Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

MAZDA MX-5 2.0 Roadster Coupe F/L


Ήταν το 1989, όταν πρωτοπαρουσιάστηκε το μικρό ανοιχτό μοντέλο της Mazda καταφέρνοντας να γίνει ένας μικρός καρδιοκατακτητής και ο κρυφός πόθος ανδρών και γυναικών. Οι σχεδιαστικές του γραμμές φανέρωναν τον νεανικό του χαρακτήρα και η πίσω κίνηση το παιχνιδιάρικο πνεύμα του. Επιπλέον, ο κινητήρας των 1,6 λίτρων αποτελούσε φορολογικά μεγάλο ατού και το πακέτο συμπλήρωνε ένα πολύ καλό αξία για τα χρήματα. Η τρίτη γενιά του πιο εμπορικού roadster όλων των εποχών δεν άλλαξε πορεία, ωστόσο διάλεξε κάπως το αγοραστικό του κοινό με την κατάργηση του 1,6 κινητήρα. Διατήρησε το διασκεδαστικό χαρακτήρα του και έγινε πιο ελκυστικό και πρακτικό με την προσθήκη της μεταλλικής αναδιπλούμενης οροφής, στοιχεία που κράτησε και μετά το "λίφτινγκ" στο οποίο υποβλήθηκε. Όσες φορές και να βρεθεί κάποιος πίσω από το τιμόνι ενός ΜΧ-5 δεν πρόκειται να βαρεθεί, γιατί απλά το roadster της Mazda απευθύνεται σε αυτούς που θέλουν να ζουν την οδήγηση. Πόσο μάλλον όταν έχει να δείξει καινούρια χαρακτηριστικά.Η πίσω κίνηση και η αναδιπλούμενη οροφή είναι τα πρώτα πράγματα που έρχονται στο μυαλό πριν φλερτάρεις με τη χαμηλή απόσταση από το δρόμο και τη μικρή αναλογία 7,3 κιλών ανά ίππων. Η διάθεση για παιχνίδια με το 2λιτρο κινητήρα των 160 ίππων δε στερεύει ποτέ, ούτε καν με την κάπως αρνητική διάθεση της συνοδηγού σου, βλέποντάς σε να διασκεδάζεις περισσότερο με την πίσω κίνηση, παρά με την ίδια. Αυτή είναι η στιγμή που πρέπει να φανείς χαλαρός και σα να μην τρέχει τίποτα να δικαιολογήσεις την οδήγηση και τον ενθουσιασμό σου. Μία μικρή ανάλυση για τον επανασχεδιασμένο κινητήρα με τον κόφτη του που επεμβαίνει 500 στροφές ψηλότερα και το βελτιωμένο σε αίσθηση κιβώτιο ταχυτήτων ίσως να βοηθούσε λίγο, όμως μάταια. Το βλέμμα της λέει να παίξεις το παιχνίδι σου αμυντικά!
Κόβεις λοιπόν ρυθμό, δυναμώνεις την ένταση του νέου ηχοσυστήματος, κλείνεις τον κλιματισμό περιστρέφοντας τους επανασχεδιασμένους χρωμιομένους διακόπτες και σταματάς για 12 μέχρι να αναδιπλωθεί η οροφή. Το έχεις πάρει πια απόφαση ότι τα παιχνίδια τελείωσαν για σήμερα και θα απολαύσεις τη δεύτερη ιδιότητα του roadster της Mazda, της ήρεμης, χαλαρωτικής οδήγησης, που-περιέργως-σε γεμίζει όσο λίγα αυτοκίνητα στις μέρες μας. Δίχως στροβιλισμούς στο εσωτερικό, ακόμα και με αρκετά χιλιόμετρα στο κοντέρ, και με περίσσιους χώρους μικροαντικειμένων για τα δεδομένα της κατηγορίας είσαι σίγουρος πως δεν θα σπιλώσεις άλλο την εικόνα σου και την εικόνα του ΜΧ-5 στα μάτια της συνοδηγού σου, τουλάχιστον για λίγο. Γιατί σίγουρα κάπου θα παρασυρθείς και θα προκαλέσεις το πίσω μέρος να γλιστρήσει ελεγχόμενα με το τιμόνι, το γκάζι και το βελτιωμένο σε αίσθηση κιβώτιο ταχυτήτων.
Και πάλι από την αρχή!
Μάταια προσπαθείς να ρίξεις το φταίξιμο στη Mazda που κόντρα στα σημεία των καιρών κράτησε αναλλοίωτο τον διασκεδαστικό να οδηγεί χαρακτήρα του ΜΧ-5, συνεχίζοντας την κατασκευή ενός μοντέλου που απευθύνεται αποκλειστικά στους λάτρεις της οδήγησης.
Λίγο πριν το τέλος της διαδρομής προσπαθείς για μια ακόμα φορά να διορθώσεις τα πράγματα, αλλά ο ενθουσιασμός σου για τις αλλαγές στα φωτιστικά σώματα και τη μάσκα στου ΜΧ-5 και όχι με την εμφάνιση της συνοδηγού σου ρίχνει εκ νέου λάδι στη φωτιά και .. . κατεβαίνει πριν βρεις θέσης παρκαρίσματος!
Αυτό ήταν! Το μυαλό ξαφνικά γυρίζει, το μάτι γυαλίζει και το δεξί σου πόδι γαργαλάει με νόημα το γκάζι, καθώς φεύγεις μόνος. Μετά σκας ένα πλατύ χαμόγελο και αφήνεις τις αισθήσεις σου να δουλέψουν, αδιαφορώντας για τις αντιδράσεις που βλέπεις μέσα από τον καθρέφτη καθώς απομακρύνεσαι. Μην ξεχαστείς όμως, γιατί δυστυχώς πρέπει να γυρίσεις !

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι