Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΙΔΡΥΣΗ ΟΜΟΣΠΟΝΔΙΑΣ 4Χ4 !



Στη συνάντηση της Θεσσαλονίκης παραβρέθηκαν 14 σύλλογοι 4Χ4. Άλλοι 8 σύλλογοι 4Χ4 εκδήλωσαν γραπτώς την απόφαση των διοικητικών τους συμβουλίων να συμμετάσχουν στην Ελληνική Ομοσπονδία
Τετρακίνητων Αθλημάτων.
Στην ψηφοφορία που έγινε κατά τη διάρκεια της συνέλευσης, 11 σύλλογοι ψήφισαν υπέρ της ίδρυσης της ομοσπονδίας, 2 σύλλογοι ψήφισαν λευκό και 1 σύλλογος ψήφισε όχι στην ίδρυση της ομοσπονδίας. Έτσι με απόλυτη πλειοψηφία και χωρίς να χρειαστεί η καταμέτρηση των ψήφων των απόντων 8 συλλόγων, λήφθηκε η απόφαση να ξεκινήσουν οι διαδικασίες ίδρυσης της ομοσπονδίας.
Η ομοσπονδία, μετά από ομόφωνη γνώμη των παρόντων, θα έχει σαν έδρα την Κομοτηνή, σε χώρο που εξασφάλισε η Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής και πρόσφερε δωρεάν ο δήμος της πόλης. Η κατάθεση του καταστατικού θα γίνει στο πρωτοδικείο της πόλης από το δικηγόρο Χατζηπέμου Χρήστο.

Οι παρόντες ψήφισαν ομόφωνα σαν συντονιστική επιτροπή τους:

Γώγου Θωμά (Actyon Off Road Team)
Πολυδεύκη Πατακόια (Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών)
Βαγενά Θωμά (Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας)
Σιδέρη Παναγιώτη (Αρτεμις)
Αθανασίου Γιάννη (Ιχνηλάτης)

Σαν ιδρυτικά μέλη της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετρακίνητων Αθλημάτων αυτή τη στιγμή αναφέρονται οι σύλλογοι :

4Χ4 Club Λάρισας
Action Off Road Club
Jeep Club
Off Road Club Καβάλας
Αρτεμις
Αττική Λέσχη Τετρακινησης
Ιχνηλάτης
ΛΕ.ΤΕ.Ξάνθης
Λέσχη 4WD Περιστερίου
Λέσχη 4Χ4 Άρτας
Λέσχη 4Χ4 Γρεβενών
Λέσχη 4Χ4 Θεσπρωτίας
Λέσχη 4Χ4 Κομοτηνής
Λέσχη 4Χ4 Κόνιτσας
Λέσχη 4Χ4 Κω
Λέσχη 4Χ4 Σερρών
Λέσχη 4Χ4 Χανίων
Λέσχη Αυτοκινήτου 4Χ4 LOXA Σουφλίου
Λέσχη Τετρακίνησης Λέσβου
Π.Α.ΛΕ.Αμαλιάδας 4Χ4
Σ.ΤΕ.Μαγνησίας
Σύλλογος Τετρακίνησης Κέρκυρας

Η λίστα θα παραμείνει ανοιχτή μέχρι το τέλος Ιουνίου, οπότε και θα κατατεθεί στο πρωτοδικείο Κομοτηνής.
Στη συνάντηση της Θεσσαλονίκης συζητήθηκαν και τέθηκαν οι παρακάτω στόχοι της Ελληνικής Ομοσπονδίας Τετρακίνητων Αθλημάτων:
1. Η μείωση του κόστους των αγώνων με
a. Μείωση του κόστους ασφάλισης.
b. Μείωση του κόστους – κατάργηση των αγωνιστικών αδειών.
c. Προσπάθεια να εξασφαλιστούν ειδικές άδειες για τα αγωνιστικά 4Χ4 (όπως π.χ. στα ιστορικά
αυτοκίνητα).
d. Μείωση των απαιτήσεων για στελέχη του αγώνα.
2. Η προσαρμογή των κανονισμών στα ήδη υπάρχοντα αυτοκίνητα και όχι η συμφωνία τους με τα αυτοκίνητα rally που αυξάνει το κόστος και δημιουργεί προβλήματα χρηστικότητας στα αυτοκίνητα 4Χ4.
3. Η θέσπιση οικονομικών, σταθερών, απλών και ξεκάθαρων κανονισμών, που θα προέρχονται από τη συνεργασία και τη συμφωνία όλων των συλλόγων οργανωτών σε κάθε είδος αγώνων και βέβαια με τη συνδρομή των αγωνιζόμενων.
4. Η βελτίωση του επιπέδου ασφάλειας των αγώνων 4Χ4, όπου αυτό είναι απαραίτητο και με τις καλύτερες, οικονομικά και τεχνικά, λύσεις.
5. Η εξασφάλιση ασφαλιστικού συμβολαίου χαμηλού κόστους για τους αγώνες 4Χ4.
6. Η προκήρυξη επάθλων σύμφωνα με τα παραπάνω για το 2011, σε συμφωνία με τους οργανωτές και τους αγωνιζόμενους.
7. Η διάρθρωση της Ομοσπονδίας:
a. Πενταμελές ΔΣ: τεχνικοί κανονισμοί, γενικοί κανονισμοί, έπαθλα, κατηγορίες.
b. Υπεύθυνος – παρατηρητής για κάθε έπαθλο: βαθμολογεί αγώνες, κανονίζει ειδικούς κανονισμούς, επικοινωνεί με ΔΣ. Τον επιλέγουν οι οργανωτές του κάθε επάθλου σε συμφωνία.
Παρακολουθήστε τις εξελίξεις στο χώρο των αγώνων 4Χ4 στο site της ΕΟΤΑ http://www.eota4x4.gr/

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

11ο Rally Sprint Αιγίου - Συμμετοχές ...

 

Ομάδα ΕΛ.ΑΣ. ...

Η αγωνιστική ομάδα μηχανοκίνητου αθλητισμού της Ελληνικής Αστυνομίας, ξεκίνησε την 17η Μαΐου του 2024 από τον Πύργο Ηλείας μια καινοτόμα δράση, με τίτλο safety first, που στόχο έχει την δημιουργία πλαισίου εμπιστοσύνης ανάμεσα στους νέους και στον θεσμό της Ελληνικής Αστυνομίας, μέσα από την αγάπη για τους 4 τροχούς!  Παράλληλη στόχευση της ομάδας αποτελεί φυσικά, η συμβολή στην μείωση των οδικών τροχαίων ατυχημάτων και η δημιουργία υγειών προτύπων για τους ανηλίκους που τόσο πολύ δείχνουν να το έχουν ανάγκη.  Η ομάδα, το 2022, κατέκτησε την πρώτη θέση στο πρωτάθλημα του Le Mans στην Γαλλία και συμμετέχει ενεργά σε διοργανώσεις που λαμβάνουν χώρα εντός κ εκτός Ελλάδας όπως το εμβληματικό ράλλυ Ακρόπολις και άλλα εθνικά και διεθνή πρωταθλήματα. Στην δράση που έλαβε χώρα στον Πύργο, συμμετείχαν εβδομήντα (70) μαθητές της Γ’ Γυμνασίου από σχολεία του Δήμου, οι οποίοι συγκεντρώθηκαν στην πίστα καρτ και παρακολούθησαν από τον οδηγό του αγωνιστικού οχήματος Ανθυπαστυνόμο ΠΛΑΓΟ Ιωάννη και το

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Η Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ)  διοργανώνει το Σαββατοκύριακο 15 & 16 Ιουνίου  2024  το 20ο Ράλλυ Κορίνθου, έναν αγώνα που επιστρέφει έπειτα από 3 χρόνια και πάλι στον κορυφαίο θερμό του Ελληνικού motorsport, το 60o Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος 2024,  σύμφωνα με το αγωνιστικό πρόγραμμα της ΟΜΑΕ. Έπειτα και από την έκβαση του Ολυμπιακού Ράλλυ, το πρωτάθλημα «έχει πάρει φωτιά», με αποτέλεσμα το 20ό Ράλλυ Κορίνθου, το οποίο αναμένεται να προσελκύσει και συμμετοχές από το εξωτερικό, να παρουσιάζει μεγάλο ενδιαφέρον. O τρίτος γύρος του θεσμού θα έχει κέντρο του αγώνα την πόλη της Κόρινθου με τις Ειδικές Διαδρομές να διεξάγονται στα Γεράνια Όρη. Την επιστροφή του αγώνα και πάλι στο Πρωτάθλημα στηρίζει ο Δήμος Κορινθίων που αγκάλιασε  από την πρώτη στιγμή την προσπάθεια της Α.Λ.Α.Κορινθίας. Μεγάλος Χορηγός του αγώνα η εταιρία PEMA Shipping & Trading, Real Estate. H PEMA με δραστηριότητα στη Ναυτιλία και στο χώρο των ακινήτων.. Φέτος βρίσκεται στο πλευρό του αγώ