Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Volks Wagen Polo GTI


Το λογότυπο GTI αποτελεί σήμα κατατεθέν των ισχυρών εκδόσεων της VW, η οποία όταν λανσάρει ένα νέο μοντέλο φροντίζει έπειτα από λίγο καιρό να εκτοξεύσει την αδρεναλίνη στα ύψη, με την πιο δυνατή έκδοση. Αυτή τη φορά, ωστόσο, φρόντισε και το περιβάλλον, μειώνοντας πολύ κατανάλωση και ρύπους στο νέο Polo GTI που παρουσίασε και που αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο. Η παράδοση των σπορ εκδόσεων του Polo κρατά από το 1986 με το Polo Coupe G40 που διέθετε κινητήρα με μηχανικό τροφοδότη G αποδίδοντας ισχύ 113 ίππους και τελική ταχύτητα που άγγιζε τα 200 χλμ./ώρα. Το 2006, το Polo GTI γύρισε στην τεχνολογία turbo χαρίζοντας ισχύ 150 hp κι έπειτα με την έκδοση Cup Edition 180 hp. Τώρα, η VW χρησιμοποιεί τον 1.4 TSI κινητήρα με υπερτροφοδότη και μηχανικό στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων, ιδίας ισχύος 180 hp στις 6.200 σ.α.λ., που λόγω χαμηλότερων εκπομπών ρύπων είναι Euro 5. Εκτός από την ισχύ, έχει και θαυμάσια ροπή 250 Nm μεταξύ 2.000 και 4.500 σ.α.λ. Έχοντας στάνταρ το 7άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων DSG με διπλό συμπλέκτη, που μεταδίδει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, το σχετικά ελαφρύ αμάξωμα των 1.194 κιλών, επιταχύνει σε 6,9 δευτ., αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 229 χλμ./ώρα. Όμως, οι επιδόσεις αυτές συνδυάζονται και με περιβαλλοντική ευαισθησία. διότι επιτυγχάνει μέση κατανάλωση μόλις 5,9 λίτρα στα 100 χλμ. και εκπομπές 139 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα. Σε σχέση μάλιστα με την τωρινή έκδοση των 180 hp από 1.8 lt κινητήρα, που καταναλώνει 7,9 λίτρα και εκπέμπει 188 γρ./χλμ. CO2, η διαφορά είναι τεράστια με ποσοστό 25%. Στον τομέα της ανάρτησης μπροστά υπάρχει κλασική διάταξη με γόνατα McPherson, ενώ πίσω τοποθετήθηκε ημιάκαμπτος άξονας. Εναντι των απλών εκδόσεων Polo, το GTI είναι 15 χιλιοστά πιο χαμηλωμένο με πιο σκληρά ελατήρια. Για καλύτερο κράτημα και αποφυγή της υποστροφής, προστέθηκε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, το οποίο στις γρήγορες στροφές βοηθά ο εσωτερικός τροχός να αποκτήσει γρηγορότερα καλύτερη πρόσφυση. Όλα γίνονται με αισθητήρα που υπολογίζει τη γωνία του τιμονιού (ηλεκτροϋδραυλικής υποβοήθησης) και την ταχύτητα του τροχού. Στάνταρ είναι επίσης, το ESP για την ευστάθεια, με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, ABS, σύστημα αντιολίσθησης, σύστημα ελέγχου ροπής κινητήρα και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Για την παθητική ασφάλεια φροντίζουν: αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί θώρακος – κεφαλής, ενεργά προσκέφαλα, τρία προσκέφαλα στα πίσω καθίσματα, ζώνες ασφαλείας και Isofix για τα παιδικά καθίσματα. Σχεδιαστικά μπροστά δεσπόζουν οι διπλοί προβολείς με φώτα ημέρας LED και φώτα γωνίας χαμηλά. Προαιρετικά διατίθενται προβολείς bi-xenon και πανοραμική συρόμενη οροφή. Στην καμπίνα οι Γερμανοί σχεδιαστές δεν αποχωρίστηκαν το βαρύ και μουντό μαύρο. Το «σπάνε» κάπως οι κόκκινες ραφές στο τιμόνι με τις μανέτες για τις αλλαγές των ταχυτήτων, το λεβιέ ταχυτήτων (δερμάτινα αμφότερα) και στα υφασμάτινα καθίσματα όπως και οι πινελιές χρωμίου με τα πεντάλ αλουμινίου. Το νέο Polo GTI θα κατασκευάζεται σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

2ος Αγώνας Drift Λουτράκι ...

Το Αθλητικό Σωματείο Start Line διοργανώνει στις 13 και 14 Απριλίου τον 2ο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Drift για το 2024, στη φιλόξενη Σχολή Μηχανικού Λουτρακίου. Ο αγώνας που συγκέντρωσε 62 συμμετοχές, διοργανώνεται υπό την αιγίδα του Δήμου Λουτρακίου-Περαχώρας-Αγίων Θεοδώρων. Σε μια εντυπωσιακή διαδρομή, οι θεαματικότεροι οδηγοί της χώρας θα προσφέρουν εντυπωσιακά περάσματα με τις ατελείωτες πλαγιολισθήσεις τους, τόσο το Σάββατο όσο και την Κυριακή, με στόχο να εντυπωσιάσουν τους φίλους του αθλήματος με τις προσπάθειές τους. Οι συμμετοχές: ΕΔΩ!

1η Δεξιοτεχνία Νεμέας ...

Στις 14 Απριλίου θα διεξαχθεί η Δεξιοτεχνία Νεμέας στο χώρο του Οινοποιητικού Συνεταιρισμού Νεμέας. Ο αγώνας θα εκκινήσει στις 09:00. Σύμφωνα με την νέα εγκύκλιο της Γενικής Γραμματείας Αθλητισμού για τις Δεξιοτεχνίες προκειμένου να δηλώσει κάποιος συμμετοχή απαιτούνται τα ακόλουθα: • Άδεια Οδήγησης σε ισχύ (επιπλέον να μην παρακρατείτε από καμία δημόσια αρχή) • Άδεια Κυκλοφορίας ή Αγωνιστική Άδεια Κυκλοφορίας σε ισχύ (δεν δύναται να συμμετάσχουν οχήματα με πινακίδες ΔΟΚ, με Μ ή σε προσωρινή ακινησία) *σε περίπτωση διαφορετικού κατόχου-αγωνιζομένου απαιτείται Υ.Δ. παραχώρησης • Δελτίο Αθλητή τύπου Δ (κόστος ημερήσιου 20€ και ετήσιου 60€) • Ιατρική βεβαίωση σύμφωνα με τον αθλητικό νόμο (επισυνάπτεται αρχείο παρακάτω) Τέλος οι δηλώσεις συμμετοχών θα πραγματοποιούνται αποκλειστικά μέσω ΣΔΔΑ μέχρι και την Παρασκευή 12/4/2024. Η ασφάλεια του αγώνα καθορίζεται από την ΟΜΑΕ στα 20€ και καταβάλλεται με την δήλωση συμμετοχής στο ΣΔΔΑ ενώ η συμμετοχή της λέσχης είναι 50€ και καταβάλλεται • είτε

Καλή Αρχή ...

Το 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος βρίσκεται μια ανάσα από την πρεμιέρα του, αφού το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ο πρώτος γύρος του θεσμού, έχει τυπικά ξεκινήσει με την τέλεση της Πανηγυρικής Εκκίνησης στην Κεντρική Πλατεία της Θήβας, το βράδυ του Σαββάτου. Οι θεατές, φίλοι του μηχανοκίνητου αθλητισμού και κάτοικοι της περιοχής, κατέκλυσαν την πλατεία, γνωρίζοντας από κοντά τα 36 πληρώματα που θα συμμετάσχουν την Κυριακή στον αγώνα. Στην εκδήλωση έδωσαν το παρών, μεταξύ άλλων, ο Δήμαρχος Θηβαίων κ. Γιώργος Αναστασίου, η Αντιπεριφερειάρχης Τουρισμού, κ. Φανή Παπαθωμά, ο Αντιπεριφερειάρχης Π.Ε. Βοιωτίας, κ. Γιώργος Ντασιώτης καθώς και πλήθος Αντιδημάρχων και Δημοτικών Συμβούλων της περιοχής. Νωρίτερα, στις εγκαταστάσεις του επίσημου διανομέα των λιπαντικών Texaco, Tsellos στη Θήβα είχε λάβει χώρα ο Διοικητικός και Τεχνικός Έλεγχος του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, με τα πληρώματα να είναι ευδιάθετα και να είναι έτοιμα να δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό στις 5 Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Το α