Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ ΝΙΚΗΤΕΣ OI ΒΩΒΟΣ - ELEM


Οι Βωβός-«ΕΛ-ΕΜ» με το Mitsubishi Lancer EVO IX ήταν οι νικητές του Ράλλυ Κένταυρος, καταφέρνοντας να σημειώσουν την δεύτερη τους φετινή νίκη σε επίπεδο Παν. Πρωταθλήματος Ράλλυ, τρίτο γύρο του θεσμού. Με αυτό το αποτέλεσμα, σκαρφάλωσαν στην πρώτη θέση της βαθμολογίας, στην οποία και ισοβαθμούν με τον Κύπριο Νίκο Θωμά. Ο αγώνας, όμως, δεν ήταν εύκολη υπόθεση για τους Βωβό-«ΕΛ-ΕΜ», αφού αρχικά πρωταγωνιστές του αγώνα ήταν οι Μίχος-Χειράκης με το λευκό Lancer EVO IX που προετοιμάζει, όπως και αυτό των περσινών Πρωταθλητών Ελλάδος, η οικογένεια Κύρκου. Τα δύο πληρώματα είχαν ξεφύγει από τον υπόλοιπο ανταγωνισμό και είχαν τη δική τους μάχη, με το Δημήτρη Μίχο όμως να έχει τον πρώτο λόγο καταφέρνοντας να σημειώσει τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις πρώτες ειδικές και να «χτίσει» μία διαφορά της τάξεως των 22 δευτερολέπτων. Όμως, ένα λάθος και μία μικρή έξοδος στην 4η ειδική είχε σαν αποτέλεσμα να χάσουν αρκετά λεπτά και μαζί κάθε ελπίδα για τη νίκη, και φυσικά στην εγκατάλειψη. Έτσι, σε εκείνο το σημείο ο Άρης Βωβός έμεινε πολύ μόνος, έχοντας σημαντική διαφορά από τους υπολοίπους, και σημειώνοντας τον ταχύτερο χρόνο στις τρεις εναπομείναντες ειδικές, σημείωσαν τη δεύτερη φετινή τους νίκη. Στη δεύτερη θέση της γενικής, όμως, είχαμε ίσως και τους πρωταγωνιστές του αγώνα, τους Βασίλη Ζάχο και Βαγγέλη Ασπρόμουγγο, που με το Citroen C2 R2 κέρδισαν τις εντυπώσεις τόσο σε απόλυτους χρόνους, όσο και για το θέαμα που παρουσίασαν στις ειδικές διαδρομές. Ο ταχύτατος Έλληνας οδηγός, κατάφερε να υπερισχύσει έναντι συνδυασμών με ισχυρότερες κατασκευές, επικρατώντας φυσικά στην F2 και στην A/6+, αλλά και αποδεικνύοντας έμπρακτα τη δυναμική του συνδυασμού σε αυτές τις επιφάνειες.Στο τρίτο σκαλί του βάθρου, ακολούθησαν οι Κοσμόπουλος-Μπαρδάκης με το Renault Clio R3, οι οποίοι στις ειδικές διαδρομές της πατρίδας τους κατάφεραν να σημειώσουν ένα εξαιρετικό αποτέλεσμα, το οποίο μάλιστα ο πρόεδρος του Συνδέσμου των Οδηγών, είχε ανάγκη μετά από την ατυχία που τον ακολουθούσε στις τελευταίες του εμφανίσεις. Μάλιστα, η πολύ καλή επίδοση, εκτός από την 3η θέση της γενικής, συνδυάστηκε και με την πρώτη στην Α/7. Τέταρτοι γενικής, ακολούθησαν οι Κυρίτσης-Ζακχαίος με το Lancer EVO IX, σε μία μάλλον μέτρια εμφάνιση, και μάλιστα στην αγαπημένη τους επιφάνεια. Μετά από τις εμφανίσεις σε Κόρινθο και Ολυμπιακό, όλοι περιμέναμε ότι στην πρώτη ασφάλτινη θα ήταν σαφώς περισσότερο ανταγωνιστικοί. Την πρώτη εξάδα, συμπλήρωσαν οι Τσίλης-Αχτίδας με το Lancer EVO IX, ακολουθούμενοι από τους Βαγγέλη και Σπύρο Ζάχο με το Renault Clio Ragniotti.
Έβδομοι γενικής και πρώτοι στην Ν/2, βρέθηκαν οι Χαλάτσης-Παπαγεωργίου με το Nissan Micra, που όπως και ο Βασίλης Ζάχος ξεχώρισαν έναντι ισχυρότερων κατασκευών. Στις επιμέρους κλάσεις, οι «Pazonen»-Καράσο με το Toyota Yaris επικράτησαν στην Α/5, ενώ οι Σωτηρίου-Καστανιώτης κέρδισαν με το 106 Rallye την Α/6, μετά από μάχη με τους Αγγλόπουλο-Κυριαζή με ίδιο αυτοκίνητο.
Ο επόμενος γύρος του θεσμού είναι προγραμματισμένος για τις 19-20 Ιουνίου με την τέλεση του επίσης ασφάλτινου Ράλλυ Φθιώτιδος,το οποίο και θα διεξαχθεί στις εξαιρετικές ειδικές διαδρομές της ευρύτερης περιοχής της Λαμίας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ