Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας Απόλυτη επιτυχία !


Αν, κατά γενική ομολογία, αυτό που χρειάζεται στις δύσκολες μέρες που περνάμε είναι οι γενναίες αποφάσεις, οι τολμηρές συνεργασίες και η πίστη σ’ αυτό που κάνουμε και αγαπάμε, τότε η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. έδωσαν ένα πολύ καλό και αποτελεσματικό μάθημα σε όλους: Συνδιοργάνωσαν ένα διήμερο rally regularity, το ΚΛΑΣΣΙΚΟ ΡΑΛΛΥ ΕΛΛΑΔΑΣ, το οποίο τίμησαν 90 συμμετοχές και 82 εκκινήσαντες, υπήρξε δε μία μεγάλη και απόλυτη επιτυχία σε όλα τα επίπεδα, ξεκινώντας βέβαια από αυτό της ασφάλειας.  Τα 75 πληρώματα που έφτασαν απόλυτα ικανοποιημένα στον τερματισμό του Μαραθώνα, είχαν μόνο επαίνους για την οργάνωση, τα ωράρια, τις μαγευτικές διαδρομές, τους κριτές και χρονομέτρες, την πολυτελή διαμονή (στα Καμμένα Βούρλα) και τέλος για το εξαιρετικό gala της απονομής σε γνωστό κτήμα στο Κορωπί. Και μόνο η αναφορά των περιοχών που κάλυπτε η διαδρομή, δημιουργεί ευφορία και λαχτάρα σε κάθε φίλο του αυτοκινήτου: Το Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας, μετά την επίσημη τελετή της Παρασκευής από τον Ιερό Βράχο της Ακροπόλεως, “πήρε εκκίνηση” το Σάββατο το πρωΐ από τις εγκαταστάσεις της χορηγού εταιρείας Value Technic στην Μεταμόρφωση, και μέσω Αγίου Μερκουρίου κατευθύνθηκε στα Σκούρτα, Πύλη, Δάφνη, Θήβα, Λειβαδιά, Τζιμέϊκα, Χαιρώνεια και Τιθορέα, καταλήγοντας στην πανέμορφη Αμφίκλεια για ανασυγκρότηση. Στην συνέχεια, τα αυτοκίνητα κατευθύνθηκαν προς Παρνασσό, Δελφούς, Ιτέα, Μαλανδρίνο, Λιδωρίκι, Καλοσκοπή και Χάνι Ζαγκανά, για να φτάσουν αργά το απόγευμα στα Καμμένα Βούρλα.
Την Κυριακή, η διαδρομή περνούσε από Καλλίδρομο, Ελάτεια, Αταλάντη, Κυρτώνη, Θεολόγο, και στη συνέχεια από Μαλεσίνα, Λάρυμνα, Ακραίφνιο, Αλίαρτο, Θήβα, Ασωπία, Αυλώνα και Μαλακάσα, για να τερματίσει μέσω Γραμματικού στον Μαραθώνα. Μιά εξαιρετική σχεδίαση 800 περίπου χιλιομέτρων, με 18 ειδικές δοκιμασίες, και με δύο κατηγορίες, την “πράσινη” και την “κόκκινη”, αμφότερες με ταχύτητες κάτω των 50 χ.α.ω.
Στην Πράσινη κατηγορία, άξια νικητές ήταν οι Λεωνίδας Νασόπουλος και Στέφανος Πανάρετος με Peugeot 504 του 1971, και ακολούθησαν οι Ι. Καρούμπας-Β. Μάρκου με Triumph TR6 (1971)και οι Κ. Φίλης-Φ. Δημητρόπουλος με Mercedes 220 (1973).
Στην Κόκκινη κατηγορία, νικητές ήταν οι Κώστας Μητρόπουλος και Νεοκλής Νικολάου με Lancia Fulvia Coupé 1300 του 1974 και 4 β.π., ενώ ακολούθησαν οι Κάρολος Λάμπρου-Σ. Λιγνός με Alpine Renault A 110 (επίσης 1300 c.c.)του 1969 και Γιάννης Κατσαούνης-Μαθιός Μάνσολας με Porsche 911 S του 1973.
Η συνεργασία της ΦΙΛΠΑ και του Σ.Ι.Σ.Α., σε έναν αγώνα που επιμελήθηκε το δυναμικό και των δύο Λεσχών και έλεγξαν άριστα οι δύο Αλυτάρχες, ο κ. Κώστας Αποστολίδης από την ΦΙΛΠΑ και ο κ. Μιχάλης Μουζούκης από τον Σ.Ι.Σ.Α., πέραν της μεγάλης διοργανωτικής επιτυχίας ανοίγει νέους δρόμους στις εκδηλώσεις κλασσικών αυτοκινήτων, που έτσι μπορεί να είναι μεγαλύτερες, καλύτερες, ασφαλέστερες αλλά και πιό οικονομικές (μιά και πρέπει να αναφερθεί ότι το παράβολο συμμετοχής ήταν ιδιαίτερα χαμηλό για όσα προσέφερε ο διήμερος αγώνας). Αυτό που χρειάζεται, είναι τόλμη, φαντασία, γνώση του αντικειμένου και αγάπη για το κλασσικό αυτοκίνητο και τις εκδηλώσεις του. Η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. που διαθέτουν όλα τα παραπάνω, έκαναν την “υπέρβαση” (στο θέμα της συνεργασίας των Λεσχών) και πέτυχαν απόλυτα, δείχνοντας –κυριολεκτικά– τον δρόμο !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε