Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Range Rover compact 2WD !!


Η Land Rover ανακοίνωσε επισήμως ότι το νέο compact Range Rover το οποίο αναμένεται στην αγορά τον επόμενο χρόνο, θα διατίθεται και σε έκδοση με κίνηση στους δύο τροχούς (2WD). Ενώ, όπως είναι φυσικό, παραμένουν οι εκδόσεις με κίνηση στους τέσσερις τροχούς (4WD).
Σύμφωνα με όσα έκανε γνωστά η Land Rover, το μοντέλο με την κίνηση στους δύο τροχούς θα εκπέμπει λιγότερο από 130 γραμμάρια CO2 στο χιλιόμετρο. Κάτι που σημαίνει πως αυτό θα είναι το κορυφαίο μοντέλο της Range Rover σε ότι αφορά την κατανάλωση καυσίμου και τις εκπομπές ρύπων.
Η Jaguar και η LandRover είχαν δεσμευτεί να επενδύσουν 800 000 000 λίρες Αγγλίας για την ανάπτυξη των περιβαλλοντικών τεχνολογιών και παραμένουν προσηλωμένες στην ανάπτυξη οχημάτων με «πράσινα» χαρακτηριστικά που να ανταποκρίνονται στη ζήτηση των πελατών.
Ο διευθύνων σύμβουλος της Land Rover , ο Phil Popham, δήλωσε: "Η Land Rover ανακοίνωσε ότι το νέο compact Range Rover θα είναι διαθέσιμο σε έκδοση 2WD. Αυτό είναι καλό νέο για την εταιρεία και για τους πελάτες μας. Η επιλογή 2WD είναι απλώς αποτελεί μια σημαντική στιγμή για την ιστορία αλλά και το μέλλον της εταιρίας. Παράλληλα η προσθήκη στην γκάμα της Land Rover εντός τέτοιου μοντέλου θα αυξήσει την πελατειακή μας βάση".
Εκτός της εισαγωγής 2WD εκδόσεων, για την Land Rover σημαντικό στοιχείο για την εξέλιξή της αποτελεί η χρήση της υβριδικής τεχνολογίας. Το πρώτο υβριδικό ντίζελ μοντέλο της εταιρίας θα είναι διαθέσιμα το 2012 και στο δρόμο το 2013.
Μέχρι το τέλος του 2010 η Land Rover θα έχει ολοκληρώσει την πρώτη δοκιμή του ντίζελ υβριδικό πρωτότυπο που ονομάζεται «range_e». Το πειραματικό μοντέλο εφοδιάζεται με κινητήρα 3,0 λίτρων TDV6 diesel που συνδυάζεται με ένα ZF 8-τάχυτο αυτόματο κιβώτιο.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...