Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας Απόλυτη επιτυχία !


Αν, κατά γενική ομολογία, αυτό που χρειάζεται στις δύσκολες μέρες που περνάμε είναι οι γενναίες αποφάσεις, οι τολμηρές συνεργασίες και η πίστη σ’ αυτό που κάνουμε και αγαπάμε, τότε η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. έδωσαν ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό μάθημα σε όλους: Συνδιοργάνωσαν ένα διήμερο rally regularity, το ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ, το οποίο τίμησαν 90 συμμετοχές και 82 εκκινήσαντες, υπήρξε δε μία μεγάλη και απόλυτη επιτυχία σε όλα τα επίπεδα, ξεκινώντας βέβαια από αυτό της ασφάλειας.  Τα 75 πληρώματα που έφτασαν απόλυτα ικανοποιημένα στον τερματισμό του Μαραθώνα, είχαν μόνο επαίνους για την οργάνωση, τα ωράρια, τις μαγευτικές διαδρομές, τους κριτές και χρονομέτρες, την πολυτελή διαμονή (στα Καμμένα Βούρλα) και τέλος για το εξαιρετικό gala της απονομής σε γνωστό κτήμα στο Κορωπί. Και μόνο η αναφορά των περιοχών που κάλυπτε η διαδρομή, δημιουργεί ευφορία και λαχτάρα σε κάθε φίλο του αυτοκινήτου: Το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, μετά την επίσημη τελετή της Παρασκευής από τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως, “πήρε εκκίνηση” το Σάββατο το πρωΐ από τις εγκαταστάσεις της χορηγού εταιρείας Value Technic στην Μεταμόρφωση, και μέσω Αγίου Μερκουρίου κατευθύνθηκε στα Σκούρτα, Πύλη, Δάφνη, Θήβα, Λειβαδιά, Τζιμέϊκα, Χαιρώνεια και Τιθορέα, καταλήγοντας στην πανέμορφη Αμφίκλεια για ανασυγκρότηση. Στην συνέχεια, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς Παρνασσό, Δελφούς, Ιτέα, Μαλανδρίνο, Λιδωρίκι, Καλοσκοπή και Χάνι Ζαγκανά, για να φτάσουν αργά το απόγευμα στα Καμμένα Βούρλα.
Την Κυριακή, η διαδρομή περνούσε από Καλλίδρομο, Ελάτεια, Αταλάντη, Κυρτώνη, Θεολόγο, και στη συνέχεια από Μαλεσίνα, Λάρυμνα, Ακραίφνιο, Αλίαρτο, Θήβα, Ασωπία, Αυλώνα και Μαλακάσα, για να τερματίσει μέσω Γραμματικού στον Μαραθώνα. Μιά εξαιρετική σχεδίαση 800 περίπου χιλιομέτρων, με 18 ειδικές δοκιμασίες, και με δύο κατηγορίες, την “πράσινη” και την “κόκκινη”, αμφότερες με ταχύτητες κάτω των 50 χ.α.ω.
Στην Πράσινη κατηγορία, άξια νικητές ήταν οι Λεωνίδας Νασόπουλος και Στέφανος Πανάρετος με Peugeot 504 του 1971, και ακολούθησαν οι Ι. Καρούμπας-Β. Μάρκου με Triumph TR6 (1971)και οι Κ. Φίλης-Φ. Δημητρόπουλος με Mercedes 220 (1973).
Στην Κόκκινη κατηγορία, νικητές ήταν οι Κώστας Μητρόπουλος και Νεοκλής Νικολάου με Lancia Fulvia Coupé 1300 του 1974 και 4 β.π., ενώ ακολούθησαν οι Κάρολος Λάμπρου-Σ. Λιγνός με Alpine Renault A 110 (επίσης 1300 c.c.)του 1969 και Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μάνσολας με Porsche 911 S του 1973.
Η συνεργασία της ΦΙΛΠΑ και του Σ.Ι.Σ.Α., σε έναν αγώνα που επιμελήθηκε το δυναμικό και των δύο Λεσχών και έλεγξαν άριστα οι δύο Αλυτάρχες, ο κ. Κώστας Αποστολίδης από την ΦΙΛΠΑ και ο κ. Μιχάλης Μουζούκης από τον Σ.Ι.Σ.Α., πέραν της μεγάλης διοργανωτικής επιτυχίας ανοίγει νέους δρόμους στις εκδηλώσεις κλασσικών αυτοκινήτων, που έτσι μπορεί να είναι μεγαλύτερες, καλύτερες, ασφαλέστερες αλλά και πιό οικονομικές (μιά και πρέπει να αναφερθεί ότι το παράβολο συμμετοχής ήταν ιδιαίτερα χαμηλό για όσα προσέφερε ο διήμερος αγώνας). Αυτό που χρειάζεται, είναι τόλμη, φαντασία, γνώση του αντικειμένου και αγάπη για το κλασσικό αυτοκίνητο και τις εκδηλώσεις του. Η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. που διαθέτουν όλα τα παραπάνω, έκαναν την “υπέρβαση” (στο θέμα της συνεργασίας των Λεσχών) και πέτυχαν απόλυτα, δείχνοντας –κυριολεκτικά– τον δρόμο !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι