Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Νέος αγώνας, νέες διαδρομές.




Το Balkan Off Road Marathon 2010 έρχεται ανανεωμένο για το 2010 να ‘’ταράξει τα νερά’’ στον χώρο των αγώνων Rally Raid.
Με 1800 χλμ και 6 ημέρες αγώνα, απο την Φιλλιπούπολη στα Ιωάννινα και με ενδιάμεση στάση στην Ωχρίδα για ανάπαυση, ο αγώνας φιλοδοξεί να κεντρίσει το ενδιαφέρον αγωνιζομένων απο όλες τις χώρες των Βαλκανίων και της Κεντρικής Ευρώπης.
Χωμάτινες ειδικές διαδρομές, γεμάτες σκόνη, λάσπη, πέτρα, καταπράσινα βουνά και ατελείωτες δόσεις από off road κομμάτια και αλπικά γρασίδια στα 1500+ μέτρα υψόμετρο αρκούν για μια γερή δόση απο Rally Raid, πρωτοφανές σε μέγεθος και οργάνωση για τα δεδομένα των Βαλκανικών Χωρών.
Τα καλύτερα σημεία της Ελλάδας και της Βουλγαρίας και οι γρηγορότερες παρθένες διαδρομές της FYROM επιλέχθηκαν φέτος για την διεξαγωγή του αγώνα που αφού εκκινήσει απο την Φιλλιπούπολη στις 5 Σεπτεμβρίου του 2010, με πρόλογο τύπου Baja και μπροστά στους χιλιάδες θεατές του Off Road Festival Plovdiv που διεξάγεται στις ίδιες ημερομηνίες, θα κινηθεί στις Βουλγάρικες Ροδόπες και παράλληλα με τα Ελληνικά σύνορα θα περάσει στην FYROM για τις καλύτερες ειδικές διαδρομές που έχει «πατήσει» ποτέ αγώνας του είδους.
250-450 χλμ την ημέρα με 2-4 ειδικές ανα ημέρα, όλες κλειστές στην κυκλοφορία και κάποιες επιλεγμένες ειδικές μέσα σε περιφραγμένους δρυμούς αποτελούν τα στοιχεία έκπληξη του Balkan Off Road Marathon 2010 που έρχεται να θέσει νέα standards στους αγώνες Rally Raid.
Η εταιρεία Red Spots http://www.red-spots.com/ , που θα αναλάβει την on line παρακολούθηση των αγωνιζομένων με πρωτοποριακά συστήματα και χωρίς επιπλέον κόστος για τους αγωνιζόμενους, 16 οχήματα της διοργάνωσης και περίπου 55 άτομα θα αποτελέσουν μαζί με τις αγωνιστικές ομάδες το πολύχρωμο convoy του αγώνα.
Ο αγώνας σε νούμερα
7 πόλεις, Φιλλιπουπολη, Goce Delcev, Petric, Ωχρίδα, Φλώρινα, Γρεβενά, Μέτσοβο θα φιλοξενήσουν τον αγώνα κατα την διεξαγωγή του με τα γραφικά Ιωάννινα να είναι ο τόπος τερματισμού και απονομής του αγώνα με πάρτυ για όλους τους συμμετέχοντες.
2 εταιρείες τεχνικής υποστήριξης για αυτοκίνητα και μοτοσυκλέττες. 16 οχήματα της διοργάνωσης  55 άτομα της διοργάνωσης 40 περίπου εθελοντές 3 ασθενοφόρα, ένα 4χ4 7 γιατροί 4 διασώστες  150 αστυνομικοί 1 ελικόπτερο 2 καμεραμεν 6 τηλεοπτικά κανάλια 20 web sites του χώρου είναι μερικά απο τα μέσα που θα χρησιμοποιήσει η διοργάνωση του Balkan Off Road Marathon 2010 για την ομαλή και ασφαλή διεξαγωγή του αγώνα, με στόχο να μείνει βαθιά χαραγμένος στην μνήμη των αγωνιζομένων.
Κατηγορίες
Αυτοκίνητα
1. Τ1 Expert Class 4x4 που περιλαμβάνει αυτοκίνητα κλάσσης Τ1 προτωτυπα Τ2 παραγωγής , με προδιαγραφές ασφαλείας.
2. T2 Adventure Class 4x4 που περιλαμβάνει αυτοκίνητα Normal 4χ4 χωρίς προδιαγραφές ασφαλείας
Μοτοσυκλέττες
1. Μ1 Bikes που περιλαμβάνει μοτοσυκλέττες έως 450 cc
2. Μ2 Bikes που περιλαμβάνει μοτοσυκλέττες πάνω απο 450 cc
Τετράτροχα
1. Quad/ATV ανεξαρτήτως κυβισμού
Φορτηγά
1. T4 Trucks over 3.5 tons ανεξαρτήτως κυβισμού
Οι παραπάνω κατηγορίες συμμετέχουν στα Κύπελλα του αγώνα και στην Γενική κατάταξη, ενώ θα υπάρχουν μετάλλια στις υποκατηγορίες

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...