Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Alfa Romeo Giulietta 5*


Η Alfa Romeo Giulietta κατέκτησε την κορυφαία αξιολόγηση των πέντε αστέρων από τον ανεξάρτητο οργανισμό Euro NCAP με συνολική βαθμολογία 87/100. Ένα εκπληκτικό αποτέλεσμα, που καθιστά την Alfa Romeo Giulietta το ασφαλέστερο μικρομεσαίο αυτοκίνητο που κατασκευάστηκε ποτέ.
Η αξιολόγηση της Alfa Romeo Giulietta αποκτά ακόμη μεγαλύτερη αξία με δεδομένη την (από το 2009) υιοθέτηση από το Euro NCAP ενός νέου πρωτοκόλλου αποτελούμενου από τέσσερις τομείς αξιολόγησης και ειδικότερα Ενηλίκων Επιβατών, Παιδιών, Προστασίας Πεζών και ενός νέου: του Safety Assist. Ο τελευταίος τομέας αφορά τις λειτουργίες αποφυγής και μετριασμού τραυματισμών, όπως η υπενθύμιση ζωνών ασφαλείας, το ESP και ο περιοριστής ταχύτητας, που επίσης αξιολογούνται.
Η επίτευξη αξιολόγησης 5 αστέρων θα γίνεται ολοένα και πιο δύσκολη χρόνο με το χρόνο (2009, 2010-2011, 2012). Σε αυτό το σενάριο, η αξιολόγηση που επιτεύχθηκε από την Giulietta (97% Προστασία Ενηλίκων, 85% Προστασία Παιδιών, 63% Προστασία Πεζών και 86% στο Safety Assist) σημαίνει πως το αυτοκίνητο θα έχει αξιολόγηση 5 αστέρων ακόμα και το έτος 2012, όταν το σύστημα δοκιμών θα φτάσει στη μέγιστη αυστηρότητα. Η Alfa Romeo Giulietta σχεδιάστηκε και κατασκευάστηκε με γνώμονα την κορυφαία παθητική και ενεργητική ασφάλεια. Απόδειξη για αυτό είναι -για παράδειγμα- η εφαρμογή των πιο προηγμένων ηλεκτρονικών συστημάτων ελέγχου δυναμικής συμπεριφοράς (για το φρενάρισμα και την πρόσφυση): το σύστημα VDC (Vehicle Dynamic Control), που ελέγχει βασικές λειτουργίες όπως το Hill Holder, τον έλεγχο πρόσφυσης και το υποβοηθούμενο φρενάρισμα πανικού, το σύστημα MSR που αποτρέπει το μπλοκάρισμα των κινητήριων τροχών στο κατέβασμα σχέσης, το σύστημα DST (Dynamic Steering Torque), το Electronic Q2 που με ηλεκτρονικό τρόπο εξομοιώνει τη λειτουργία ενός ελεγχόμενου διαφορικού και τέλος, το ολοκαίνουργιο σύστημα Prefil που θέτει το σύστημα πέδησης σε επιφυλακή όταν αφήνουμε το πεντάλ του γκαζιού με σκοπό τη μείωση του χρόνου επέμβασης και κατά συνέπεια της απόστασης φρεναρίσματος. Η συνολική προστασία αποδεικνύεται με την ύπαρξη στο βασικό εξοπλισμό 6 αερόσακων (δύο από τους οποίους είναι πολλαπλών σταδίων ανάπτυξης), ζωνών ασφαλείας τριών σημείων με διπλούς προεντατήρες και περιοριστή φορτίου, αλλά και του SAHR (Self Aligning Head Restraint), ενός νέου δεύτερης γενιάς μηχανισμού τοποθετημένου στην πλάτη των μπροστινών καθισμάτων που κινεί τα προσκέφαλα πιο κοντά στα κεφάλια των επιβατών, σε περίπτωση σύγκρουσης, για να μειωθούν οι συνέπειες από την κίνηση του αυχένα.


Τα παραπάνω συμπληρώνουν την προστασία που παρέχεται από το ειδικά μελετημένο πλαίσιο που χρησιμοποιεί προηγμένα υλικά υψηλής αντοχής, ενισχυμένα εγκάρσια στοιχεία στο ταμπλό, σπαστά πεντάλ και κολώνα τιμονιού.
H αποτελεσματικότητα όλων των παραπάνω συστημάτων μεγιστοποιείται από την επαναστατική δομή στο μπροστινό μέρος με τις τρεις διαδρομές μεταφοράς της δύναμης πρόσκρουσης. Η δομή αυτή εξασφαλίζει ομοιόμορφη αντίδραση σε περίπτωση μετωπικής σύγκρουσης ανεξάρτητα από το είδος του αντικειμένου ή του οχήματος που το αυτοκίνητο συγκρούεται μετωπικά. Στην πράξη, η μέγιστη δύναμη που ασκείται στο σώμα των επιβατών είναι μικρότερη και η κατανομή της πιο ομοιόμορφη, ενώ παράλληλα η παραμόρφωση του οχήματος είναι μικρότερη.
Τέλος, στον τομέα της προληπτικής ασφάλειας, η Alfa Romeo Giulietta διαθέτει προβολείς με LED φώτα ημέρας, που ενεργοποιούνται αυτόματα με την εκκίνηση του κινητήρα –για συμμόρφωση με την ειδική Ευρωπαϊκή Οδηγία που θα επιβληθεί το 2012- και πίσω φώτα LED, που είναι φωτεινότερα από τους συμβατικούς λαμπτήρες, για ακόμη μεγαλύτερη ασφάλεια.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...