Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

PORSCHE 911 GT 2 RS


H πιο σκληροπυρηνική Porsche όλων των εποχών είναι βασισμένη στην 911 και ακούει στο όνομα GT2 RS. Η ιπποδύναμη των 620 ίππων δεν είναι ο μόνος λόγος του πιο πάνω χαρακτηρισμού.
Από όποια μεριά και να δεις την GT2 RS, καταλαβαίνεις αμέσως πως πρόκειται για μία αγωνιστική έκδοση δρόμου. Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτινων εξωτερικά, 100% μπάκετ καθίσματα εσωτερικά, ρολό μπαρ που καλύπτει το χώρο πίσω από τα καθίσματα και αυστηρή δίαιτα 70 κιλών σε σχέση με την 911 GT2, φανερώνουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της. Το συνολικό της βάρος φτάνει τα 1.370 κιλά, ενώ σημαντική είναι και η δουλειά που έγινε στον τομέα της αεροδυναμικής. Ο επανασχεδιασμός του εμπρός σπόιλερ και η ψιλότερη κατά 10 χιλιοστά τοποθέτηση της πίσω αεροτομής βελτιώνουν την ευστάθειά της στο δρόμο, ενώ τη μεγαλύτερη ευθύνη για τον έλεγχό της έχει η ενεργή ανάρτηση που χρησιμοποιεί. Ο μπόξερ κινητήρας των 3,6 λίτρων αποδίδει με τη χρήση δύο τούρμπο 620 ίππους (90 ίππους περισσότερους από την GT2) και χάρη σε αυτόν οι επιδόσεις της GT2 RS είναι τουλάχιστον εκρηκτικές. Σημειώστε: 0-100 χλμ / ώρα σε 3,5, 0-200 χλμ / ώρα σε 9,8, 0-300 χλμ / ώρα σε 28,9 και τελική ταχύτητα 330 χλμ / ώρα! Σύμφωνα με την Porsche, η GT2 RS έγραψε χρόνο στην πίστα του Nurburgring 7 και 18, επίδοση που είναι κατά 16 βελτιωμένη σε σχέση με την απλή GT2. Το νέο εντυπωσιακό μοντέλο της Porsche που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Μόσχας στις 25 Αυγούστου, θα έχει συλλεκτικό χαρακτήρα και οι 500 μονάδες που θα παραχθούν θα πουληθούν στην τιμή των 237,578 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...