Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

TIME TRIAL-SPEEDWAY


Την Κυριακή 30 Μαΐου, με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. θα διεξαχθεί στο Παραλληλοδρόμιο αγώνας time trial,με την ονομασία «ΠΑΡΑΛΛΗΛΟ SPEEDWAY».
Πρόκειται για μια επίπεδη διαδρομή μήκους περίπου 1000 μέτρων και πλάτους από 6- 20 μέτρα, που οι συμμετέχοντες θα εκκινούν παράλληλα, ανά δύο.
Ο κάθε αγώνας αποτελείται από 2 γύρους στη διαδρομή. Σε κάθε ζεύγος οδηγών, ο νικητής ανακηρύσσεται βάσει του χρόνου που πέτυχε στο σύνολο των 2γύρων. Ο κάθε νικητής «παίζει» με αντίπαλο νικητή άλλου ζεύγους, ενώ ο κάθε ηττημένος αντιμετωπίζει τον ηττημένο άλλου ζεύγους. Οι αγώνες συνεχίζονται μέχρι να ολοκληρωθεί η κατάταξη μεταξύ των οδηγών. Σε περίπτωση που χρειαστεί να βρεθούν «αντίπαλοι» δύο οδηγοί που μοιράζονται το ίδιο αυτοκίνητο, θα μετάσχουν ένας- ένας και θα προκριθεί ο οδηγός που πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο.
ΔΙΕΞΑΓΩΓΗ ΑΓΩΝΑ: Οι συμμετέχοντες κάθε κατηγορίας παρουσιάζονται στην εκκίνηση της διαδρομής και πραγματοποιούν ανά ένας, τρεις γύρους, εκ των οποίων τον τελευταίο χρονομετρημένο. Ο χρονομετρημένος γύρος κατατάσσει τους συμμετέχοντες. Βάσει αυτής της κατάταξης παίρνουν θέση στον πίνακα εκκίνησης ανά ζεύγη, με συγκεκριμένο τρόπο (year book 2003, κανονισμός παράλληλου sprint). Για παράδειγμα, αν συμμετέχουν 8 σε κάποια κατηγορία, το 1ο ζευγάρι θα είναι οι χρόνοι 1 και 8 , ενώ το 2ο θα είναι οι χρόνοι 4 και 5. Οι νικητές των 2 ζευγών θα αγωνιστούν μεταξύ τους για να διεκδικήσουν κάποια από τις θέσεις 1 έως 4, ενώ οι ηττημένοι θα αγωνιστούν μεταξύ τους διεκδικώντας κάποια από τις θέσεις 5 έως 8 κλπ. Σε περίπτωση λιγότερων συμμετοχών σε κάποια κατηγορία, θα εφαρμοστεί το μοντέλο των ομαδικών αθλημάτων, όπου παίζει ο κάθε ένας οδηγός έναντι όλων των άλλων. Σε περίπτωση εφαρμογής αυτού του μοντέλου, η κάθε νίκη αποδίδει 2 βαθμούς ενώ ή ήττα 1 βαθμό. Τελικός νικητής θα αναδειχτεί ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η κάθε θέση θα κριθεί από το χρόνο του γύρου κατάταξης.
ΔΙΑΔΡΟΜΗ
Η διαδρομή την περισσότερη ώρα του αγώνα θα είναι αρκετά καλά βρεγμένη, ενώ στο γύρο κατάταξης θα είναι στεγνή.
ΧΡΟΝΟΜΕΤΡΗΣΗ
Η χρονομέτρηση γίνεται με φωτοκύτταρο σε εκατοστά του δευτερολέπτου. Πρέπει να γίνει αντιληπτό ότι ουσιαστικά η χρονομέτρηση παίζει ρόλο στο γύρο κατάταξης. Στη συνέχεια, οι επιδόσεις θα χρονομετρούνται, αλλά δεν έχουν ιδιαίτερη σημασία, γιατί αυτό που ενδιαφέρει είναι η νίκη και όχι ο χρόνος.
ΠΟΙΝΕΣ ΧΡΟΝΟΥ.
1. Αν οδηγός πλησιάσει τον «αντίπαλό του» σε απόσταση μικρότερη των 100 μέτρων, η δοκιμασία διακόπτεται εις βάρος του αργού οδηγού.
2. Αν οδηγός παρακάμψει τα όρια της διαδρομής, θεωρείται κακή εκτέλεση διαδρομής και τίθεται εκτός δοκιμασίας.
3. Ρίψη ή μετακίνηση κώνου σήμανσης διαδρομής ή ρίψη πλέγματος ή ταινιών σήμανσης ή των στυλοβατών τους, που ορίζουν τη διαδρομή, ισοδυναμεί με κακή εκτέλεση.
ΟΔΗΓΟΙ: Γίνεται δεκτός κάθε οδηγός που διαθέτει αγωνιστική άδεια τουλάχιστον κατηγορίας C, ευρισκόμενη σε ισχύ για το 2010. Η τελευταία μπορεί να εκδοθεί και στο Παραλληλοδρόμιο την ημέρα του αγώνα, από εντεταλμένο προς τούτο υπάλληλο της ΕΛ.Π.Α., με την επίδειξη της αδείας οδήγησης και έναντι 60€.
ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή με τους εξής τρόπους:
1. Κατευθείαν στο www.parallilodromio.gr, στο on line δήλωση συμμετοχής.
2. Με ένα απλό mail στο info@parallilodromio.gr ή info@parallilodromioclub.gr
3. Με ένα τηλεφώνημα στο 6945 544439- Λάμπης Κουρτέσης
ΠΑΡΑΒΟΛΑ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗΣ: Το δικαίωμα συμμετοχής έχει οριστεί στα 75€. Αν κάποιος οδηγός επιθυμεί να συμμετάσχει για 2η φορά στον αγώνα, το 2ο παράβολο συμμετοχής κοστίζει 50€, ενώ η για 3η φορά συμμετοχή του κοστίζει 40€.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...