Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

2nd Midnight Summer Rally. Η απλή (νυκτερινή) μέθοδος των τριών…


Και φυσικά δεν αναφερόμαστε στην γνωστή μαθηματική εφαρμογή αλλά στα τρία πρώτα πληρώματα της Γενικής Κατάταξης.
Οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος με Lancia Appia S2 του 56, Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 κινήθηκαν από την αρχή μεθοδικά και κατάφεραν να ξεχωρίσουν στις πρώτες θέσεις της Γενικής κατάταξης οδηγώντας υπό το σεληνόφως.
Εκκίνηση για τα 46 πληρώματα, από το Ναύπλιο, στις 21:00, λίγο πριν νυχτώσει. Πορεία αρχικά παραλιακά προς Νέα Κίο και μετά μέσα από το Άργος όπου και η πρώτη Ειδική Δοκιμασία Ακριβείας. Η 1η ΕΔΑ, η «ΑΚΟΒΑ», γνωστή πλέον από το «ΔΑΝΑΩΝ», κατηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της και με ελάχιστο φως ημέρας, δεν επεφύλασσε εκπλήξεις, δίνοντας μικρές ποινές στα περισσότερα πληρώματα.
Η 2η ΕΔΑ «ΚΕΦΑΛΑΡΙ» όμως, έκρυβε παγίδες, καθώς ακολουθούσε κυκλική πορεία με κοινό σημείο τερματισμού με την πρώτη ΕΔΑ, δημιουργώντας απίθανους συνδυασμούς.
Ήδη τα τρία πρώτα πληρώματα είχαν ξεχωρίσει, στην είσοδο τους στην 3η ΕΔΑ «ΒΕΛΑΝΙΔΙΑ». Γρήγορη, με καλό οδόστρωμα, έδωσε ένα ακόμα 0 στους Αποστόλου Μαρίνο – Αναστασιαδή Κωνσταντίνο που ως εκείνη την στιγμή προηγούντο με μηδενική ποινή. Σε απόσταση αναπνοής Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μανος και Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα, αμφότεροι με 2 βαθμούς ποινής. Η τελευταία 4η ΕΔΑ «ΕΛΑΙΟΧΩΡΙ», μήκους 9 χιλιομέτρων, έφερε και την μεγάλη ανατροπή. Ανηφορική στο μεγαλύτερο μέρος της, πολύ «σφιχτή» και με ελάχιστη ορατότητα, απαιτούσε προσεκτική και γρήγορη οδήγηση. Οι, έως εκείνη την στιγμή πρώτοι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος, «φορτώθηκαν» με 6 βαθμούς ποινής, περνώντας στην 3η θέση Γενικής. Πρώτοι Γενικής Κατάταξης οι Χαρμάνης Θανάσης-Φουντεδάκης Μάνος με το «μικρό» και παλαιότερο αυτοκίνητο του αγώνα μια Lancia Appia S2 του 56 και 4 βαθμούς ποινής. Δεύτεροι οι Κωσταριδάκης Κυριακος-Δαμαλα Δήμητρα με Triumph TR6 του 1976 και 5 βαθμούς ποινής και τρίτοι οι Αποστόλου Μαρίνος – Αναστασιαδής Κωνσταντίνος με Lancia Fulvia Berlina S1 του 1969 με 6 βαθμούς ποινής. Ο τερματισμός μετά από μια παραλιακή διαδρομή μέσω Άστρους, στο όμορφο και φιλόξενο Κιβέρι του Δήμου Λέρνας. Εκεί ο Δήμος σε συνεργασία με τον Μορφωτικό σύλλογο Κιβερίου είχαν προετοιμάσει Beach Party και barbeque για τα πληρώματα. Μουσική (με την επιμέλεια του Max Διακογιάννη) ποτά, φαγητό, τα γνωστά πηγαδάκια για τον σχολιασμό του αγώνα και φυσικά η ώρα της απονομής με φόντο τον έναστρο αργολικό ουρανό. Τα κύπελα και έπαθλα απένειμε ο Δήμαρχος Λέρνας κ. Μιχάλης Χασάπης και ο Πρόεδρος του Μορφωτικού Συλλόγου κ. Γεώργιος Τσιτσικλής.
Εντυπωσιακό, Ατμοσφαιρικό και δύσκολο, το 2nd Midnight Summer Rally, κράτησε όλους μας σε εγρήγορση και έδωσε την ευκαιρία σε πολλούς «παλιούς» αλλα πρωτοεμφανιζόμενους να δοκιμαστούν στις δύσκολες συνθήκες ενός νυκτερινού αγώνα
Κλείνοντας, οφείλουμε να ευχαριστήσουμε τον Δήμο Λέρνας για την υποστήριξη του στην απόλυτα επιτυχημένη διοργάνωση του Ac3, τον Μορφωτικό Σύλλογο Κιβερίου, καθώς και τις επιχειρήσεις Octane, ΑΓΙΣ ΕΠΕ, Fotoexelixi, και την Αργειακή Ραδιοφωνία για την ευγενική τους χορηγία. Επίσης όλα τα μέλη του AC3 που βοήθησαν στην επιτυχημένη οργάνωση και φυσικά τους Γιώργο Ποντικογιάννη και Αλέκο Στανίνο της M.R.O.E. για την έγκαιρη έκδοση αποτελεσμάτων.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι