12/5/10

Opel Astra 1400 turbo


Η Opel διευρύνει την γκάμα των κινητήρων του νέου Astra με το 1.400αρι υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 140 ίππων. Η τέταρτη γενιά του best seller της Opel έφερε χαμόγελα στους φανατικούς θαυμαστές του, τόσο με τη σύγχρονη σχεδίασή του, όσο και με τη βελτιωμένη ποιότητα και οδική συμπεριφορά. Η πρόσφατη τοποθέτηση του πιο προσιτού οικονομικά και φορολογικά μηχανικού συνόλου των 1,4 λίτρων, το βάζει για τα καλά στο παιχνίδι των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων μίας κατηγορίας που κλέβει το μεγαλύτερο μέρος του ενδιαφέροντος στη χώρα μας.
Ο νέος κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει με τη βοήθεια τούρμπο 140 ίππους στις 4,900 σ.α.λ.. Η μέγιστη τιμή της ροπής των 20,3 χλγρμ εμφανίζεται στις 1,850 σ.α.λ. και είναι σταθερή μέχρι τις 4.900 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας την απαιτούμενη ροπή και δύναμη που χρειάζεται για να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς, καταναλώνοντας παράλληλα χαμηλή ποσότητα καυσίμου. Η τελευταία σύμφωνα με την Opel δεν ξεπερνά σε μικτό κύκλο τα 5,9 λτ/100χλμ (εκπέμποντας 138γρ/χλμ διοξείδιο του άνθρακα) και αυτό επετεύχθη με την επιλογή μακριών σχέσεων και 6τάχυτο κιβώτιο. Αυτός είναι και ο λόγος της πολιτισμένης λειτουργίας του, που κινείται δίχως ξεσπάσματα σε όλο το φάσμα των στροφών, επιταχύνοντας από στάση μέχρι τα 100 χλμ / ώρα σε 9,7.
Κατά τη σύντομη γνωριμία μας στις διαδρομές της ορεινής Αχαΐας, διαπιστώσαμε τη στιβαρότητα του πλαισίου, την άνεση και τη σταθερότητα που προσφέρει η νέα πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα και Watts σύνδεσμο, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Έχοντας γονίδια από το μεγαλύτερο Insignia δίνει τη δυνατότητα επιλογής (Στην έκδοση Αθλητισμός, Ως εξτρά κοστίζει 711 ευρώ) του συστήματος FlexRide που συνεργάζεται με μία κεντρική ηλεκτρονική μονάδα λαμβάνοντας πληροφορίες οι οποίες μεταβάλουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου (το τιμόνι, την ανάρτηση και την απόκριση του κινητήρα), ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλεγεί Άθλημα ή Περιοδεία.
Ο σύγχρονος σχεδιασμός του αμαξώματος και οι αυξημένοι σε σχέση με το παρελθόν χώροι, δίνουν στο Astra όλα τα εχέγγυα για την εμπορική του επιτυχία. Το Opel Astra Turbo των 1,4 λίτρων διατίθεται ήδη στην χώρα μας με τρία επίπεδα εξοπλισμού Έκδοση, Αθλητισμός και Cosmo με κόστος 18.080 ευρώ για την πρώτη και 21.100 ευρώ για τις δύο επόμενες εκδόσεις. Μετά το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσει μία ακόμα έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου των 1,4 λίτρων με 120 ίππους.