Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TIME TRIAL-SPEEDWAY


Την Κυριακή 30 Μαΐου, με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. θα διεξαχθεί στο Παραλληλοδρόμιο αγώνας time trial,με την ονομασία «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ SPEEDWAY».
Πρόκειται για μια επίπεδη διαδρομή μήκους περίπου 1000 μέτρων και πλάτους από 6- 20 μέτρα, που οι συμμετέχοντες θα εκκινούν παράλληλα, ανά δύο.
Ο κάθε αγώνας αποτελείται από 2 γύρους στη διαδρομή. Σε κάθε ζεύγος οδηγών, ο νικητής ανακηρύσσεται βάσει του χρόνου που πέτυχε στο σύνολο των 2γύρων. Ο κάθε νικητής «παίζει» με αντίπαλο νικητή άλλου ζεύγους, ενώ ο κάθε ηττημένος αντιμετωπίζει τον ηττημένο άλλου ζεύγους. Οι αγώνες συνεχίζονται μέχρι να ολοκληρωθεί η κατάταξη μεταξύ των οδηγών. Σε περίπτωση που χρειαστεί να βρεθούν «αντίπαλοι» δύο οδηγοί που μοιράζονται το ίδιο αυτοκίνητο, θα μετάσχουν ένας- ένας και θα προκριθεί ο οδηγός που πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΑ: Οι συμμετέχοντες κάθε κατηγορίας παρουσιάζονται στην εκκίνηση της διαδρομής και πραγματοποιούν ανά ένας, τρεις γύρους, εκ των οποίων τον τελευταίο χρονομετρημένο. Ο χρονομετρημένος γύρος κατατάσσει τους συμμετέχοντες. Βάσει αυτής της κατάταξης παίρνουν θέση στον πίνακα εκκίνησης ανά ζεύγη, με συγκεκριμένο τρόπο (year book 2003, κανονισμός παράλληλου sprint). Για παράδειγμα, αν συμμετέχουν 8 σε κάποια κατηγορία, το 1ο ζευγάρι θα είναι οι χρόνοι 1 και 8 , ενώ το 2ο θα είναι οι χρόνοι 4 και 5. Οι νικητές των 2 ζευγών θα αγωνιστούν μεταξύ τους για να διεκδικήσουν κάποια από τις θέσεις 1 έως 4, ενώ οι ηττημένοι θα αγωνιστούν μεταξύ τους διεκδικώντας κάποια από τις θέσεις 5 έως 8 κλπ. Σε περίπτωση λιγότερων συμμετοχών σε κάποια κατηγορία, θα εφαρμοστεί το μοντέλο των ομαδικών αθλημάτων, όπου παίζει ο κάθε ένας οδηγός έναντι όλων των άλλων. Σε περίπτωση εφαρμογής αυτού του μοντέλου, η κάθε νίκη αποδίδει 2 βαθμούς ενώ ή ήττα 1 βαθμό. Τελικός νικητής θα αναδειχτεί ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η κάθε θέση θα κριθεί από το χρόνο του γύρου κατάταξης.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Η διαδρομή την περισσότερη ώρα του αγώνα θα είναι αρκετά καλά βρεγμένη, ενώ στο γύρο κατάταξης θα είναι στεγνή.
ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
Η χρονομέτρηση γίνεται με φωτοκύτταρο σε εκατοστά του δευτερολέπτου. Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ουσιαστικά η χρονομέτρηση παίζει ρόλο στο γύρο κατάταξης. Στη συνέχεια, οι επιδόσεις θα χρονομετρούνται, αλλά δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, γιατί αυτό που ενδιαφέρει είναι η νίκη και όχι ο χρόνος.
ΠΟΙΝΕΣ ΧΡΟΝΟΥ.
1. Αν οδηγός πλησιάσει τον «αντίπαλό του» σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων, η δοκιμασία διακόπτεται εις βάρος του αργού οδηγού.
2. Αν οδηγός παρακάμψει τα όρια της διαδρομής, θεωρείται κακή εκτέλεση διαδρομής και τίθεται εκτός δοκιμασίας.
3. Ρίψη ή μετακίνηση κώνου σήμανσης διαδρομής ή ρίψη πλέγματος ή ταινιών σήμανσης ή των στυλοβατών τους, που ορίζουν τη διαδρομή, ισοδυναμεί με κακή εκτέλεση.
ΟΔΗΓΟΙ: Γίνεται δεκτός κάθε οδηγός που διαθέτει αγωνιστική άδεια τουλάχιστον κατηγορίας C, ευρισκόμενη σε ισχύ για το 2010. Η τελευταία μπορεί να εκδοθεί και στο Παραλληλοδρόμιο την ημέρα του αγώνα, από εντεταλμένο προς τούτο υπάλληλο της ΕΛ.Π.Α., με την επίδειξη της αδείας οδήγησης και έναντι 60€.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή με τους εξής τρόπους:
1. Κατευθείαν στο www.parallilodromio.gr, στο on line δήλωση συμμετοχής.
2. Με ένα απλό mail στο info@parallilodromio.gr ή info@parallilodromioclub.gr
3. Με ένα τηλεφώνημα στο 6945 544439- Λάμπης Κουρτέσης
ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Το δικαίωμα συμμετοχής έχει οριστεί στα 75€. Αν κάποιος οδηγός επιθυμεί να συμμετάσχει για 2η φορά στον αγώνα, το 2ο παράβολο συμμετοχής κοστίζει 50€, ενώ η για 3η φορά συμμετοχή του κοστίζει 40€.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι