Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Volks Wagen Polo GTI


Το λογότυπο GTI αποτελεί σήμα κατατεθέν των ισχυρών εκδόσεων της VW, η οποία όταν λανσάρει ένα νέο μοντέλο φροντίζει έπειτα από λίγο καιρό να εκτοξεύσει την αδρεναλίνη στα ύψη, με την πιο δυνατή έκδοση. Αυτή τη φορά, ωστόσο, φρόντισε και το περιβάλλον, μειώνοντας πολύ κατανάλωση και ρύπους στο νέο Polo GTI που παρουσίασε και που αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Ιούνιο. Η παράδοση των σπορ εκδόσεων του Polo κρατά από το 1986 με το Polo Coupe G40 που διέθετε κινητήρα με μηχανικό τροφοδότη G αποδίδοντας ισχύ 113 ίππους και τελική ταχύτητα που άγγιζε τα 200 χλμ./ώρα. Το 2006, το Polo GTI γύρισε στην τεχνολογία turbo χαρίζοντας ισχύ 150 hp κι έπειτα με την έκδοση Cup Edition 180 hp. Τώρα, η VW χρησιμοποιεί τον 1.4 TSI κινητήρα με υπερτροφοδότη και μηχανικό στροβιλοσυμπιεστή καυσαερίων, ιδίας ισχύος 180 hp στις 6.200 σ.α.λ., που λόγω χαμηλότερων εκπομπών ρύπων είναι Euro 5. Εκτός από την ισχύ, έχει και θαυμάσια ροπή 250 Nm μεταξύ 2.000 και 4.500 σ.α.λ. Έχοντας στάνταρ το 7άρι αυτοματοποιημένο κιβώτιο ταχυτήτων DSG με διπλό συμπλέκτη, που μεταδίδει την κίνηση στον μπροστινό άξονα, το σχετικά ελαφρύ αμάξωμα των 1.194 κιλών, επιταχύνει σε 6,9 δευτ., αναπτύσσοντας τελική ταχύτητα 229 χλμ./ώρα. Όμως, οι επιδόσεις αυτές συνδυάζονται και με περιβαλλοντική ευαισθησία. διότι επιτυγχάνει μέση κατανάλωση μόλις 5,9 λίτρα στα 100 χλμ. και εκπομπές 139 γρ./χλμ. διοξειδίου του άνθρακα. Σε σχέση μάλιστα με την τωρινή έκδοση των 180 hp από 1.8 lt κινητήρα, που καταναλώνει 7,9 λίτρα και εκπέμπει 188 γρ./χλμ. CO2, η διαφορά είναι τεράστια με ποσοστό 25%. Στον τομέα της ανάρτησης μπροστά υπάρχει κλασική διάταξη με γόνατα McPherson, ενώ πίσω τοποθετήθηκε ημιάκαμπτος άξονας. Εναντι των απλών εκδόσεων Polo, το GTI είναι 15 χιλιοστά πιο χαμηλωμένο με πιο σκληρά ελατήρια. Για καλύτερο κράτημα και αποφυγή της υποστροφής, προστέθηκε ηλεκτρονικά ελεγχόμενο διαφορικό, το οποίο στις γρήγορες στροφές βοηθά ο εσωτερικός τροχός να αποκτήσει γρηγορότερα καλύτερη πρόσφυση. Όλα γίνονται με αισθητήρα που υπολογίζει τη γωνία του τιμονιού (ηλεκτροϋδραυλικής υποβοήθησης) και την ταχύτητα του τροχού. Στάνταρ είναι επίσης, το ESP για την ευστάθεια, με σύστημα υποβοήθησης εκκίνησης σε ανηφόρα, ABS, σύστημα αντιολίσθησης, σύστημα ελέγχου ροπής κινητήρα και σύστημα ελέγχου πίεσης ελαστικών. Για την παθητική ασφάλεια φροντίζουν: αερόσακοι οδηγού, συνοδηγού, πλευρικοί θώρακος – κεφαλής, ενεργά προσκέφαλα, τρία προσκέφαλα στα πίσω καθίσματα, ζώνες ασφαλείας και Isofix για τα παιδικά καθίσματα. Σχεδιαστικά μπροστά δεσπόζουν οι διπλοί προβολείς με φώτα ημέρας LED και φώτα γωνίας χαμηλά. Προαιρετικά διατίθενται προβολείς bi-xenon και πανοραμική συρόμενη οροφή. Στην καμπίνα οι Γερμανοί σχεδιαστές δεν αποχωρίστηκαν το βαρύ και μουντό μαύρο. Το «σπάνε» κάπως οι κόκκινες ραφές στο τιμόνι με τις μανέτες για τις αλλαγές των ταχυτήτων, το λεβιέ ταχυτήτων (δερμάτινα αμφότερα) και στα υφασμάτινα καθίσματα όπως και οι πινελιές χρωμίου με τα πεντάλ αλουμινίου. Το νέο Polo GTI θα κατασκευάζεται σε 3θυρο και 5θυρο αμάξωμα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Σ.Ο.Α.Α. 2024 ...

 

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα