Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Hyundai i-Flow


Το 2011 το νέο μεσαίο της Hyundai. Η σχεδίαση του είναι αναμφίβολα εντυπωσιακή. Το ντεμπούτο του στη Γενεύη συνοδεύτηκε από πολύ καλά σχόλια και το σίγουρο είναι πως θα επηρεάσει από λίγο έως πολύ τη σχεδίαση του νέου μοντέλου για τη μεσαία κατηγορία, που έχει προγραμματιστεί από τη Hyundai για το 2011.
Οι διαστάσεις του είναι εντυπωσιακές και «κρύβουν» το γεγονός πως πρόκειται για 5θυρο. Προερχόμενο από το σχεδιαστικό κέντρο του Russelsheim, το i-Flow τονίζει με το όνομά του τη διάθεση για «ροή» στο σχήμα και ένα δυναμικό προφίλ που αναμένεται να δώσει νέα πνοή στο σύνολο της γκάμας, επηρεάζοντας και τα υπόλοιπα μοντέλα.


Για την παραγωγή του πρωτοτύπου, η Hyundai συνεργάστηκε με την BASF (τις θυμάστε τις κασέτες;), αναζητώντας νέες τεχνολογίες και εφαρμογές ελαφρών πλαστικών και χημικών υλικών γενικότερα. Η σημασία στην αεροδυναμική έχει φυσικά θετική επίδραση στη χαμηλή κατανάλωση και τον περιορισμό των ρύπων, που, αναφορικά με το CO2, θα περιοριστούν στα 85g/100 χλμ.
Το μήκος του πρωτοτύπου είναι 4.780 χιλ., ενώ το πλάτος του είναι 1.850 χιλ. και το ύψος 1.420 χιλ. Τα 2,8 μέτρα φτάνει το μεταξόνιο και συνολικά οι διαστάσεις αποκαλύπτουν την κατηγορία στην οποία θέλει η Hyundai να κάνει αισθητή την παρουσία της. Το i-Flow δεν κάνει «εκπτώσεις» στους χώρους. To υβριδικό σύνολο κάτω από το καπό αποτελείται από συνδυασμό ηλεκτρογεννήτριας και diesel 1,7 λίτρων. Από τις τεχνολογικές εφαρμογές που εφαρμόζονται στο πρωτότυπο, ξεχωρίζουμε αυτή του αναδιπλούμενου ηλιακού συλλέκτη για την οροφή και της θερμοηλεκτρικής γεννήτριας που μετατρέπει σε ενέργεια τη θερμότητα της εξάτμισης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...