Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

PORSCHE 911 GT 2 RS


H πιο σκληροπυρηνική Porsche όλων των εποχών είναι βασισμένη στην 911 και ακούει στο όνομα GT2 RS. Η ιπποδύναμη των 620 ίππων δεν είναι ο μόνος λόγος του πιο πάνω χαρακτηρισμού.
Από όποια μεριά και να δεις την GT2 RS, καταλαβαίνεις αμέσως πως πρόκειται για μία αγωνιστική έκδοση δρόμου. Εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτινων εξωτερικά, 100% μπάκετ καθίσματα εσωτερικά, ρολό μπαρ που καλύπτει το χώρο πίσω από τα καθίσματα και αυστηρή δίαιτα 70 κιλών σε σχέση με την 911 GT2, φανερώνουν τον ιδιαίτερο χαρακτήρα της. Το συνολικό της βάρος φτάνει τα 1.370 κιλά, ενώ σημαντική είναι και η δουλειά που έγινε στον τομέα της αεροδυναμικής. Ο επανασχεδιασμός του εμπρός σπόιλερ και η ψιλότερη κατά 10 χιλιοστά τοποθέτηση της πίσω αεροτομής βελτιώνουν την ευστάθειά της στο δρόμο, ενώ τη μεγαλύτερη ευθύνη για τον έλεγχό της έχει η ενεργή ανάρτηση που χρησιμοποιεί. Ο μπόξερ κινητήρας των 3,6 λίτρων αποδίδει με τη χρήση δύο τούρμπο 620 ίππους (90 ίππους περισσότερους από την GT2) και χάρη σε αυτόν οι επιδόσεις της GT2 RS είναι τουλάχιστον εκρηκτικές. Σημειώστε: 0-100 χλμ / ώρα σε 3,5, 0-200 χλμ / ώρα σε 9,8, 0-300 χλμ / ώρα σε 28,9 και τελική ταχύτητα 330 χλμ / ώρα! Σύμφωνα με την Porsche, η GT2 RS έγραψε χρόνο στην πίστα του Nurburgring 7 και 18, επίδοση που είναι κατά 16 βελτιωμένη σε σχέση με την απλή GT2. Το νέο εντυπωσιακό μοντέλο της Porsche που θα παρουσιαστεί στην έκθεση της Μόσχας στις 25 Αυγούστου, θα έχει συλλεκτικό χαρακτήρα και οι 500 μονάδες που θα παραχθούν θα πουληθούν στην τιμή των 237,578 ευρώ.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου