Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TIME TRIAL-SPEEDWAY


Την Κυριακή 30 Μαΐου, με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. θα διεξαχθεί στο Παραλληλοδρόμιο αγώνας time trial,με την ονομασία «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ SPEEDWAY».
Πρόκειται για μια επίπεδη διαδρομή μήκους περίπου 1000 μέτρων και πλάτους από 6- 20 μέτρα, που οι συμμετέχοντες θα εκκινούν παράλληλα, ανά δύο.
Ο κάθε αγώνας αποτελείται από 2 γύρους στη διαδρομή. Σε κάθε ζεύγος οδηγών, ο νικητής ανακηρύσσεται βάσει του χρόνου που πέτυχε στο σύνολο των 2γύρων. Ο κάθε νικητής «παίζει» με αντίπαλο νικητή άλλου ζεύγους, ενώ ο κάθε ηττημένος αντιμετωπίζει τον ηττημένο άλλου ζεύγους. Οι αγώνες συνεχίζονται μέχρι να ολοκληρωθεί η κατάταξη μεταξύ των οδηγών. Σε περίπτωση που χρειαστεί να βρεθούν «αντίπαλοι» δύο οδηγοί που μοιράζονται το ίδιο αυτοκίνητο, θα μετάσχουν ένας- ένας και θα προκριθεί ο οδηγός που πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΑ: Οι συμμετέχοντες κάθε κατηγορίας παρουσιάζονται στην εκκίνηση της διαδρομής και πραγματοποιούν ανά ένας, τρεις γύρους, εκ των οποίων τον τελευταίο χρονομετρημένο. Ο χρονομετρημένος γύρος κατατάσσει τους συμμετέχοντες. Βάσει αυτής της κατάταξης παίρνουν θέση στον πίνακα εκκίνησης ανά ζεύγη, με συγκεκριμένο τρόπο (year book 2003, κανονισμός παράλληλου sprint). Για παράδειγμα, αν συμμετέχουν 8 σε κάποια κατηγορία, το 1ο ζευγάρι θα είναι οι χρόνοι 1 και 8 , ενώ το 2ο θα είναι οι χρόνοι 4 και 5. Οι νικητές των 2 ζευγών θα αγωνιστούν μεταξύ τους για να διεκδικήσουν κάποια από τις θέσεις 1 έως 4, ενώ οι ηττημένοι θα αγωνιστούν μεταξύ τους διεκδικώντας κάποια από τις θέσεις 5 έως 8 κλπ. Σε περίπτωση λιγότερων συμμετοχών σε κάποια κατηγορία, θα εφαρμοστεί το μοντέλο των ομαδικών αθλημάτων, όπου παίζει ο κάθε ένας οδηγός έναντι όλων των άλλων. Σε περίπτωση εφαρμογής αυτού του μοντέλου, η κάθε νίκη αποδίδει 2 βαθμούς ενώ ή ήττα 1 βαθμό. Τελικός νικητής θα αναδειχτεί ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η κάθε θέση θα κριθεί από το χρόνο του γύρου κατάταξης.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Η διαδρομή την περισσότερη ώρα του αγώνα θα είναι αρκετά καλά βρεγμένη, ενώ στο γύρο κατάταξης θα είναι στεγνή.
ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
Η χρονομέτρηση γίνεται με φωτοκύτταρο σε εκατοστά του δευτερολέπτου. Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ουσιαστικά η χρονομέτρηση παίζει ρόλο στο γύρο κατάταξης. Στη συνέχεια, οι επιδόσεις θα χρονομετρούνται, αλλά δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, γιατί αυτό που ενδιαφέρει είναι η νίκη και όχι ο χρόνος.
ΠΟΙΝΕΣ ΧΡΟΝΟΥ.
1. Αν οδηγός πλησιάσει τον «αντίπαλό του» σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων, η δοκιμασία διακόπτεται εις βάρος του αργού οδηγού.
2. Αν οδηγός παρακάμψει τα όρια της διαδρομής, θεωρείται κακή εκτέλεση διαδρομής και τίθεται εκτός δοκιμασίας.
3. Ρίψη ή μετακίνηση κώνου σήμανσης διαδρομής ή ρίψη πλέγματος ή ταινιών σήμανσης ή των στυλοβατών τους, που ορίζουν τη διαδρομή, ισοδυναμεί με κακή εκτέλεση.
ΟΔΗΓΟΙ: Γίνεται δεκτός κάθε οδηγός που διαθέτει αγωνιστική άδεια τουλάχιστον κατηγορίας C, ευρισκόμενη σε ισχύ για το 2010. Η τελευταία μπορεί να εκδοθεί και στο Παραλληλοδρόμιο την ημέρα του αγώνα, από εντεταλμένο προς τούτο υπάλληλο της ΕΛ.Π.Α., με την επίδειξη της αδείας οδήγησης και έναντι 60€.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή με τους εξής τρόπους:
1. Κατευθείαν στο www.parallilodromio.gr, στο on line δήλωση συμμετοχής.
2. Με ένα απλό mail στο info@parallilodromio.gr ή info@parallilodromioclub.gr
3. Με ένα τηλεφώνημα στο 6945 544439- Λάμπης Κουρτέσης
ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Το δικαίωμα συμμετοχής έχει οριστεί στα 75€. Αν κάποιος οδηγός επιθυμεί να συμμετάσχει για 2η φορά στον αγώνα, το 2ο παράβολο συμμετοχής κοστίζει 50€, ενώ η για 3η φορά συμμετοχή του κοστίζει 40€.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

23η Ανάβαση Δημητσάνας / Αποτελέσματα ...

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Οι Γερμάνοι ξανάρχονται ...

Αν και οι εκθέσεις έχουν πάψει από καιρό να αποτελούν σημείο αναφοράς της αυτοκινητοβιομηχανίας, η φετινή γαλλική μπιενάλε που θα πραγματοποιηθεί το προσεχές φθινόπωρο μεταξύ 14 και 20 Οκτωβρίου, δείχνει να επαναπροσελκύει ευρωπαίους κατασκευαστές που δεν την είχαν «τιμήσει» με την παρουσία τους το 2022 οπότε και η διοργάνωση περιορίστηκε στους αυτόχθονες κατασκευαστές και ορισμένες παρουσίες εξ Ασίας. Αντιθέτως στην φετινή διοργάνωση θα δώσει το παρών ο όμιλος VW ο οποίος με βάση τις σχετικές ανακοινώσεις θα συμμετέχει με τις φίρμες VW, Audi και Skoda ενώ το γερμανικό μπλοκ θα εκπροσωπήσει και ο όμιλος BMW τόσο με την ομώνυμη φίρμα όσο και με την ΜΙΝΙ. Αυτονόητα από τη διοργάνωση της Πόλης του Φωτός δεν θα λείψουν οι γάλλοι κατασκευαστές με την Renault να έχει ήδη δηλώσει την παρουσία των Renault/Ampere, Dacia και Alpine ενώ ο όμιλος Stellantis θα έχει πλήρη γαλλική εκπροσώπηση με τις Citroen, DS και Peugeot να συμμετέχουν. Την συμμετοχή της έχει ανακοινώσει ήδη και η KIA ενώ προς το