Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Opel Astra 1400 turbo


Η Opel διευρύνει την γκάμα των κινητήρων του νέου Astra με το 1.400αρι υπερτροφοδοτούμενο μοτέρ των 140 ίππων. Η τέταρτη γενιά του best seller της Opel έφερε χαμόγελα στους φανατικούς θαυμαστές του, τόσο με τη σύγχρονη σχεδίασή του, όσο και με τη βελτιωμένη ποιότητα και οδική συμπεριφορά. Η πρόσφατη τοποθέτηση του πιο προσιτού οικονομικά και φορολογικά μηχανικού συνόλου των 1,4 λίτρων, το βάζει για τα καλά στο παιχνίδι των υπερτροφοδοτούμενων κινητήρων μίας κατηγορίας που κλέβει το μεγαλύτερο μέρος του ενδιαφέροντος στη χώρα μας.
Ο νέος κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει με τη βοήθεια τούρμπο 140 ίππους στις 4,900 σ.α.λ.. Η μέγιστη τιμή της ροπής των 20,3 χλγρμ εμφανίζεται στις 1,850 σ.α.λ. και είναι σταθερή μέχρι τις 4.900 σ.α.λ., εξασφαλίζοντας την απαιτούμενη ροπή και δύναμη που χρειάζεται για να κινηθεί σε σβέλτους ρυθμούς, καταναλώνοντας παράλληλα χαμηλή ποσότητα καυσίμου. Η τελευταία σύμφωνα με την Opel δεν ξεπερνά σε μικτό κύκλο τα 5,9 λτ/100χλμ (εκπέμποντας 138γρ/χλμ διοξείδιο του άνθρακα) και αυτό επετεύχθη με την επιλογή μακριών σχέσεων και 6τάχυτο κιβώτιο. Αυτός είναι και ο λόγος της πολιτισμένης λειτουργίας του, που κινείται δίχως ξεσπάσματα σε όλο το φάσμα των στροφών, επιταχύνοντας από στάση μέχρι τα 100 χλμ / ώρα σε 9,7.
Κατά τη σύντομη γνωριμία μας στις διαδρομές της ορεινής Αχαΐας, διαπιστώσαμε τη στιβαρότητα του πλαισίου, την άνεση και τη σταθερότητα που προσφέρει η νέα πίσω ανάρτηση με ημιάκαμπτο άξονα και Watts σύνδεσμο, ακόμα και στις υψηλές ταχύτητες. Έχοντας γονίδια από το μεγαλύτερο Insignia δίνει τη δυνατότητα επιλογής (Στην έκδοση Αθλητισμός, Ως εξτρά κοστίζει 711 ευρώ) του συστήματος FlexRide που συνεργάζεται με μία κεντρική ηλεκτρονική μονάδα λαμβάνοντας πληροφορίες οι οποίες μεταβάλουν τη συμπεριφορά του αυτοκινήτου (το τιμόνι, την ανάρτηση και την απόκριση του κινητήρα), ανάλογα το πρόγραμμα οδήγησης που θα επιλεγεί Άθλημα ή Περιοδεία.
Ο σύγχρονος σχεδιασμός του αμαξώματος και οι αυξημένοι σε σχέση με το παρελθόν χώροι, δίνουν στο Astra όλα τα εχέγγυα για την εμπορική του επιτυχία. Το Opel Astra Turbo των 1,4 λίτρων διατίθεται ήδη στην χώρα μας με τρία επίπεδα εξοπλισμού Έκδοση, Αθλητισμός και Cosmo με κόστος 18.080 ευρώ για την πρώτη και 21.100 ευρώ για τις δύο επόμενες εκδόσεις. Μετά το καλοκαίρι θα κυκλοφορήσει μία ακόμα έκδοση του υπερτροφοδοτούμενου συνόλου των 1,4 λίτρων με 120 ίππους.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...