Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στα «καραφλά» των Καλαβρύτων !




Γιατί συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο την απίστευτη φιλοξενία των κατοίκων, τα μαγικά μέρη για off road αποδράσεις, τις δύσκολες αλλά και ευχάριστες θεαματικές διαδρομές στα γύρω βουνά, τα «καραφλά» και τα «παγκόσμια» μονοπάτια, τις ευκολίες στο «service» από όλους τους φορείς, αλλά πάνω από όλα την ικανότητα να αφήνουν τον κόσμο ευχαριστημένο!
Έτσι, για μια ακόμη χρονιά, το Trail Ride των Καλαβρύτων που αυτή τη φορά ήταν διήμερο, γέμισε με τις καλύτερες αναμνήσεις τους συμμετέχοντες, άσχετα από τις ατυχίες, τις βλάβες και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν! Και, νομίζω, πως αυτό είναι τελικά το νόημα των αγώνων Trail Ride, που εδώ και αρκετά χρόνια προσπαθούμε να εντρυφήσουμε στους συμμετέχοντες. Ε, λοιπόν! Πιστεύω ότι το έχουμε καταφέρει!
Η Ομάδα του Off Road Team εργάστηκε για μια ακόμη φορά με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να διασφαλίσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, τόσο για τους συμμετέχοντες, όσο και για τους ίδιους εμάς, που το χαρήκαμε με την δική σας ικανοποίηση!
Σε μια διαφορετική εποχή, στον ορεινό όγκο των Καλαβρύτων και του Χελμού, ξεκινήσαμε το Σάββατο μεσημέρι για μια περιήγηση προς την «πίσω πλευρά», φτάνοντας στην Λίμνη Δόξας και τα μαγικά μέρη της Ζαρούχλας και του Πλανητέρου. Η ανάβαση στην «Στύγα» του χιονοδρομικού και η «μονοπατίσια» κατάβαση προς τα Καλάβρυτα ήταν το κερασάκι σε μια υπέροχη τούρτα ενώ σουρούπωνε…
Η επόμενη μέρα, φορτωμένη χιλιόμετρα και ποικίλες διαδρομές, έμπλεξε τους σκληροπυρηνικούς εντουράδες σε μια διαδρομή Extreme, στα ίχνη των μονοπατιών των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro που δοξάστηκε πριν από 8-9 χρόνια στην περιοχή. Δυσκολότερή της… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Οι Rally Raiders απόλαυσαν μια διαδρομή εύκολη και ευχάριστη, αλλά με αρκετές απαιτήσεις σε πλοήγηση, σε μια εποχή που η φύση ήταν ντυμένη στα καλύτερά της, και τα μελίσσια να βουίζουν παντού!
Αφετηρία και κέντρο του αγώνα ήταν ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Οδοντωτού των Καλαβρύτων, όπου έγινε και η πολυπληθής απονομή!
Στον αγωνιστικό τομέα, ο Βασίλης Μπούδρος με ΚΤΜ 450 EXC κυριάρχησε στην δύσκολη κατηγορία Enduro Hard, με τον Σωτήρη Παπαϊωάννου με ΚΤΜ 450 EXC επίσης να τον ακολουθεί από κοντά κερδίζοντας και την κλάση των βετεράνων. Τους ακολούθησε ο Σταύρος Κανελλέας (2ος Veterans) με Husqvarna TE 510 και τον Άκη Κατσίβελα (3ος Veterans) με Husaberg FE 390, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η εμφάνιση του Παναγιώτη Αντωνόπουλου (2ος Hard Enduro), αλλά και των Διονύση Τζόβολου, Γιώργου Τσάφου και Δημήτρη Μανέτα που συμμετείχαν μόνο την μία αγωνιστική ημέρα.
Στην Rally Raid διαδρομή, νικητής ήταν ο Μιχάλης Μπισμπιρούλιας με ένα παλιό Suzuki DR 350, ακολουθούμενος από τον Ευθύμη Τσιάπα με ΚΤΜ Adv 640 (νικητή στα On-Off) και τον Βασίλη Βαρβαγιάννη με Husaberg FE 450. 3ος Enduro ήταν ο Θωμάς Κούνστμαν με ΚΤΜ EXC 250F.
Στα On-Off, 2ος ήταν ο Βασίλης Ψαρρός με ΚΤΜ 640 Adv ενώ πιο πίσω ήταν ο μόνος με Big On-Off Μιχάλης Μιχαλακόπουλος με BMW HP2 1200. Ακολούθησε ο Άγγελος Γεωργόπουλος με Hoinda Dominator NX 650.
Στα Quad κέρδισε αυτή τη φορά ο Νίκος Καϊπάνος με Cougar Racing 250, μπροστά από τον Tάκη Ιωνά με Kawasaki KFX 400. 3ος ο Αλέξανδρος Σούγιαννης με ένα μικρό Derby DXR 250.
Στην κατηγορία GPS o Χρήστος Σταμπολτζής με Can Am Renegade 800 κέρδισε με διαφορά από τον Νίκο Κάγκα με Yamaha Raptor 660 που δοκίμασε την τύχη του σε αυτού του είδους την πλοήγηση, ενώ πιο πίσω ήταν η Σούλα Καραμηνά με Bombardier 800.
Στην παρέα μας αυτή τη φορά είχαμε και 2 Auto-Quad Polaris RZRS 800 τα οποία καλωσορίζουμε στην παρέα μας! Οι Γιάννης Γκουλέλης και Στέλιος Πούλος τα κατάφεραν υπέρ του δέοντος καλά για πρώτη φορά!
Στα αυτοκίνητα 4Χ4 υπήρχαν αρκετές ατυχίες σε πολλούς αγωνιζόμενους, αλλά αυτές περιορίστηκαν μόνο σε μηχανικές βλάβες! Οι θέσεις άλλαζαν συνεχώς, αφού οι εκάστοτε πρωτοπόροι έπεσαν θύματα ελαστικών και λοιπών βλαβών!
Τελικοί νικητές αναδείχτηκαν πανάξια οι Nίκος Μαρδάς και Κωνσταντίνος Ανδρεόπουλος με Suzuki Jimny 1.6 αρκετά κοντά με τους LIAKO & MITSOS με Daihatsu Feroza 1.6. 3οι στην κατηγορία <2000 ήταν ο Γιώργος Ζυγογιώργος με τον Παναγιώτη Χατζή με Lada Niva 1.6
Στην μεγάλη κατηγορία >2000 οι πατρινοί Παναγιώτης Πανταζόπουλος – Ηλίας Παλουμπής με Mitsubishi Pajero 3.0 είχαν τον πρώτο λόγο, μπροστά από τους Αλέξανδρο Βελανά – Δημήτρη Αλευρή με ίδιο αυτοκίνητο. Την 3άδα συμπλήρωσαν οι Ηλίας Λιόντος με τον Γιάννη Ράπτη με Jeep Cherokee 4.0 O επόμενος αγώνας θα είναι μονοήμερος και θα γίνει στις Κονίστρες Εύβοιας στις 27 Ιουνίου, με έντονο το βαθμολογικό ενδιαφέρον, αφού οι διαφορές έχουν δημιουργήσει πολλούς πιθανούς «μνηστήρες» των τίτλων, σε όλες τις κατηγορίες!
Αξίζει να σταθούμε στην σημαντική βοήθεια που είχαμε από όλους τους φορείς της περιοχής, όπως το Δήμο, την Αστυνομία, τους γιατρούς και το νοσοκομείο, αλλά πάνω από όλα την Ένωση Ξενοδόχων Καλαβρύτων που φρόντισαν για την άρτια διεξαγωγή του αγώνα μας!
Αρωγοί του αγώνα είναι o Δήμος Καλαβρύτων, οι MAKAN Touratech Hellas, οι Αφοί Εγγλεζόπουλοι και το Adventure Farm, το Mimikos Motoshop, το Jet Power, η Red Bull, η Denicol, το Tyres & More, η Michelin, το Moto Patronos, το Boss Travel. Χορηγοί επικοινωνίας θα είναι τα περιοδικά 0300, ΜΟΤΟ Τρίτη, Τετρακίνηση MAG, 4X4 Magazine, και οι ιστοσελίδες www.to4x4.gr, www.motorsite.gr, www.pitlane.gr, και φυσικά το http://www.trailride.gr/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Με Ελληνικό άρωμα ...

Για πρώτη φορά στην εννιάχρονη ιστορία του το Πρωτάθλημα Tour European Rally (TER) περιλαμβάνει αγώνα στην Ελλάδα. Το 41o Ράλλυ Φθιώτιδος είναι ο τέταρτος γύρος αυτού του διεθνούς πρωταθλήματος που δημιουργήθηκε το 2016 και έχει αγκαλιάσει μερικούς από τους πιο ονομαστούς αγώνες της Ευρώπης με αίγλη και ιστορία. Εκτός από τον αγώνα της Φθιώτιδας, στο Tour European Rally περιλαμβάνονται φέτος ένας από τους θεμέλιους λίθους του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος, το Rally Antibes, το επίσης ονομαστό, χωμάτινο, Rally Azores, αλλά και τα νέα και ανερχόμενα Ράλλυ Λισαβώνας στην Πορτογαλία, Rally Sierra Morena στην Ισπανία και Rally Terra Sarda στη Σαρδηνία. Στο Tour European Rally μετέχουν καταξιωμένοι οδηγοί με διακρίσεις σε τοπικό και διεθνές επίπεδο. Πολυνίκης του θεσμού με δύο πρωταθλήματα είναι ο Πρωταθλητής Ιταλίας και Ευρώπης Giandomenico Basso, ενώ πρωταθλητές έχουν αναδειχθεί και ο Πρωταθλητής Ευρώπης Hayden Paddon, o Πρωταθλητής Βρετανίας Osian Pryce κι ο Πρωταθλητής JWRC Simone Tempestini.

Alfa Romeo Junior Veloce ...

Ολοκληρώνοντας τις ιδιαίτερα απαιτητικές δοκιμές εξέλιξης της Junior, του ολοκαίνουργιου B-SUV της Alfa Romeo, οι μηχανολόγοι της μάρκας κατάφεραν να αυξήσουν τη μέγιστη ισχύ της κορυφαίας έκδοσης Veloce στους 280 CV και την ροπή στα 345 Nm. Η συγκεκριμένη εκδοχή του ηλεκτρικού κινητήρα έχει δεχτεί τη φροντίδα της Alfa Romeo και κάνει ντεμπούτο στην Junior που εξελίχθηκε στις εγκαταστάσεις του Balocco Proving Ground. Εκεί δηλαδή όπου οι καλύτεροι μηχανολόγοι και οδηγοί της μάρκας ρυθμίζουν με πάθος ακόμα και την παραμικρή λεπτομέρεια θρυλικών μοντέλων όπως οι 4C, 8C, Giulia & Stelvio Quadrifoglio, Giulia GTA και 33 Stradale. Μεταξύ των διαδρομών του Ιταλικού οδηγικού παραδείσου είναι και η χάραξη “Langhe” που ξεπερνά τα 20 km σε μήκος και προσομοιάζει τέλεια τις πλέον απαιτητικές συνθήκες που μπορεί να συναντήσει κάποιος στο δρόμο. Μάλιστα, δημοσιογράφοι από ολόκληρο τον κόσμο θα έχουν σε λίγες ημέρες τη δυνατότητα για πρώτη φορά να οδηγήσουν στη συγκεκριμένη διαδρομή, παράλληλα με

Λίγο πριν το GO ...

Η εκκίνηση του διεθνούς Ράλλυ Φθιώτιδος απέχει μόλις 10 ημέρες! Ο αγώνας, που φέτος συμπληρώνει 41 χρόνια ζωής, περιλαμβάνεται για πρώτη φορά στο καλεντάρι του Tour European Rally (TER) και θα διεξαχθεί με επίκεντρο την Πανελλήνια Έκθεση Λαμίας το τριήμερο από τις 28 έως τις 30 Ιουνίου. Η προσωρινή λίστα συμμετοχών περιλαμβάνει και αγωνιζόμενους από το εξωτερικό, γεγονός που θα προσδώσει ιδιαίτερη λάμψη στον αγώνα, ο οποίος εκτός από το TER και το TER Historic, προσμετράει και στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ασφάλτου, όντας ο δεύτερος γύρος του θεσμού. Παράλληλα, αποτελεί τον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2), τον δεύτερο γύρο του  Κυπέλλου  αυτοκινήτων Legends (συντελεστής 2) και τον δεύτερο γύρο του Κυπέλλου Ασφάλτου Ιστορικών αυτοκινήτων (συντελεστής 2). Ο αγώνας είναι διήμερος και αποτελείται από 138 αγωνιστικά χιλιόμετρα, έτοιμα να προσφέρουν ισχυρές δόσεις αδρεναλίνης σε συμμετέχοντες και θεατές. Αξίζει να σημειωθεί πως η περίο