Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NEO SUZUKI SWIFT


Tο supermini της Suzuki ανανεώθηκε σημαντικά αποκτώντας σύγχρονη εμφάνιση, νέους κινητήρες, πιο ενισχυμένο και ελαφρύτερο πλαίσιο, ενώ παράλληλα είναι μακρύτερο κατά 90 χιλιοστά.
Ξεκινώντας από το τελευταίο, το Swift αγγίζει πλέον τα 3.850 χιλιοστά σε μήκος, κερδίζοντας σημαντικά σε χώρους και άνεση σε σχέση με το απερχόμενο μοντέλο. Σε αυτό συμβάλει κατά πολύ και το μακρύτερο κατά 50 χιλιοστά μεταξόνιο (2.430 χιλιοστά). Οι αλλαγές συνεχίζονται με την αύξηση κατά 10 χιλιοστά του εμπρός μετατροχίου και κατά 5 χιλιοστά του πίσω, στοιχεία που συντελούν στη βελτίωση τόσο της άνεσης των επιβατών όσο και της οδικής συμπεριφοράς. Μένοντας στο εσωτερικό το ταμπλό είναι εντελώς νέας σχεδίασης με καλύτερης ποιότητας υλικά και επηρεασμένο εμφανώς από το μεγαλύτερο Kizashi, ενώ οι νέες ταπετσαρίες και οι χρωματισμοί ολοκληρώνουν την ανανεωμένη εικόνα. Εξωτερικά η σχεδίαση του νέου Swift κρατάει τη γραμμή του μοντέλου που αντικαθιστά, έχοντας αποκτήσει περισσότερα δυναμικά και σύγχρονα χαρακτηριστικά. Τα μεγαλύτερα φωτιστικά σώματα και ο επανασχεδιασμός της μάσκας και των προφυλακτήρων είναι από τα πρώτα στοιχεία που προσέχει κανείς, χωρίς ωστόσο να κάνουμε λόγο για τολμηρές σχεδιαστικές αλλαγές, ακολουθώντας την τακτική ενός απλού facelift.
Από μηχανικής πλευράς η σημαντικότερη είδηση είναι η αντικατάσταση του 1,3 κινητήρα των 92 ίππων από ένα νέο μηχανικό σύνολο 1,2 λίτρων με βαλβίδες μεταβλητού χρονισμού (Dual VVT), απόδοσης 94 ίππων στις 6.000 σ.α.λ. και 11,9 χλγρμ ροπής στις 4.800 σ.α.λ. Σύμφωνα με τη Suzuki για το 0-100 χρειάζεται 12,3΄΄ και 13,5΄΄ στην έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων, καταναλώνοντας 5,0 λίτρα/100 χιλιόμετρα και 5,5λίτρα/100 χιλιόμετρα αντίστοιχα. Τον πιο πάνω κινητήρα πλαισιώνει ένας υπερτροφοδοτούμενος πετρελαίου χωρητικότητας 1,3 λίτρων με απόδοση 75 ίππων στις 4.000 σ.α.λ. και 19,2 χλγρμ ροπής στις 1.750 σ.α.λ. Κύριο χαρακτηριστικό του είναι φυσικά η χαμηλή κατανάλωση καυσίμου (4,2 λίτρα για κάθε 100 χιλιόμετρα) και οι επιδόσεις που είναι σαφώς καλύτερες από την αυτόματη βενζινοκίνητη έκδοση, με 12,7΄΄ για το 0-100 και 165 χιλιόμετρα ανά ώρα τελική ταχύτητα.
Οι πωλήσεις της νέας γενιάς του Swift αναμένεται να ξεκινήσουν το φθινόπωρο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε