Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας Απόλυτη επιτυχία !


Αν, κατά γενική ομολογία, αυτό που χρειάζεται στις δύσκολες μέρες που περνάμε είναι οι γενναίες αποφάσεις, οι τολμηρές συνεργασίες και η πίστη σ’ αυτό που κάνουμε και αγαπάμε, τότε η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. έδωσαν ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό μάθημα σε όλους: Συνδιοργάνωσαν ένα διήμερο rally regularity, το ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ, το οποίο τίμησαν 90 συμμετοχές και 82 εκκινήσαντες, υπήρξε δε μία μεγάλη και απόλυτη επιτυχία σε όλα τα επίπεδα, ξεκινώντας βέβαια από αυτό της ασφάλειας.  Τα 75 πληρώματα που έφτασαν απόλυτα ικανοποιημένα στον τερματισμό του Μαραθώνα, είχαν μόνο επαίνους για την οργάνωση, τα ωράρια, τις μαγευτικές διαδρομές, τους κριτές και χρονομέτρες, την πολυτελή διαμονή (στα Καμμένα Βούρλα) και τέλος για το εξαιρετικό gala της απονομής σε γνωστό κτήμα στο Κορωπί. Και μόνο η αναφορά των περιοχών που κάλυπτε η διαδρομή, δημιουργεί ευφορία και λαχτάρα σε κάθε φίλο του αυτοκινήτου: Το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, μετά την επίσημη τελετή της Παρασκευής από τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως, “πήρε εκκίνηση” το Σάββατο το πρωΐ από τις εγκαταστάσεις της χορηγού εταιρείας Value Technic στην Μεταμόρφωση, και μέσω Αγίου Μερκουρίου κατευθύνθηκε στα Σκούρτα, Πύλη, Δάφνη, Θήβα, Λειβαδιά, Τζιμέϊκα, Χαιρώνεια και Τιθορέα, καταλήγοντας στην πανέμορφη Αμφίκλεια για ανασυγκρότηση. Στην συνέχεια, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς Παρνασσό, Δελφούς, Ιτέα, Μαλανδρίνο, Λιδωρίκι, Καλοσκοπή και Χάνι Ζαγκανά, για να φτάσουν αργά το απόγευμα στα Καμμένα Βούρλα.
Την Κυριακή, η διαδρομή περνούσε από Καλλίδρομο, Ελάτεια, Αταλάντη, Κυρτώνη, Θεολόγο, και στη συνέχεια από Μαλεσίνα, Λάρυμνα, Ακραίφνιο, Αλίαρτο, Θήβα, Ασωπία, Αυλώνα και Μαλακάσα, για να τερματίσει μέσω Γραμματικού στον Μαραθώνα. Μιά εξαιρετική σχεδίαση 800 περίπου χιλιομέτρων, με 18 ειδικές δοκιμασίες, και με δύο κατηγορίες, την “πράσινη” και την “κόκκινη”, αμφότερες με ταχύτητες κάτω των 50 χ.α.ω.
Στην Πράσινη κατηγορία, άξια νικητές ήταν οι Λεωνίδας Νασόπουλος και Στέφανος Πανάρετος με Peugeot 504 του 1971, και ακολούθησαν οι Ι. Καρούμπας-Β. Μάρκου με Triumph TR6 (1971)και οι Κ. Φίλης-Φ. Δημητρόπουλος με Mercedes 220 (1973).
Στην Κόκκινη κατηγορία, νικητές ήταν οι Κώστας Μητρόπουλος και Νεοκλής Νικολάου με Lancia Fulvia Coupé 1300 του 1974 και 4 β.π., ενώ ακολούθησαν οι Κάρολος Λάμπρου-Σ. Λιγνός με Alpine Renault A 110 (επίσης 1300 c.c.)του 1969 και Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μάνσολας με Porsche 911 S του 1973.
Η συνεργασία της ΦΙΛΠΑ και του Σ.Ι.Σ.Α., σε έναν αγώνα που επιμελήθηκε το δυναμικό και των δύο Λεσχών και έλεγξαν άριστα οι δύο Αλυτάρχες, ο κ. Κώστας Αποστολίδης από την ΦΙΛΠΑ και ο κ. Μιχάλης Μουζούκης από τον Σ.Ι.Σ.Α., πέραν της μεγάλης διοργανωτικής επιτυχίας ανοίγει νέους δρόμους στις εκδηλώσεις κλασσικών αυτοκινήτων, που έτσι μπορεί να είναι μεγαλύτερες, καλύτερες, ασφαλέστερες αλλά και πιό οικονομικές (μιά και πρέπει να αναφερθεί ότι το παράβολο συμμετοχής ήταν ιδιαίτερα χαμηλό για όσα προσέφερε ο διήμερος αγώνας). Αυτό που χρειάζεται, είναι τόλμη, φαντασία, γνώση του αντικειμένου και αγάπη για το κλασσικό αυτοκίνητο και τις εκδηλώσεις του. Η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. που διαθέτουν όλα τα παραπάνω, έκαναν την “υπέρβαση” (στο θέμα της συνεργασίας των Λεσχών) και πέτυχαν απόλυτα, δείχνοντας –κυριολεκτικά– τον δρόμο !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου