Ξεκινώντας από το τελευταίο, το Swift αγγίζει πλέον τα 3.850 χιλιοστά σε μήκος, κερδίζοντας σημαντικά σε χώρους και άνεση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Σε αυτό συμβάλει κατά πολύ και το μακρύτερο κατά 50 χιλιοστά μεταξόνιο (2.430 χιλιοστά). Οι αλλαγές συνεχίζονται με την αύξηση κατά 10 χιλιοστά του εμπρός μετατροχίου και κατά 5 χιλιοστά του πίσω, στοιχεία που συντελούν στη βελτίωση τόσο της άνεσης των επιβατών όσο και της οδικής συμπεριφοράς. Μένοντας στο εσωτερικό το ταμπλό είναι εντελώς νέας σχεδίασης με καλύτερης ποιότητας υλικά και επηρεασμένο εμφανώς από το μεγαλύτερο Kizashi, ενώ οι νέες ταπετσαρίες και οι χρωματισμοί ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εικόνα. Εξωτερικά η σχεδίαση του νέου Swift κρατάει τη γραμμή του μοντέλου που αντικαθιστά, έχοντας αποκτήσει περισσότερα δυναμικά και σύγχρονα χαρακτηριστικά. Τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα και ο επανασχεδιασμός της μάσκας και των προφυλακτήρων είναι από τα πρώτα στοιχεία που προσέχει κανείς, χωρίς ωστόσο να κάνουμε λόγο για τολμηρές σχεδιαστικές αλλαγές, ακολουθώντας την τακτική ενός απλού facelift.
Από μηχανικής πλευράς η σημαντικότερη είδηση είναι η αντικατάσταση του 1,3 κινητήρα των 92 ίππων από ένα νέο μηχανικό σύνολο 1,2 λίτρων με βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού (Dual VVT), απόδοσης 94 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 11,9 χλγρμ ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη Suzuki για το 0-100 χρειάζεται 12,3΄΄ και 13,5΄΄ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καταναλώνοντας 5,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα και 5,5λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Τον πιο πάνω κινητήρα πλαισιώνει ένας υπερτροφοδοτούμενος πετρελαίου χωρητικότητας 1,3 λίτρων με απόδοση 75 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 19,2 χλγρμ ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι φυσικά η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα) και οι επιδόσεις που είναι σαφώς καλύτερες από την αυτόματη βενζινοκίνητη έκδοση, με 12,7΄΄ για το 0-100 και 165 χιλιόμετρα ανά ώρα τελική ταχύτητα.
Οι πωλήσεις της νέας γενιάς του Swift αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο.