Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2nd Midnight Summer Rally. Η απλή (νυκτερινή) μέθοδος των τριών…


Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην γνωστή μαθηματική εφαρμογή αλλά στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.
Οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος με Lancia Appia S2 του 56, Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 κινήθηκαν από την αρχή μεθοδικά και κατάφεραν να ξεχωρίσουν στις πρώτες θέσεις της Γενικής κατάταξης οδηγώντας υπό το σεληνόφως.
Εκκίνηση για τα 46 πληρώματα, από το Ναύπλιο, στις 21:00, λίγο πριν νυχτώσει. Πορεία αρχικά παραλιακά προς Νέα Κίο και μετά μέσα από το Άργος όπου και η πρώτη Ειδική Δοκιμασία Ακριβείας. Η 1η ΕΔΑ, η «ΑΚΟΒΑ», γνωστή πλέον από το «ΔΑΝΑΩΝ», κατηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της και με ελάχιστο φως ημέρας, δεν επεφύλασσε εκπλήξεις, δίνοντας μικρές ποινές στα περισσότερα πληρώματα.
Η 2η ΕΔΑ «ΚΕΦΑΛΑΡΙ» όμως, έκρυβε παγίδες, καθώς ακολουθούσε κυκλική πορεία με κοινό σημείο τερματισμού με την πρώτη ΕΔΑ, δημιουργώντας απίθανους συνδυασμούς.
Ήδη τα τρία πρώτα πληρώματα είχαν ξεχωρίσει, στην είσοδο τους στην 3η ΕΔΑ «ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ». Γρήγορη, με καλό οδόστρωμα, έδωσε ένα ακόμα 0 στους Αποστόλου Μαρίνο – Αναστασιαδή Κωνσταντίνο που ως εκείνη την στιγμή προηγούντο με μηδενική ποινή. Σε απόσταση αναπνοής Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος και Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα, αμφότεροι με 2 βαθμούς ποινής. Η τελευταία 4η ΕΔΑ «ΕΛΑΙΟΧΩΡΙ», μήκους 9 χιλιομέτρων, έφερε και την μεγάλη ανατροπή. Ανηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της, πολύ «σφιχτή» και με ελάχιστη ορατότητα, απαιτούσε προσεκτική και γρήγορη οδήγηση. Οι, έως εκείνη την στιγμή πρώτοι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος, «φορτώθηκαν» με 6 βαθμούς ποινής, περνώντας στην 3η θέση Γενικής. Πρώτοι Γενικής Κατάταξης οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μάνος με το «μικρό» και παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα μια Lancia Appia S2 του 56 και 4 βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και 5 βαθμούς ποινής και τρίτοι οι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 με 6 βαθμούς ποινής. Ο τερματισμός μετά από μια παραλιακή διαδρομή μέσω Άστρους, στο όμορφο και φιλόξενο Κιβέρι του Δήμου Λέρνας. Εκεί ο Δήμος σε συνεργασία με τον Μορφωτικό σύλλογο Κιβερίου είχαν προετοιμάσει Beach Party και barbeque για τα πληρώματα. Μουσική (με την επιμέλεια του Max Διακογιάννη) ποτά, φαγητό, τα γνωστά πηγαδάκια για τον σχολιασμό του αγώνα και φυσικά η ώρα της απονομής με φόντο τον έναστρο αργολικό ουρανό. Τα κύπελα και έπαθλα απένειμε ο Δήμαρχος Λέρνας κ. Μιχάλης Χασάπης και ο Πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου κ. Γεώργιος Τσιτσικλής.
Εντυπωσιακό, Ατμοσφαιρικό και δύσκολο, το 2nd Midnight Summer Rally, κράτησε όλους μας σε εγρήγορση και έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς «παλιούς» αλλα πρωτοεμφανιζόμενους να δοκιμαστούν στις δύσκολες συνθήκες ενός νυκτερινού αγώνα
Κλείνοντας, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Λέρνας για την υποστήριξη του στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του Ac3, τον Μορφωτικό Σύλλογο Κιβερίου, καθώς και τις επιχειρήσεις Octane, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, Fotoexelixi, και την Αργειακή Ραδιοφωνία για την ευγενική τους χορηγία. Επίσης όλα τα μέλη του AC3 που βοήθησαν στην επιτυχημένη οργάνωση και φυσικά τους Γιώργο Ποντικογιάννη και Αλέκο Στανίνο της M.R.O.E. για την έγκαιρη έκδοση αποτελεσμάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...