Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέα έκδοση Comfort για το Honda Civic !


Από τα 16.900 ευρώ ξεκινά η τιμή της έκδοσης Comfort του Honda Civic που προστέθηκε στη γκάμα του ιαπωνικού μοντέλου. Η έκδοση Comfort είναι πεντάθυρη, εξοπλίζεται με κινητήρα i-VTEC 1.400 κ.εκ. απόδοσης 100 ίππων ο οποίος περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου στα 5,9 λίτρα ανά 100 χλμ και τις εκπομπές CO2 στα 135 γρ./χλμ. Παράλληλα, η ύπαρξη λυχνίας ECO και λυχνίας ένδειξης αλλαγής ταχύτητας την κατάλληλη χρονική στιγμή ενισχύουν την προσπάθεια εξοικονόμησης καυσίμου.Όσον αφορά τα συστήματα ασφαλείας το Honda Civic Comfort διαθέτει οκτώ αερόσακους, σύστημα ABS με EBD, VSA (Vehicle Stability Assist), EPS (Electronic Power Steering) ενώ από πλευράς εργονομίας το διζωνικό ταμπλό οργάνων και τα καθίσματα "Magic Seats" με σύστημα για ευκολότερη αναδίπλωση αυξάνουν την πρακτικότητα του μοντέλου.
Το εξοπλιστικό προφίλ της συγκεκριμένης έκδοσης συμπληρώνουν, μεταξύ άλλων, οι ηλεκτροκίνητοι θερμαινόμενοι καθρέφτες στο χρώμα του αμαξώματος, ο αυτόματος κλιματισμός, το ηχοσύστημα με MP3, τα xειριστήρια στο τιμόνι και οι ατσάλινες ζάντες 16 ιντσών.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου