη ορατότητα, απαιτούσε προσεκτική και γρήγορη οδήγηση. Οι, έως εκείνη την στιγμή πρώτοι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος, «φορτώθηκαν» με 6 βαθμούς ποινής, περνώντας στην 3η θέση Γενικής. Πρώτοι Γενικής Κατάταξης οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μάνος με το «μικρό» και παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα μια Lancia Appia S2 του 56 και 4 βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και 5 βαθμούς ποινής και τρίτοι οι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 με 6 βαθμούς ποινής. Ο τερματισμός μετά από μια παραλιακή διαδρομή μέσω Άστρους, στο όμορφο και φιλόξενο Κιβέρι του Δήμου Λέρνας. Εκεί ο Δήμος σε συνεργασία με τον Μορφωτικό σύλλογο Κιβερίου είχαν προετοιμάσει Beach Party και barbeque για τα πληρώματα. Μουσική (με την επιμέλεια του Max Διακογιάννη) ποτά, φαγητό, τα γνωστά πηγαδάκια για τον σχολιασμό του αγώνα και φυσικά η ώρα της απονομής με φόντο τον έναστρο αργολικό ουρανό. Τα κύπελα και έπαθλα απένειμε ο Δήμαρχος Λέρνας κ. Μιχάλης Χασάπης και ο Πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου κ. Γεώργιος Τσιτσικλής.
Εντυπωσιακό, Ατμοσφαιρικό και δύσκολο, το 2nd Midnight Summer Rally, κράτησε όλους μας σε εγρήγορση και έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς «παλιούς» αλλα πρωτοεμφανιζόμενους να δοκιμαστούν στις δύσκολες συνθήκες ενός νυκτερινού αγώνα
Κλείνοντας, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Λέρνας για την υποστήριξη του στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του Ac3, τον Μορφωτικό Σύλλογο Κιβερίου, καθώς και τις επιχειρήσεις Octane, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, Fotoexelixi, και την Αργειακή Ραδιοφωνία για την ευγενική τους χορηγία. Επίσης όλα τα μέλη του AC3 που βοήθησαν στην επιτυχημένη οργάνωση και φυσικά τους Γιώργο Ποντικογιάννη και Αλέκο Στανίνο της M.R.O.E. για την έγκαιρη έκδοση αποτελεσμάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ