Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Subaru Cosworth Impreza STi CS400 !!!!!!


Tο Subaru Cosworth Impreza STi CS400 είναι μία ειδική έκδοση που θα εμπλουτίσει με την παρουσία της τη γκάμα του ανανεωμένου ιαπωνικού μοντέλου. Η ιπποδύναμή του φτάνει τους 400 ίππους αφήνοντας υποσχέσεις για καυτές επιδόσεις. Ο βρετανικός βελτιωτικός οίκος Cosworth συνεργαζόμενος με την Subaru, ανέλαβε να εξελίξει τον κινητήρα του νέου Impreza WRX STI ανεβάζοντας την ισχύ του από τους 305 στους 400 ίππους. Ο boxer κινητήρας των 2,5 λίτρων δέχτηκε προσεκτικές επεμβάσεις στα πιστόνια, τις μπιέλες, το καπάκι, τη νέα σκληρότερη βαλβίδα wastegate και τον υπερσυμπιεστή, ο οποίος αντικαταστάθηκε από έναν μεγαλύτερο. Τα αποτελέσματα αυτών των αλλαγών πιστοποιούν οι 400 ίπποι και τα 54 χλγρμ ροπή, που επιταχύνουν το ισχυρότερο Impreza από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε μόλις 3,7΄΄. Μικροεπεμβάσεις δέχτηκαν και οι αναρτήσεις οι οποίες είναι κατά 10 χιλιοστά χαμηλότερες. Την αγριεμένη εμφάνιση του Impreza STi Cosworth συνθέτουν ο επανασχεδιασμένος προφυλακτήρας με τη νέα γρίλια και τους προβολείς ομίχλης, η βοηθητική αεροτομή στο κάτω μέρος του παρμπρίζ και οι 18άρες ζάντες αλουμινίου, που προσπαθούν να κρύψουν τα τεράστια φρένα της AP Racing με τους δίσκους των 355 χιλιοστών. Στο εσωτερικό τα λογότυπα της Cosworth κοσμούν το ταμπλό και τα μπάκετ καθίσματα της Recaro.
Το Subaru Cosworth Impreza STi CS400 θα έχει συλλεκτικό χαρακτήρα με μόλις 75 μονάδες παραγωγής και το κόστος στην Αγγλία θα φτάνει τα 58.300 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου