Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Στα «καραφλά» των Καλαβρύτων !




Γιατί συνδυάζουν με τον καλύτερο τρόπο την απίστευτη φιλοξενία των κατοίκων, τα μαγικά μέρη για off road αποδράσεις, τις δύσκολες αλλά και ευχάριστες θεαματικές διαδρομές στα γύρω βουνά, τα «καραφλά» και τα «παγκόσμια» μονοπάτια, τις ευκολίες στο «service» από όλους τους φορείς, αλλά πάνω από όλα την ικανότητα να αφήνουν τον κόσμο ευχαριστημένο!
Έτσι, για μια ακόμη χρονιά, το Trail Ride των Καλαβρύτων που αυτή τη φορά ήταν διήμερο, γέμισε με τις καλύτερες αναμνήσεις τους συμμετέχοντες, άσχετα από τις ατυχίες, τις βλάβες και τις δυσκολίες που αντιμετώπισαν! Και, νομίζω, πως αυτό είναι τελικά το νόημα των αγώνων Trail Ride, που εδώ και αρκετά χρόνια προσπαθούμε να εντρυφήσουμε στους συμμετέχοντες. Ε, λοιπόν! Πιστεύω ότι το έχουμε καταφέρει!
Η Ομάδα του Off Road Team εργάστηκε για μια ακόμη φορά με τέτοιο τρόπο, ώστε να μπορεί να διασφαλίσει το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα, τόσο για τους συμμετέχοντες, όσο και για τους ίδιους εμάς, που το χαρήκαμε με την δική σας ικανοποίηση!
Σε μια διαφορετική εποχή, στον ορεινό όγκο των Καλαβρύτων και του Χελμού, ξεκινήσαμε το Σάββατο μεσημέρι για μια περιήγηση προς την «πίσω πλευρά», φτάνοντας στην Λίμνη Δόξας και τα μαγικά μέρη της Ζαρούχλας και του Πλανητέρου. Η ανάβαση στην «Στύγα» του χιονοδρομικού και η «μονοπατίσια» κατάβαση προς τα Καλάβρυτα ήταν το κερασάκι σε μια υπέροχη τούρτα ενώ σουρούπωνε…
Η επόμενη μέρα, φορτωμένη χιλιόμετρα και ποικίλες διαδρομές, έμπλεξε τους σκληροπυρηνικούς εντουράδες σε μια διαδρομή Extreme, στα ίχνη των μονοπατιών των αγώνων του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος Enduro που δοξάστηκε πριν από 8-9 χρόνια στην περιοχή. Δυσκολότερή της… ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ!
Οι Rally Raiders απόλαυσαν μια διαδρομή εύκολη και ευχάριστη, αλλά με αρκετές απαιτήσεις σε πλοήγηση, σε μια εποχή που η φύση ήταν ντυμένη στα καλύτερά της, και τα μελίσσια να βουίζουν παντού!
Αφετηρία και κέντρο του αγώνα ήταν ο Σιδηροδρομικός Σταθμός του Οδοντωτού των Καλαβρύτων, όπου έγινε και η πολυπληθής απονομή!
Στον αγωνιστικό τομέα, ο Βασίλης Μπούδρος με ΚΤΜ 450 EXC κυριάρχησε στην δύσκολη κατηγορία Enduro Hard, με τον Σωτήρη Παπαϊωάννου με ΚΤΜ 450 EXC επίσης να τον ακολουθεί από κοντά κερδίζοντας και την κλάση των βετεράνων. Τους ακολούθησε ο Σταύρος Κανελλέας (2ος Veterans) με Husqvarna TE 510 και τον Άκη Κατσίβελα (3ος Veterans) με Husaberg FE 390, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η εμφάνιση του Παναγιώτη Αντωνόπουλου (2ος Hard Enduro), αλλά και των Διονύση Τζόβολου, Γιώργου Τσάφου και Δημήτρη Μανέτα που συμμετείχαν μόνο την μία αγωνιστική ημέρα.
Στην Rally Raid διαδρομή, νικητής ήταν ο Μιχάλης Μπισμπιρούλιας με ένα παλιό Suzuki DR 350, ακολουθούμενος από τον Ευθύμη Τσιάπα με ΚΤΜ Adv 640 (νικητή στα On-Off) και τον Βασίλη Βαρβαγιάννη με Husaberg FE 450. 3ος Enduro ήταν ο Θωμάς Κούνστμαν με ΚΤΜ EXC 250F.
Στα On-Off, 2ος ήταν ο Βασίλης Ψαρρός με ΚΤΜ 640 Adv ενώ πιο πίσω ήταν ο μόνος με Big On-Off Μιχάλης Μιχαλακόπουλος με BMW HP2 1200. Ακολούθησε ο Άγγελος Γεωργόπουλος με Hoinda Dominator NX 650.
Στα Quad κέρδισε αυτή τη φορά ο Νίκος Καϊπάνος με Cougar Racing 250, μπροστά από τον Tάκη Ιωνά με Kawasaki KFX 400. 3ος ο Αλέξανδρος Σούγιαννης με ένα μικρό Derby DXR 250.
Στην κατηγορία GPS o Χρήστος Σταμπολτζής με Can Am Renegade 800 κέρδισε με διαφορά από τον Νίκο Κάγκα με Yamaha Raptor 660 που δοκίμασε την τύχη του σε αυτού του είδους την πλοήγηση, ενώ πιο πίσω ήταν η Σούλα Καραμηνά με Bombardier 800.
Στην παρέα μας αυτή τη φορά είχαμε και 2 Auto-Quad Polaris RZRS 800 τα οποία καλωσορίζουμε στην παρέα μας! Οι Γιάννης Γκουλέλης και Στέλιος Πούλος τα κατάφεραν υπέρ του δέοντος καλά για πρώτη φορά!
Στα αυτοκίνητα 4Χ4 υπήρχαν αρκετές ατυχίες σε πολλούς αγωνιζόμενους, αλλά αυτές περιορίστηκαν μόνο σε μηχανικές βλάβες! Οι θέσεις άλλαζαν συνεχώς, αφού οι εκάστοτε πρωτοπόροι έπεσαν θύματα ελαστικών και λοιπών βλαβών!
Τελικοί νικητές αναδείχτηκαν πανάξια οι Nίκος Μαρδάς και Κωνσταντίνος Ανδρεόπουλος με Suzuki Jimny 1.6 αρκετά κοντά με τους LIAKO & MITSOS με Daihatsu Feroza 1.6. 3οι στην κατηγορία <2000 ήταν ο Γιώργος Ζυγογιώργος με τον Παναγιώτη Χατζή με Lada Niva 1.6
Στην μεγάλη κατηγορία >2000 οι πατρινοί Παναγιώτης Πανταζόπουλος – Ηλίας Παλουμπής με Mitsubishi Pajero 3.0 είχαν τον πρώτο λόγο, μπροστά από τους Αλέξανδρο Βελανά – Δημήτρη Αλευρή με ίδιο αυτοκίνητο. Την 3άδα συμπλήρωσαν οι Ηλίας Λιόντος με τον Γιάννη Ράπτη με Jeep Cherokee 4.0 O επόμενος αγώνας θα είναι μονοήμερος και θα γίνει στις Κονίστρες Εύβοιας στις 27 Ιουνίου, με έντονο το βαθμολογικό ενδιαφέρον, αφού οι διαφορές έχουν δημιουργήσει πολλούς πιθανούς «μνηστήρες» των τίτλων, σε όλες τις κατηγορίες!
Αξίζει να σταθούμε στην σημαντική βοήθεια που είχαμε από όλους τους φορείς της περιοχής, όπως το Δήμο, την Αστυνομία, τους γιατρούς και το νοσοκομείο, αλλά πάνω από όλα την Ένωση Ξενοδόχων Καλαβρύτων που φρόντισαν για την άρτια διεξαγωγή του αγώνα μας!
Αρωγοί του αγώνα είναι o Δήμος Καλαβρύτων, οι MAKAN Touratech Hellas, οι Αφοί Εγγλεζόπουλοι και το Adventure Farm, το Mimikos Motoshop, το Jet Power, η Red Bull, η Denicol, το Tyres & More, η Michelin, το Moto Patronos, το Boss Travel. Χορηγοί επικοινωνίας θα είναι τα περιοδικά 0300, ΜΟΤΟ Τρίτη, Τετρακίνηση MAG, 4X4 Magazine, και οι ιστοσελίδες www.to4x4.gr, www.motorsite.gr, www.pitlane.gr, και φυσικά το http://www.trailride.gr/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ