Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Renault Megane GT


Με την έκδοση GT και 180 ίππους, η Renault χαρίζει στο Megane το σπορ χαρακτήρα που ζητούσε, προσφέροντας παράλληλα μια πιο προσιτή λύση σε όσους βλέπουν το κορυφαίο RS ως ένα άπιαστο όνειρο. Είναι αλήθεια πως από τη γκάμα του νέου Renault Megane κάτι έλειπε. Και αυτό δεν είχε να κάνει με τους τύπους του αμαξώματος, αλλά με την απουσία μίας σπορ έκδοσης ικανής να ξεδιπλώσει τις αρετές του πλαισίου και της ανάρτησης, με χαρακτήρα και επιδόσεις GT. Τα χαρακτηριστικά αυτά βέβαια υπάρχουν στην κορυφαία έκδοση RS, όμως έλειπε ένα πιο φιλικό και καθημερινό σύνολο, το οποίο η Renault κατασκεύασε και ονόμασε GT. Η τοποθέτηση του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα των 2,0 λίτρων με τους 180 ίππους στις 5,500 σ.α.λ., αναλαμβάνει να οδηγήσει το Meganeσε γρήγορες διαδρομές, με ροπή που φτάνει τα 30,5 χλγμ. απο τις 2.250 σ.α.λ.. Η νέα αυτή έκδοση φέρει μεγαλύτερες εισαγωγές αέρα, καθρέπτες με απόχρωση τιτανίου, φιμέ φωτιστικά σώματα και ανασχεδιασμένους προβολείς ομίχλης. Στο πίσω μέρος ξεχωρίζει ο διαχύτης αέρα στον προφυλακτήρα, ο οποίος βοηθάει στη βελτίωση της αεροδυναμικής του Megane, ενώ φοράει ειδικής σχεδίασης 18άρες ζάντες αλουμινίου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις 2024 ...

Έπειτα από την περσινή διοργάνωση, η οποία απέσπασε θετικά σχόλια από την Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκινήτου, το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, αναβάθμισε τη θέση του στο καλεντάρι του Ευρωπαϊκού Πρωταθλήματος Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, όντας ένας από τους δύο αγώνες του προγράμματος που προσφέρουν αυξημένους βαθμούς στους συμμετέχοντες. Ο αγώνας θα αποτελέσει και φέτος τον ένατο και τελευταίο γύρο του θεσμού και θα πραγματοποιηθεί το τριήμερο από τις 8 έως τις 10 Νοεμβρίου. Περιλαμβάνεται, επίσης, στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων  με αυξημένο συντελεστή, ενώ όπως συνέβη και στις δύο προηγούμενες χρονιές, εκτός από τους αγώνες Sporting και Regularity, θα διεξαχθεί και αγώνας Legends, ο οποίος απευθύνεται σε πιο σύγχρονες κατασκευές. Μπορεί να μας χωρίζουν σχεδόν 4 μήνες από το Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις του 2024, ωστόσο η Οργανωτική Επιτροπή βρίσκεται σε εγρήγορση, ώστε να προετοιμάσει έναν αγώνα, αντάξιο της ιστορίας του. Η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα θα λάβει χώρα κάτ

Στην Δημητσάνα με τον φακό ...