Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

200.000 Toyota Prius γιά την Ευρωπαϊκή αγορά


Αποκτώντας συνεχώς μεγαλύτερη δημοτικότητα σαν μοντέλο ευρείας κυκλοφορίας, το πλήρως υβριδικό Prius γιορτάζει το σημαντικό ορόσημο της πρώτης του δεκαετίας στην Ευρωπαϊκή αγορά με μία εντυπωσιακή αύξηση πωλήσεων.
Οι αθροιστικές Ευρωπαϊκές πωλήσεις του Prius έφτασαν τις 100.000 μονάδες το Μάιο του 2008, και μέσα σε δύο χρόνια μόλις η τιμή αυτή διπλασιάστηκε στις 200.000. Οι παγκόσμιες πωλήσεις του Prius αναμένεται να ξεπεράσουν τα 2 εκατομμύρια μονάδες μέχρι το φθινόπωρο του 2010.
Η πρώτη γενιά Prius, που λανσαρίστηκε στην Ιαπωνία το 1997 έγινε το πρώτο υβριδικό όχημα μαζικής παραγωγής που κυκλοφόρησε στην Ευρωπαϊκή αγορά το 2000. Από την προηγούμενη δεκαετία, ο αριθμός των Ευρωπαϊκών χωρών στις οποίες πωλείται αυξήθηκε από 13 σε 38.
Καταξιωμένο ως Αυτοκίνητο της Χρονιάς μετά από ψηφοφορία Ευρωπαίων, Ιαπώνων και Αμερικανών δημοσιογράφων του ειδικού Τύπου, το Prius έχει κερδίσει πολυάριθμες διακρίσεις. Το παγκοσμίως αναγνωρισμένο Hybrid Synergy Drive® είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα συστήματα κινητήρων στην ιστορία του θεσμού’ Διεθνής Κινητήρας της Χρονιάς’, με συνολικά 11 τίτλους μέχρι σήμερα.
Το Prius προηγείται σταθερά της εποχής του στη αντιμετώπιση περιβαλλοντικών θεμάτων , ενώ υπήρξε πρωτοπόρος στην αυτοκινητοβιομηχανία στη βελτίωση απόδοσης καυσίμου και εκπομπών CO2, NOX και μικροσωματιδίων. Την τελευταία δεκαετία έχει σημειωθεί μία πτώση στην κατανάλωση του Hybrid Synergy Drive® πάνω από 23% και μία μείωση στις εκπομπές CO2 σχεδόν 26% από 120 g/km σε μόλις 89 g/km. Παράλληλα, η ισχύς του συστήματος έχει αυξηθεί κατά 30%.
Μέσα σε τρεις γενιές Prius επιτεύχθηκαν σημαντικές βελτιώσεις στη συνεχή εξέλιξη του Hybrid Synergy Drive®, ενώ έχει αλλάξει αισθητά η αντίληψη των πελατών για την πλήρως υβριδική τεχνολογία.
Οι ιδιοκτήτες της πρώτης γενιάς Prius γοητεύτηκαν από τη μοναδική φιλοσοφία και τεχνολογική καινοτομία του αυτοκινήτου. Οι ιδιοκτήτες της δεύτερης γενιάς είναι λάτρεις εξειδικευμένων τεχνολογιών, παραμένοντας θιασώτες της προϊοντικής φιλοσοφίας του Prius ανεξαρτήτως της άποψης των άλλων. Οι πελάτες τρίτης γενιάς όμως αναγνωρίζουν το Prius σαν ένα μοντέλο ευρείας κυκλοφορίας με επιδόσεις δρόμου και δυναμικές αρετές που τώρα συναγωνίζονται οποιονδήποτε ανταγωνιστική της κατηγορίας D.
Αντιπροσωπεύοντας την απόλυτη συνέργεια υψηλής τεχνολογίας και περιβαλλοντικά συμβατής προηγμένης φιλοσοφίας στη σχεδίαση των κινητήρων, το Hybrid Synergy Drive® της Toyota προσφέρει στο Prius έναν απόλυτα υβριδικό χαρακτήρα, έχοντας δυνατότητα λειτουργίας με βενζίνη και ηλεκτρισμό ή ένα συνδυασμό και των δύο.
Με την ενσωμάτωση του προγράμματος ηλεκτροκίνησης για όλες τις συνθήκες, που είναι μοναδικό στο είδος του, το Prius όχι μόνο μειώνει τις εκπομπές CO2, αλλά βελτιώνει και την ποιότητα του αέρα. Ακόμα και όταν λειτουργεί στο στάνταρ πρόγραμμα οδήγησης, το Prius παράγει πολύ λιγότερες εκπομπές οξειδίων του αζώτου NOX από οποιοδήποτε άλλο εφάμιλλο πετρελαιοκίνητο όχημα. Όταν η αυτονομία του οχήματος υπαγορεύεται από τη φόρτιση της μπαταρίας, το πρόγραμμα EV drive επιτρέπει οδήγηση στην πόλη με ταχύτητες μέχρι 45 km/h, για μέχρι δύο χιλιόμετρα, με ελάχιστο θόρυβο και μηδενικές εκπομπές CO2, NOX και μικροσωματιδίων (PM).
Εκτός από τα πολύ προηγμένο, πλήρως υβριδικό σύστημα κίνησης, η τρίτη γενιά Prius λανσάρει επίσης πολυάριθμα χαρακτηριστικά υψηλής τεχνολογίας στην κατηγορία. Μεταξύ αυτών είναι ο παγκοσμίως πρώτος συνδυασμός ηλιακού συστήματος εξαερισμού και αιρκοντίσιον με τηλεχειρισμό, head-up display, χειριστήρια αφής Touch Tracer στο τιμόνι και σύστημα ασφαλείας προ-σύγκρουσης. Παρά την εξαιρετικά προηγμένη τεχνολογία του, το Prius παραμένει πρότυπο αξιοπιστίας και προσφέρει μία υποδειγματική σχέση αξίας/τιμής. Το καταξιωμένο σύστημα Hybrid Synergy Drive έχει σχεδιαστεί με γνώμονα το χαμηλό κόστος συντήρησης και την εξαιρετική αντοχή: σαν αποτέλεσμα, το Prius έχει το χαμηλότερο κόστος εγγύησης ανά μονάδα μεταξύ των όλων των μοντέλων Toyota.
Οι μικρότερες εκπομπές CO2 και η κατανάλωση μικτού κύκλου των 3.9 l/100 km προσφέρουν στους πελάτες του Prius σημαντικά, πανευρωπαϊκά φορολογικά κίνητρα, εξαίρεση από το τέλος κυκλοφοριακής συμφόρησης στο κέντρο της πόλης και χαμηλό λειτουργικό κόστος.
Το πρόσφατο λανσάρισμα του Auris HSD σηματοδοτεί το ξεκίνημα μιας εντυπωσιακής επέκτασης της πλήρως υβριδικής γκάμας μοντέλων της Toyota. Η εταιρία στοχεύει να προσφέρει σε όλα τα Ευρωπαϊκά μοντέλα της μία έκδοση με Hybrid Synergy Drive το ταχύτερο δυνατόν μέσα στη δεκαετία του 2020.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο