Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEO SUZUKI SWIFT


Tο supermini της Suzuki ανανεώθηκε σημαντικά αποκτώντας σύγχρονη εμφάνιση, νέους κινητήρες, πιο ενισχυμένο και ελαφρύτερο πλαίσιο, ενώ παράλληλα είναι μακρύτερο κατά 90 χιλιοστά.
Ξεκινώντας από το τελευταίο, το Swift αγγίζει πλέον τα 3.850 χιλιοστά σε μήκος, κερδίζοντας σημαντικά σε χώρους και άνεση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Σε αυτό συμβάλει κατά πολύ και το μακρύτερο κατά 50 χιλιοστά μεταξόνιο (2.430 χιλιοστά). Οι αλλαγές συνεχίζονται με την αύξηση κατά 10 χιλιοστά του εμπρός μετατροχίου και κατά 5 χιλιοστά του πίσω, στοιχεία που συντελούν στη βελτίωση τόσο της άνεσης των επιβατών όσο και της οδικής συμπεριφοράς. Μένοντας στο εσωτερικό το ταμπλό είναι εντελώς νέας σχεδίασης με καλύτερης ποιότητας υλικά και επηρεασμένο εμφανώς από το μεγαλύτερο Kizashi, ενώ οι νέες ταπετσαρίες και οι χρωματισμοί ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εικόνα. Εξωτερικά η σχεδίαση του νέου Swift κρατάει τη γραμμή του μοντέλου που αντικαθιστά, έχοντας αποκτήσει περισσότερα δυναμικά και σύγχρονα χαρακτηριστικά. Τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα και ο επανασχεδιασμός της μάσκας και των προφυλακτήρων είναι από τα πρώτα στοιχεία που προσέχει κανείς, χωρίς ωστόσο να κάνουμε λόγο για τολμηρές σχεδιαστικές αλλαγές, ακολουθώντας την τακτική ενός απλού facelift.
Από μηχανικής πλευράς η σημαντικότερη είδηση είναι η αντικατάσταση του 1,3 κινητήρα των 92 ίππων από ένα νέο μηχανικό σύνολο 1,2 λίτρων με βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού (Dual VVT), απόδοσης 94 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 11,9 χλγρμ ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη Suzuki για το 0-100 χρειάζεται 12,3΄΄ και 13,5΄΄ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καταναλώνοντας 5,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα και 5,5λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Τον πιο πάνω κινητήρα πλαισιώνει ένας υπερτροφοδοτούμενος πετρελαίου χωρητικότητας 1,3 λίτρων με απόδοση 75 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 19,2 χλγρμ ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι φυσικά η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα) και οι επιδόσεις που είναι σαφώς καλύτερες από την αυτόματη βενζινοκίνητη έκδοση, με 12,7΄΄ για το 0-100 και 165 χιλιόμετρα ανά ώρα τελική ταχύτητα.
Οι πωλήσεις της νέας γενιάς του Swift αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι