Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

200.000 Toyota Prius γιά την Ευρωπαϊκή αγορά


Αποκτώντας συνεχώς μεγαλύτερη δημοτικότητα σαν μοντέλο ευρείας κυκλοφορίας, το πλήρως υβριδικό Prius γιορτάζει το σημαντικό ορόσημο της πρώτης του δεκαετίας στην Ευρωπαϊκή αγορά με μία εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων.
Οι αθροιστικές Ευρωπαϊκές πωλήσεις του Prius έφτασαν τις 100.000 μονάδες το Μάιο του 2008, και μέσα σε δύο χρόνια μόλις η τιμή αυτή διπλασιάστηκε στις 200.000. Οι παγκόσμιες πωλήσεις του Prius αναμένεται να ξεπεράσουν τα 2 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το φθινόπωρο του 2010.
Η πρώτη γενιά Prius, που λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία το 1997 έγινε το πρώτο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής που κυκλοφόρησε στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2000. Από την προηγούμενη δεκαετία, ο αριθμός των Ευρωπαϊκών χωρών στις οποίες πωλείται αυξήθηκε από 13 σε 38.
Καταξιωμένο ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς μετά από ψηφοφορία Ευρωπαίων, Ιαπώνων και Αμερικανών δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου, το Prius έχει κερδίσει πολυάριθμες διακρίσεις. Το παγκοσμίως αναγνωρισμένο Hybrid Synergy Drive® είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα συστήματα κινητήρων στην ιστορία του θεσμού’ Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς’, με συνολικά 11 τίτλους μέχρι σήμερα.
Το Prius προηγείται σταθερά της εποχής του στη αντιμετώπιση περιβαλλοντικών θεμάτων , ενώ υπήρξε πρωτοπόρος στην αυτοκινητοβιομηχανία στη βελτίωση απόδοσης καυσίμου και εκπομπών CO2, NOX και μικροσωματιδίων. Την τελευταία δεκαετία έχει σημειωθεί μία πτώση στην κατανάλωση του Hybrid Synergy Drive® πάνω από 23% και μία μείωση στις εκπομπές CO2 σχεδόν 26% από 120 g/km σε μόλις 89 g/km. Παράλληλα, η ισχύς του συστήματος έχει αυξηθεί κατά 30%.
Μέσα σε τρεις γενιές Prius επιτεύχθηκαν σημαντικές βελτιώσεις στη συνεχή εξέλιξη του Hybrid Synergy Drive®, ενώ έχει αλλάξει αισθητά η αντίληψη των πελατών για την πλήρως υβριδική τεχνολογία.
Οι ιδιοκτήτες της πρώτης γενιάς Prius γοητεύτηκαν από τη μοναδική φιλοσοφία και τεχνολογική καινοτομία του αυτοκινήτου. Οι ιδιοκτήτες της δεύτερης γενιάς είναι λάτρεις εξειδικευμένων τεχνολογιών, παραμένοντας θιασώτες της προϊοντικής φιλοσοφίας του Prius ανεξαρτήτως της άποψης των άλλων. Οι πελάτες τρίτης γενιάς όμως αναγνωρίζουν το Prius σαν ένα μοντέλο ευρείας κυκλοφορίας με επιδόσεις δρόμου και δυναμικές αρετές που τώρα συναγωνίζονται οποιονδήποτε ανταγωνιστική της κατηγορίας D.
Αντιπροσωπεύοντας την απόλυτη συνέργεια υψηλής τεχνολογίας και περιβαλλοντικά συμβατής προηγμένης φιλοσοφίας στη σχεδίαση των κινητήρων, το Hybrid Synergy Drive® της Toyota προσφέρει στο Prius έναν απόλυτα υβριδικό χαρακτήρα, έχοντας δυνατότητα λειτουργίας με βενζίνη και ηλεκτρισμό ή ένα συνδυασμό και των δύο.
Με την ενσωμάτωση του προγράμματος ηλεκτροκίνησης για όλες τις συνθήκες, που είναι μοναδικό στο είδος του, το Prius όχι μόνο μειώνει τις εκπομπές CO2, αλλά βελτιώνει και την ποιότητα του αέρα. Ακόμα και όταν λειτουργεί στο στάνταρ πρόγραμμα οδήγησης, το Prius παράγει πολύ λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου NOX από οποιοδήποτε άλλο εφάμιλλο πετρελαιοκίνητο όχημα. Όταν η αυτονομία του οχήματος υπαγορεύεται από τη φόρτιση της μπαταρίας, το πρόγραμμα EV drive επιτρέπει οδήγηση στην πόλη με ταχύτητες μέχρι 45 km/h, για μέχρι δύο χιλιόμετρα, με ελάχιστο θόρυβο και μηδενικές εκπομπές CO2, NOX και μικροσωματιδίων (PM).
Εκτός από τα πολύ προηγμένο, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, η τρίτη γενιά Prius λανσάρει επίσης πολυάριθμα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας στην κατηγορία. Μεταξύ αυτών είναι ο παγκοσμίως πρώτος συνδυασμός ηλιακού συστήματος εξαερισμού και αιρκοντίσιον με τηλεχειρισμό, head-up display, χειριστήρια αφής Touch Tracer στο τιμόνι και σύστημα ασφαλείας προ-σύγκρουσης. Παρά την εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία του, το Prius παραμένει πρότυπο αξιοπιστίας και προσφέρει μία υποδειγματική σχέση αξίας/τιμής. Το καταξιωμένο σύστημα Hybrid Synergy Drive έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό κόστος συντήρησης και την εξαιρετική αντοχή: σαν αποτέλεσμα, το Prius έχει το χαμηλότερο κόστος εγγύησης ανά μονάδα μεταξύ των όλων των μοντέλων Toyota.
Οι μικρότερες εκπομπές CO2 και η κατανάλωση μικτού κύκλου των 3.9 l/100 km προσφέρουν στους πελάτες του Prius σημαντικά, πανευρωπαϊκά φορολογικά κίνητρα, εξαίρεση από το τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο της πόλης και χαμηλό λειτουργικό κόστος.
Το πρόσφατο λανσάρισμα του Auris HSD σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας εντυπωσιακής επέκτασης της πλήρως υβριδικής γκάμας μοντέλων της Toyota. Η εταιρία στοχεύει να προσφέρει σε όλα τα Ευρωπαϊκά μοντέλα της μία έκδοση με Hybrid Synergy Drive το ταχύτερο δυνατόν μέσα στη δεκαετία του 2020.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι