Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Bentley Continental Supersports !!!!!


H Bentley παρουσίασε την ανοιχτή έκδοση της Continental Supersports η οποία με τους 630 ίππους που κρύβει στο καπό της, διεκδικεί τον τίτλο του γρηγορότερου ανοιχτού τετραθέσιου μοντέλου. Η ισχυρότερη ανοιχτή Bentley που κατασκευάστηκε ποτέ, φοράει όπως και στην κλειστή έκδοσή της, τον 6λιτρο W12 κινητήρα που αποδίδει 630 ίππους και 81,5 χλγρμ ροπή. Η τιμή αυτή της ροπής είναι σταθερή από τις 1.700 ως τις 5.600 σ.α.λ. και για την κίνησή του ο κινηρήρας χάρη στην τεχνολογία Flexfue καταναλώνει βενζίνη ή βιοαιθανόλη ή ακόμα και τον συνδυασμό αυτών.
Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με τη βοήθεια ενός σειριακού κιβωτίου ταχυτήτων της ZF με σύστημα Quickshift, το οποίο μειώνει στο μισό το χρόνο μεταξύ των αλλαγών. Έτσι επιταχύνει από στάση μέχρι τα 100 χιλιόμετρα ανά ώρα σε μόλις 3,9΄΄. Η κίνηση μεταδίδεται και στους τέσσερις τροχούς με ποσοστό 40-60 μεταξύ των εμπρός και πίσω τροχών αντίστοιχα, ενώ η τελική ταχύτητα του βρετανικού μοντέλου αγγίζει τα 325 χλμ/ώρα!

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Δράση ...

Χωρίς προβλήματα διεξήχθησαν το Σάββατο 6 Απριλίου οι χρονομετρημένες δοκιμές της Ανάβασης Ριτσώνας, του πρώτου αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Αναβάσεων. Η πλειονότητα των οδηγών βελτίωσε τις επιδόσεις σκέλος με σκέλος και δηλώνει έτοιμη να ριχτεί στη μάχη με τα χρονόμετρα την Κυριακή. Ο καιρός ήταν με το μέρος θεατών, οδηγών και οργανωτών, με αποτέλεσμα η διαδικασία να κυλήσει ομαλά και να πραγματοποιηθούν και τα τρία σκέλη των προγραμματισμένων δοκιμών. Στο αγωνιστικό μέρος, ο Μάριος Ηλιόπουλος (Ford Fiesta) έδειξε από το Σάββατο αποφασισμένος για τη νίκη στη Formula Saloon , κατηγορία στην οποία κατέκτησε τον τίτλο το 2023. Ο «Mario» σταμάτησε τα χρονόμετρα στο 2:00.05 και στόχος του στον αγώνα είναι εκτός από τη νίκη, να πετύχει χρόνο λιγότερο από 2 λεπτά. Ο Πιτ Παρθένης αν και αντιμετώπισε μηχανικό πρόβλημα στο πρώτο σκέλος των δοκιμών, ανέκαμψε στη συνέχεια, πέτυχε τη δεύτερη ταχύτερη επίδοση στην κατηγορία και αναμένεται να «κυνηγήσει» τον οδηγό του Ford Fiesta την Κυριακή,

Fabricia Pons ......

Σας αρέσει να αγωνίζεστε στην Ελλάδα; «100%. Μου αρέσει να αγωνίζομαι πάρα πολύ στην Ελλάδα!» Το 1982 κερδίσατε με τη Μισέλ Μουτόν το Ράλλυ Ακρόπολις. Είστε το μοναδικό γυναικείο πλήρωμα που το έχει καταφέρει. Σήμερα με τον “Lucky” κερδίσατε το ασφάλτινος σκέλος του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, πιστεύετε ότι μπορείτε να κερδίσετε και στο χώμα; «Είμαστε ικανοποιημένοι από το σημερινό μας αποτέλεσμα και στόχος μας είναι να απολαύσουμε το αυριανό σκέλος, αλλά και να τερματίσουμε πάλι στην 1η θέση.» Ποια είναι η άποψη σας για το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις; «Είναι ένα πολύ καλό ράλλυ. Δυστυχώς, όμως, πλέον είναι μικρό, για παράδειγμα η 1η μέρα του αγώνα είχε μόλις δύο ειδικές. Βάλαμε τα κράνη το μεσημέρι και το απόγευμα είχε ήδη τελειώσει. Το ράλλυ Ακρόπολις ήταν ένας από τους πιο δύσκολους αγώνες. Στο παρελθόν είχαμε σημειώσεις και για τις ειδικές διαδρομές, και για τις απλές, επειδή οι απλές ήταν τότε πολύ σφικτές σε χρόνο. Ήταν ένα μεγάλο και δύσκολο ράλλυ, ενώ δυστυχώς τώρα είναι

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...