Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας Απόλυτη επιτυχία !


Αν, κατά γενική ομολογία, αυτό που χρειάζεται στις δύσκολες μέρες που περνάμε είναι οι γενναίες αποφάσεις, οι τολμηρές συνεργασίες και η πίστη σ’ αυτό που κάνουμε και αγαπάμε, τότε η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. έδωσαν ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό μάθημα σε όλους: Συνδιοργάνωσαν ένα διήμερο rally regularity, το ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ, το οποίο τίμησαν 90 συμμετοχές και 82 εκκινήσαντες, υπήρξε δε μία μεγάλη και απόλυτη επιτυχία σε όλα τα επίπεδα, ξεκινώντας βέβαια από αυτό της ασφάλειας.  Τα 75 πληρώματα που έφτασαν απόλυτα ικανοποιημένα στον τερματισμό του Μαραθώνα, είχαν μόνο επαίνους για την οργάνωση, τα ωράρια, τις μαγευτικές διαδρομές, τους κριτές και χρονομέτρες, την πολυτελή διαμονή (στα Καμμένα Βούρλα) και τέλος για το εξαιρετικό gala της απονομής σε γνωστό κτήμα στο Κορωπί. Και μόνο η αναφορά των περιοχών που κάλυπτε η διαδρομή, δημιουργεί ευφορία και λαχτάρα σε κάθε φίλο του αυτοκινήτου: Το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, μετά την επίσημη τελετή της Παρασκευής από τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως, “πήρε εκκίνηση” το Σάββατο το πρωΐ από τις εγκαταστάσεις της χορηγού εταιρείας Value Technic στην Μεταμόρφωση, και μέσω Αγίου Μερκουρίου κατευθύνθηκε στα Σκούρτα, Πύλη, Δάφνη, Θήβα, Λειβαδιά, Τζιμέϊκα, Χαιρώνεια και Τιθορέα, καταλήγοντας στην πανέμορφη Αμφίκλεια για ανασυγκρότηση. Στην συνέχεια, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς Παρνασσό, Δελφούς, Ιτέα, Μαλανδρίνο, Λιδωρίκι, Καλοσκοπή και Χάνι Ζαγκανά, για να φτάσουν αργά το απόγευμα στα Καμμένα Βούρλα.
Την Κυριακή, η διαδρομή περνούσε από Καλλίδρομο, Ελάτεια, Αταλάντη, Κυρτώνη, Θεολόγο, και στη συνέχεια από Μαλεσίνα, Λάρυμνα, Ακραίφνιο, Αλίαρτο, Θήβα, Ασωπία, Αυλώνα και Μαλακάσα, για να τερματίσει μέσω Γραμματικού στον Μαραθώνα. Μιά εξαιρετική σχεδίαση 800 περίπου χιλιομέτρων, με 18 ειδικές δοκιμασίες, και με δύο κατηγορίες, την “πράσινη” και την “κόκκινη”, αμφότερες με ταχύτητες κάτω των 50 χ.α.ω.
Στην Πράσινη κατηγορία, άξια νικητές ήταν οι Λεωνίδας Νασόπουλος και Στέφανος Πανάρετος με Peugeot 504 του 1971, και ακολούθησαν οι Ι. Καρούμπας-Β. Μάρκου με Triumph TR6 (1971)και οι Κ. Φίλης-Φ. Δημητρόπουλος με Mercedes 220 (1973).
Στην Κόκκινη κατηγορία, νικητές ήταν οι Κώστας Μητρόπουλος και Νεοκλής Νικολάου με Lancia Fulvia Coupé 1300 του 1974 και 4 β.π., ενώ ακολούθησαν οι Κάρολος Λάμπρου-Σ. Λιγνός με Alpine Renault A 110 (επίσης 1300 c.c.)του 1969 και Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μάνσολας με Porsche 911 S του 1973.
Η συνεργασία της ΦΙΛΠΑ και του Σ.Ι.Σ.Α., σε έναν αγώνα που επιμελήθηκε το δυναμικό και των δύο Λεσχών και έλεγξαν άριστα οι δύο Αλυτάρχες, ο κ. Κώστας Αποστολίδης από την ΦΙΛΠΑ και ο κ. Μιχάλης Μουζούκης από τον Σ.Ι.Σ.Α., πέραν της μεγάλης διοργανωτικής επιτυχίας ανοίγει νέους δρόμους στις εκδηλώσεις κλασσικών αυτοκινήτων, που έτσι μπορεί να είναι μεγαλύτερες, καλύτερες, ασφαλέστερες αλλά και πιό οικονομικές (μιά και πρέπει να αναφερθεί ότι το παράβολο συμμετοχής ήταν ιδιαίτερα χαμηλό για όσα προσέφερε ο διήμερος αγώνας). Αυτό που χρειάζεται, είναι τόλμη, φαντασία, γνώση του αντικειμένου και αγάπη για το κλασσικό αυτοκίνητο και τις εκδηλώσεις του. Η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. που διαθέτουν όλα τα παραπάνω, έκαναν την “υπέρβαση” (στο θέμα της συνεργασίας των Λεσχών) και πέτυχαν απόλυτα, δείχνοντας –κυριολεκτικά– τον δρόμο !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...