Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

200.000 Toyota Prius γιά την Ευρωπαϊκή αγορά


Αποκτώντας συνεχώς μεγαλύτερη δημοτικότητα σαν μοντέλο ευρείας κυκλοφορίας, το πλήρως υβριδικό Prius γιορτάζει το σημαντικό ορόσημο της πρώτης του δεκαετίας στην Ευρωπαϊκή αγορά με μία εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων.
Οι αθροιστικές Ευρωπαϊκές πωλήσεις του Prius έφτασαν τις 100.000 μονάδες το Μάιο του 2008, και μέσα σε δύο χρόνια μόλις η τιμή αυτή διπλασιάστηκε στις 200.000. Οι παγκόσμιες πωλήσεις του Prius αναμένεται να ξεπεράσουν τα 2 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το φθινόπωρο του 2010.
Η πρώτη γενιά Prius, που λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία το 1997 έγινε το πρώτο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής που κυκλοφόρησε στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2000. Από την προηγούμενη δεκαετία, ο αριθμός των Ευρωπαϊκών χωρών στις οποίες πωλείται αυξήθηκε από 13 σε 38.
Καταξιωμένο ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς μετά από ψηφοφορία Ευρωπαίων, Ιαπώνων και Αμερικανών δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου, το Prius έχει κερδίσει πολυάριθμες διακρίσεις. Το παγκοσμίως αναγνωρισμένο Hybrid Synergy Drive® είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα συστήματα κινητήρων στην ιστορία του θεσμού’ Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς’, με συνολικά 11 τίτλους μέχρι σήμερα.
Το Prius προηγείται σταθερά της εποχής του στη αντιμετώπιση περιβαλλοντικών θεμάτων , ενώ υπήρξε πρωτοπόρος στην αυτοκινητοβιομηχανία στη βελτίωση απόδοσης καυσίμου και εκπομπών CO2, NOX και μικροσωματιδίων. Την τελευταία δεκαετία έχει σημειωθεί μία πτώση στην κατανάλωση του Hybrid Synergy Drive® πάνω από 23% και μία μείωση στις εκπομπές CO2 σχεδόν 26% από 120 g/km σε μόλις 89 g/km. Παράλληλα, η ισχύς του συστήματος έχει αυξηθεί κατά 30%.
Μέσα σε τρεις γενιές Prius επιτεύχθηκαν σημαντικές βελτιώσεις στη συνεχή εξέλιξη του Hybrid Synergy Drive®, ενώ έχει αλλάξει αισθητά η αντίληψη των πελατών για την πλήρως υβριδική τεχνολογία.
Οι ιδιοκτήτες της πρώτης γενιάς Prius γοητεύτηκαν από τη μοναδική φιλοσοφία και τεχνολογική καινοτομία του αυτοκινήτου. Οι ιδιοκτήτες της δεύτερης γενιάς είναι λάτρεις εξειδικευμένων τεχνολογιών, παραμένοντας θιασώτες της προϊοντικής φιλοσοφίας του Prius ανεξαρτήτως της άποψης των άλλων. Οι πελάτες τρίτης γενιάς όμως αναγνωρίζουν το Prius σαν ένα μοντέλο ευρείας κυκλοφορίας με επιδόσεις δρόμου και δυναμικές αρετές που τώρα συναγωνίζονται οποιονδήποτε ανταγωνιστική της κατηγορίας D.
Αντιπροσωπεύοντας την απόλυτη συνέργεια υψηλής τεχνολογίας και περιβαλλοντικά συμβατής προηγμένης φιλοσοφίας στη σχεδίαση των κινητήρων, το Hybrid Synergy Drive® της Toyota προσφέρει στο Prius έναν απόλυτα υβριδικό χαρακτήρα, έχοντας δυνατότητα λειτουργίας με βενζίνη και ηλεκτρισμό ή ένα συνδυασμό και των δύο.
Με την ενσωμάτωση του προγράμματος ηλεκτροκίνησης για όλες τις συνθήκες, που είναι μοναδικό στο είδος του, το Prius όχι μόνο μειώνει τις εκπομπές CO2, αλλά βελτιώνει και την ποιότητα του αέρα. Ακόμα και όταν λειτουργεί στο στάνταρ πρόγραμμα οδήγησης, το Prius παράγει πολύ λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου NOX από οποιοδήποτε άλλο εφάμιλλο πετρελαιοκίνητο όχημα. Όταν η αυτονομία του οχήματος υπαγορεύεται από τη φόρτιση της μπαταρίας, το πρόγραμμα EV drive επιτρέπει οδήγηση στην πόλη με ταχύτητες μέχρι 45 km/h, για μέχρι δύο χιλιόμετρα, με ελάχιστο θόρυβο και μηδενικές εκπομπές CO2, NOX και μικροσωματιδίων (PM).
Εκτός από τα πολύ προηγμένο, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, η τρίτη γενιά Prius λανσάρει επίσης πολυάριθμα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας στην κατηγορία. Μεταξύ αυτών είναι ο παγκοσμίως πρώτος συνδυασμός ηλιακού συστήματος εξαερισμού και αιρκοντίσιον με τηλεχειρισμό, head-up display, χειριστήρια αφής Touch Tracer στο τιμόνι και σύστημα ασφαλείας προ-σύγκρουσης. Παρά την εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία του, το Prius παραμένει πρότυπο αξιοπιστίας και προσφέρει μία υποδειγματική σχέση αξίας/τιμής. Το καταξιωμένο σύστημα Hybrid Synergy Drive έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό κόστος συντήρησης και την εξαιρετική αντοχή: σαν αποτέλεσμα, το Prius έχει το χαμηλότερο κόστος εγγύησης ανά μονάδα μεταξύ των όλων των μοντέλων Toyota.
Οι μικρότερες εκπομπές CO2 και η κατανάλωση μικτού κύκλου των 3.9 l/100 km προσφέρουν στους πελάτες του Prius σημαντικά, πανευρωπαϊκά φορολογικά κίνητρα, εξαίρεση από το τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο της πόλης και χαμηλό λειτουργικό κόστος.
Το πρόσφατο λανσάρισμα του Auris HSD σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας εντυπωσιακής επέκτασης της πλήρως υβριδικής γκάμας μοντέλων της Toyota. Η εταιρία στοχεύει να προσφέρει σε όλα τα Ευρωπαϊκά μοντέλα της μία έκδοση με Hybrid Synergy Drive το ταχύτερο δυνατόν μέσα στη δεκαετία του 2020.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευχές Α.Λ.Α.Κ. ...

 

Διαδρομή για δυνατούς λύτες ...

Μέσα από μια διαδρομή σημαντικά διαφοροποιημένη συγκριτικά με εκείνες των προηγούμενων ετών θα εξελιχθεί το ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις από τις 5 έως τις 8 Σεπτεμβρίου, ως ο δέκατος γύρος του Παγκόσμιου Πρωταθλήματος Ράλλυ της FIA για το 2024. Απέναντι σε μια νέα πρόκληση θα βρεθούν τα πληρώματα που θα συμμετάσχουν στο ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις 2024, καθώς η σημαντικά τροποποιημένη χάραξη της διαδρομής του αγώνα συνεπάγεται και νέα προσέγγιση ως προς τη διαχείριση δυνάμεων, υλικών και βέβαια ελαστικών. Στο ωράριο του αγώνα περιλαμβάνονται ειδικές διαδρομές ταυτόσημες με τον σκληρό χαρακτήρα του, όπως οι Ταρζάν, Ρεγκίνι, Άγιοι Θεόδωροι κ.ά., ενώ έχουν επανέλθει ε.δ. που «αγκαλιάστηκαν» από τους θεατές. Άλλες παλιότερα, όπως το Οινοχώρι στη Φωκίδα, μέρος του οποίου στις αρχές του 2000 χρησιμοποιήθηκε ως Shakedown, και άλλες έως και πρόσφατα, όπως η Θήβα. Μεταξύ των αλλαγών σε επίπεδο ε.δ. είναι η προσθήκη της Άνω Παύλιανης, που θα ξεκινάει από το Κουμαρίτσι και θα τερματίζει στην αφετηρία της γνωστής

Στην Λιβαδειά ...

Στην ιδιαίτερα φιλόξενη περιοχή της Λιβαδειάς ολοκληρώθηκε ο δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος και το Κυπέλλου Ράλλυ Χώματος Ιστορικών Αυτοκινήτων. Το Α.Σ.Σ.Ο.Α.Α. σχεδίασε, οργάνωσε και εκτέλεσε, για πρώτη φορά στην ιστορία του, χωμάτινο Rally Sprint. Όλα τα μέλη και τα στελέχη του Σωματείου, μαζί με στελέχη του Σωματείου Α.Λ.Φ.Α.Λ. έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για την επιτυχή διεξαγωγή του αγώνα. Οι συνεχείς προσπάθειες για την καλύτερη δυνατή κατάσταση του τερέν, η άψογη συνεργασία των στελεχών μεταξύ τους, η ευχαρίστηση και τα σχόλια των πληρωμάτων μετά τον  τερματισμό ήταν για μας η καλύτερη ανταμοιβή. Σε αγωνιστικό επίπεδο οι αδελφοί μας από την Κύπρο, έδωσαν μία παράσταση που κράτησε τους πολλούς θεατές στις μύτες των ποδιών τους. Οι Τσουλόφτας- Ιλία σε ρυθμούς ‘’παγκοσμίου’’ απέκτησαν πολλούς φανατικούς οπαδούς στην Λιβαδειά. Άτυχοι οι δικοί μας Κεχαγιάς- Κουζιώνης, που είχαν μια μικροέξοδο που τους στέρησε ένα καλό αποτέλεσμα. Ακολούθησαν οι σταθερά γρήγοροι Παντελή-