Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η Mercedes-Benz Χορηγός του Ελληνικού Συνεδρίου Ηγεσίας της Ε.Α.Σ.Ε.


Το Ελληνικό Συνέδριο Ηγεσίας, την κορυφαία ετήσια συνάντηση διαλόγου και ενημέρωσης επιχειρηματικών ηγετών, διοργάνωσε πρόσφατα, για μια ακόμη χρονιά, η Εταιρία Ανωτάτων Στελεχών Επιχειρήσεων (ΕΑΣΕ), στο Astir Palace Βουλιαγμένης.
Τις εργασίες του ιδιαίτερα επιτυχημένου Συνεδρίου με κεντρικό θέμα: «Μικροτάσεις-Μεγαποτελέσματα. Πώς μια μικρή κίνηση μπορεί να φέρει ένα μεγάλο αποτέλεσμα σε καιρούς κρίσης», παρακολούθησαν περισσότερα από 300 ανώτατα στελέχη εταιριών, επιχειρηματίες καθώς και εκπρόσωποι του ακαδημαϊκού χώρου και φορέων.
Η Mercedes-Benz συμμετείχε στο Συνέδριο αυτό ως Χορηγός, αναγνωρίζοντας τη σημασία της σωστής ηγεσίας στη βελτίωση των αποτελεσμάτων μιας επιχείρησης, το ρόλο της στην περαιτέρω ανάπτυξή της και στην προσαρμοστικότητά της στις εκάστοτε απαιτήσεις της αγοράς και την επιρροή της στη διαμόρφωση της εταιρικής κουλτούρας.
Στο πλαίσιο αυτό, μια έκπληξη περίμενε τους συνέδρους στην είσοδο της εκδήλωσης: H νέα SLS AMG, που με τις Gullwing πόρτες της μπορεί να χαρακτηριστεί ως η αναβίωση της θρυλικής 300 SL. Το κορυφαίο μοντέλο της γκάμας AMG προσφέρει πάθος, γοητεία, δυναμισμό και τεχνολογία σε υπερθετικό βαθμό. Χάρη δε στην τεχνολογική υπεροχή του με: πλαίσιο αλουμινίου τύπου αεροσκάφους, κινητήρα AMG 6.3 λίτρων V8 στο κέντρο του εμπρός τμήματος που αποδίδει 420 kW/ 571 hp, μέγιστη ροπή στρέψης 650 Nm, αυτόματο κιβώτιο 7 σχέσεων με διπλό συμπλέκτη και εγκάρσια τοποθέτηση, sport ανάρτηση με αλουμινένια διπλά ψαλίδια, επιτάχυνση (0 - 100 km/h) 3.8’’ και τελική ταχύτητα 317 km/h (ηλεκτρονικά ελεγχόμενη), εγγυάται «αγωνιστική» οδήγηση…πέρα από κάθε φαντασία!
Παράλληλα, τους συμμετέχοντες καλωσόριζε και η S 400 HYBRID, η πιο οικονομική και φιλική προς το περιβάλλον βενζινοκίνητη λιμουζίνα στον κόσμο. Με κατανάλωση 7,9 λίτρα/100 χιλιόμετρα και εκπομπές CO2 μόλις 186 γρ./χλμ., η S 400 HYBRID μπορεί να χαρακτηριστεί «CO2 πρωταθλήτρια» στην κατηγορία της. Επίσης, στο τέλος του ημερήσιου προγράμματος του Συνεδρίου, οι σύνεδροι είχαν την ευκαιρία να απολαύσουν ένα μοναδικό test-drive με επιλεγμένα μοντέλα Mercedes-Benz !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Lamia Fm1 - Live ...

Live!   ΕΔΩ!

35ο Rally Sprint Καλαμάτας ...

Στις 21 & 22 Σεπτεμβρίου η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Καλαμάτας διοργανώνει το 35ο Ράλλυ Σπριντ, τον δεύτερο αγώνα του Πανελληνίου Κυπέλλου Χώματος, σε μία ειδική διαδρομή περίπου 12,5 χιλιομέτρων στην οποία τα πληρώματα θα πραγματοποιήσουν 3 περάσματα. Να σημειώσουμε πως η συνολική απλή διαδρομή είναι μικρότερη των 10 χιλιομέτρων. Την ερχόμενη εβδομάδα μηχανήματα του δήμου Μεσσήνης θα πραγματοποιήσουν παρεμβάσεις στην διαδρομή,έτσι ώστε να έχουμε μία άριστη ειδική.Το οδόστρωμα ακόμη και πριν τις παρεμβάσεις είναι σε αρίστη κατάσταση στο 80%, ικανό να φιλοξενήσει αγώνα. Ο αγώνας θα διεξαχθεί στον Δήμο Μεσσήνης Μεσσηνίας και συγκεκριμένα στην δημοτική ενότητα του Πεταλιδίου. Οι δηλώσεις συμμετοχής έχουν ανοίξει και λήγουν την Παρασκευή 13/09 Οι 6 αναγνωρίσεις της διαδρομής που επιβάλει ο κανονισμός θα πραγματοποιηθούν τις κάτωθι ημερομηνίες: Σάββατο 14/09 10,00 εώς 18,00 Κυριακή 15/09 08,00 εώς 16,00 Παρασκευή 20/09 10,00 εώς 18,00, Σαββάτο 21/09 08,00 εώς 14,00 Επιπλέον να αναφέρ

Ολοκλήρωση αναγνωρίσεων ...

Για ένα πολύ σκληρό ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις κάνουν λόγο τα πληρώματα μετά την ολοκλήρωση των αναγνωρίσεων των ειδικών διαδρομών. Ακολουθούν οι δηλώσεις των πρωταγωνιστών, λίγο πριν την πρώτη πραγματική επαφή τους με τις συνθήκες του αγώνα, που θα ξεκινήσει αύριο στις 09:01, με το Shakedown. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE «Οι ειδικές είναι πολύ σκληρές, παντού έχει πέτρες. Θα είναι δύσκολο για τα αυτοκίνητα και τα ελαστικά. Γενικά οι διαδρομές είναι πιο κλειστές σε σχέση με το παρελθόν, στοιχείο που θα αποτελέσει μία πρόκληση για εμάς. Περιμένω ότι θα είναι πιο δύσκολος και απαιτητικός αγώνας σε σχέση με πέρυσι». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS «Ειλικρινά, δεν έχω δει άλλη εκδοχή του Ράλλυ Ακρόπολις που να είναι τόσο σκληρή! Οι συνθήκες είναι κακές, όσον αφορά το οδόστρωμα. Θα είναι ένα δύσκολο τριήμερο για όλους». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA «Τουλάχιστον φέτος οι ειδικές είναι στεγνές! Ο αγώνας είναι πιο αργός σε σχέση με πέρυσι. Υπάρχουν πολλές πέτρες στο δρόμο, αλλά δεν