Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEW SAAB 9-5


H νέα εποχή για τη Saab ξεκινά με τον καλύτερο δυνατό τρόπο, καθώς το νέο 9-5 διαθέτει όλες τις προδιαγραφές για να ξεχωρίσει. Η διαφορετικότητα του σχεδιασμού του κερδίζει τις εντυπώσεις, το ίδιο και το υψηλό τεχνολογικό του προφίλ, το οποίο γίνεται άμεσα αντιληπτό από τι προηγμένες εφαρμογές που φιλοξενεί ο μακρύς κατάλογος του εξοπλισμού. Οι εκδόσεις βενζίνης, που παρουσιάζουν και το μεγαλύτερο εμπορικό ενδιαφέρον για τη χώρα μας, θα είναι τρεις. Στη μικρότερη -σε ισχύ και κυβισμό έκδοση- του 9-5 συναντάμε το υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ 1.598 κ.εκ., η απόδοση του οποίου φτάνει τους 180 ίππους και τα 230 Nm ροπής. Αντίστοιχα, ο turbo κινητήρας των 2,0 λίτρων αποδίδει 220 ίππους και 350 Nm ροπής, ενώ στην κορυφαία έκδοση με το V6 μοτέρ των 2,8 λίτρων, η ισχύς φτάνει τους 300 ίππους και η μέγιστη ροπή στα 400 Nm. Στην τελευταία περίπτωση, μάλιστα, το 9-5 εξοπλίζεται με σύστημα μόνιμης τετρακίνησης και με αυτόματο κιβώτιο έξι σχέσεων.
Στις υπόλοιπες εκδόσεις κυβισμού, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι μηχανικό έξι σχέσεων ενώ το δίλιτρο μοτέρ συνδυάζεται προαιρετικά και με αυτόματο κιβώτιο έξι ταχυτήτων.
Αν και οι τιμές της πολυτελούς μπερλίνας δεν έχουν γίνει γνωστές, στη Σουηδία, όπου το αυτοκίνητο είναι άμεσα διαθέσιμο, ξεκινούν λίγο κάτω από τα 30.000 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ