28/6/10

H Alfa Romeo επιλέγει την Ούμα Θέρμαν για να λανσάρει την νέα Giulietta !

Η διάσημη ηθοποιός Oύμα Θέρμαν και οι στίχοι του Ουίλιαμ Σαίξπηρ «Είμαστε φτιαγμένοι από την ύλη των ονείρων» πρωταγωνιστούν στη διαφημιστική εκστρατεία που αποκαλύπτει την πολυδιάστατη φύση της νέας Alfa Romeo Giulietta. Η σταρ του Pulp Fiction και του Kill Bill, η οποία συνδυάζει μια απόμακρη, άσπιλη εικόνα με τη μαχητικότητα, τη γενναιότητα, το δυναμισμό και την ομορφιά, πρόκειται να αποτελέσει την επιτομή των διαφορετικών φύσεων της Giulietta, ενός αυτοκινήτου που ξέρει πώς να είναι ευέλικτο στις πιο δύσκολες συνθήκες και άνετο στις καθημερινές διαδρομές. Αυτό είναι το κυριότερο προσόν της ολοκαίνουργιας πλατφόρμας «Compact». Χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογικές λύσεις στην ανάρτηση, ένα ενεργό σύστημα διεύθυνσης διπλού πινιόν, υλικά υψηλής ποιότητας και υπερσύγχρονες κατασκευαστικές τεχνολογίες, η Giulietta επιτυγχάνει έναν άριστο συνδυασμό άνεσης στο εσωτερικό, δυναμικών χαρακτηριστικών και ασφάλειας (τόσο ενεργητικής όσο και παθητικής). Η διεθνής διαφημιστική εκστρατεία -σε τηλεόραση, τύπο, αφίσες, ραδιόφωνο και διαδίκτυο- στις κυριότερες χώρες της Ευρώπης, δημιουργήθηκε από τη διαφημιστική εταιρεία Leo Burnett και έχει βασιστεί στις ομοιότητες μεταξύ της Ούμα Θέρμαν και της Alfa Romeo Giulietta: η προσωπικότητα της ηθοποιού αντικατοπτρίζεται στα χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου, και τελικά γίνεται ένα με αυτά. Οι αναφορές που ξεκινούν από μια ονειρική, αφαιρετική διάσταση, οδηγούν σε ένα αστικό περιβάλλον, προσδίδοντας ρεαλισμό και συνοχή στο όνειρο της Giulietta. Η ουσία της νέας Giulietta ενισχύεται ακόμη περισσότερο από τους στίχους του Σαίξπηρ: «Χωρίς καρδιά θα ήμασταν μόνο μηχανές». Εν ολίγοις, η νέα Alfa Romeo είναι ένα όνειρο που γίνεται πραγματικότητα. Ακριβώς όπως και το θρυλικό μοντέλο της δεκαετίας του 1950 -στο οποίο το όνομα του νέου αυτοκινήτου αποτίει φόρο τιμής- που κατέστησε το όνειρο της απόκτησης μιας Alfa Romeo για πρώτη φορά εφικτό στους οδηγούς όλου του κόσμου. Ένα ακόμη εξαιρετικό ταλέντο επιλέχτηκε για να αποτυπώσει με το φακό του την προσωπικότητα της Ούμα Θέρμαν: ο Φαμπρίτσιο Φέρι. Ο διάσημος, πολυτάλαντος Ιταλός φωτογράφος τράβηξε τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες για τη διαφημιστική εκστρατεία στον τύπο και τις αφίσες. Τα γυρίσματα για την τηλεοπτική διαφήμιση, η οποία ξεκίνησε να προβάλλεται στην Ιταλία από τις 16 Μαΐου, πραγματοποιήθηκαν εξ’ ολοκλήρου στις ΗΠΑ. Υπό τις σκηνοθετικές οδηγίες του Κέβιν Φιτζέραλντ, η Ούμα Θέρμαν ερμηνεύει πέντε ρόλους, πέντε διαφορετικών γυναικών, που συμβολίζουν τις διαφορετικές φύσεις του αυτοκινήτου. Το υπαινικτικό, συναρπαστικό σάουντρακ ανήκει στο μαέστρο Φλάβιο Ίμπα. Με σκοπό να επαναλανσάρει την Alfa Romeo σε μια από τις πιο σημαντικές κατηγορίες στην Ευρώπη, η νέα Giulietta διαθέτει μια μεγάλη γκάμα παραλλαγών που δημιουργούνται από το συνδυασμό δύο επιπέδων εξοπλισμού (Progression και Distinctive), τεσσάρων πακέτων εξοπλισμού (με σημαντικότερα τα Sport Pack και Sport Pack Premium), τριών διαφορετικών υφασμάτινων επενδύσεων καθισμάτων και πέντε δερμάτινων επενδύσεων (σε τέσσερις χρωματισμούς), επιπρόσθετα στους οχτώ τύπους ζαντών αλουμινίου (από 16 έως 18 ίντσες) και στα εννέα χρώματα αμαξώματος. Κατά το εμπορικό λανσάρισμα του αυτοκινήτου θα είναι διαθέσιμοι τέσσερις υπερτροφοδοτούμενοι κινητήρες, οι οποίοι πληρούν τις προδιαγραφές ρύπων Euro 5 και διαθέτουν στάνταρ σύστημα «Start&Stop» για τη μείωση της κατανάλωσης καυσίμων και εκπομπών ρύπων: οι δύο χρησιμοποιούν βενζίνη ως καύσιμο (1.4 TB 120 ίππων και 1.4 TB Multiair 170 ίππων) και οι δύο πετρέλαιο (1.6 JTDM 105 ίππων και 2.0 JTDM 170 ίππων, αμφότεροι κινητήρες δεύτερης γενιάς MultiJet). Η γκάμα ολοκληρώνεται με την εντυπωσιακή έκδοση Quadrifoglio Verde (τετράφυλλο τριφύλλι) 1750 TBi 235 ίππων.