30/6/10
Porsche Cayenne & S Hybrid !
Και με τη νέα Cayenne και με την υβριδική της εκδοχή η Porsche δίνει πειστικές απαντήσεις. Εκτός απο τις αλλαγές στην εμφάνιση που έχουν ως πρωταρχικό στόχο την ανανέωση της εικόνας και όχι τόσο τη ριζική διαφοροποίηση από το απερχόμενο μοντέλο, η νέα Cayenne κρύβει πολύ σημαντικά νέα κάτω από το εντυπωσιακό της αμάξωμα, με τη μορφή τεχνολογικών εφαρμογών. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ακόμα πιο σπορ χαρακτήρα και εμφανή βελτίωση σε ό,τι έχει να κάνει με τα δυναμικά χαρακτηριστικά, ενώ η κατανάλωση καυσίμου είναι περιορισμένη κατά 23%.
Από τον Αύγουστο που θα κάνει ντεμπούτο, η νέα Cayenne θα είναι διαθέσιμη σε πέντε κινητήρες, με τη «βασική» να παραμένει η V6 των 3,6 λίτρων, αλλά με 300 ίππους και μειωμένη κατά 20% κατανάλωση (9,9 λίτρα/ 100 χλμ.). Ανάμεσα στα highlights, και η S Hybrid, που βασίζεται σε μια υπερτροφοδοτούμενη εκδοχή του V6, με απόδοση 333 ίππων. Ο ηλεκτροκινητήρας προσθέτει 47 επιπλέον, για να φτάσει η συνολική απόδοση τους 380 ίππους, με μια μέση κατανάλωση της τάξης των 8,2 λίτρων/ 100 χιλιόμετρα. Το αμέσως επόμενο «σκαλί» σε απόδοση, είναι αυτό της Cayenne S, που διατηρεί τον ίδιο V8 κάτω από το εμπρός καπό, αλλά με αυξημένη απόδοση από τους 385 στους 400 ίππους. Στην κορυφή της γκάμας, η Cayenne Turbo με τους 500 ίππους (από τον V8 με τους δύο υπερσυμπιεστές) δίνει το στίγμα του απόλυτου καθώς εφοδιάζεται με νέα, πιο αποδοτική, αερανάρτηση. Την γκάμα των Cayenne συμπληρώνει η diesel, με έναν V6 και 240 ίππους.