Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H GVRteam συγχαίρει τον πρωταθλητή George Chatzipantelis


Με πανηγυρικό τρόπο έκλεισε η φετινή σαιζόν του GVRteam UMC 2010 S2, με έναν αγώνα “διαφήμιση” τόσο για τον θεσμό και τους συμμετέχοντες, όσο και για τον προσομοιωτή. Στους 21 οδηγούς που εκκίνησαν περιλαμβάνονταν και 5 “παλιές καραβάνες” που αν και επισήμως παροπλισμένοι αγωνιστικά θέλησαν να συμβάλλουν κι αυτοί στο πανηγυρικό φινάλε του πρωταθλήματος (Nick-K, ΘΑNOS, migf1, Sisman και Rhs).
Με εξαίρεση τον George Chatzipantelis που ξεκίνησε και τερμάτισε πρώτος (φύλαγε τη μοναδική του νίκη για το τέλος του πρωταθλήματος ώστε να την πανηγυρίσει παράλληλα με την πανάξια κατάκτηση του τίτλου) στις υπόλοιπες θέσεις είχαμε συνεχείς ανατροπές και αγωνία. Για να ακριβολογούμε, σχεδόν δεν υπήρξε γύρος που να μη γίνεται τουλάχιστον μια μάχη ή εναλλαγή θέσης. Είναι χαρακτηριστικό πως δεν ήταν λίγες οι φορές που είδαμε 3 και 4 μονοθέσια δίπλα-δίπλα κατά πλάτος της πίστας, ενώ τα προσπεράσματα έδιναν κι έπαιρναν. Δεν έλλειψαν φυσικά και οι άτυχες στιγμές και τα τετακέ.
Σε ότι αφορά την διεκδίκηση του τίτλου, ο George Chatzipantelis που από την αρχή του αγώνα κρατούσε στα χέρια του την τύχη του, δεν κινδύνεψε ούτε μια φορά να χάσει το πρωτάθλημα. Όταν μάλιστα πριν καν συμπληρωθεί μισός αγώνας ο BlacV αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από ατύχημα, ο τίτλος πέρασε οριστικά στον George Chatzipantelis, αφού θα τον κατακτούσε ακόμα κι αν δεν τερμάτιζε. Σε ότι αφορά την διεκδίκηση της νίκης, ο μόνος που τον απείλησε ήταν ο migf1, όταν στον 6ο γύρο βρέθηκε στη 2η θέση σε απόσταση 6,5 δευτερολέπτων κι άρχισε να “ροκανίζει” τη διαφορά με γοργούς ρυθμούς. Όμως στον 11ο γύρο κι ενώ η διαφορά είχε πέσει στα 3 δευτερόλεπτα, μια στιγμιαία έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης στη μεγάλη σικέιν της πίστας του στοίχισε ένα τετακέ, συνοδευόμενο από σπασμένη ανάρτηση και 3 χαμένες θέσεις.
Από κει και πέρα ο δρόμος ήταν ανοιχτός για την πρώτη και πιο σημαντική σημειολογικά νίκη του Γιώργου. Να σημειώσουμε πως για περίπου 15 γύρους (από τους 20 συνολικά) έτρεχε με σπασμένη ανάρτηση, μετά από μια πρώιμη προσπάθεια για την επίτευξη του (βαθμολογούμενου) ταχύτερου γύρου του αγώνα που του στοίχισε μια άσχημη έξοδο και ατύχημα στη “φονική” σικέιν της πίστας. Τον ταχύτερο γύρο τον έκανε τελικά ο migf1 στον τελευταίο γύρο του αγώνα, όντας και ο μοναδικός που έπεσε κάτω από 2.17.000
Είναι πραγματικά τόσες πολλές οι φάσεις του αγώνα που είναι αδύνατον να τις “χωρέσουμε” στο κείμενο μιας είδησης. Να αναφέρουμε όμως πως με εξαίρεση τον Rhs που εγκατέλειψε νωρίς, οι υπόλοιπες 4 “παλιές καραβάνες” κατάφεραν με τον έναν τρόπο ή τον άλλο να καταλάβουν όλες τις θέσεις πίσω από τον νικητή: Nick-K (2ος), ΘΑNOS (3ος), migf1 (4ος) και Sisman (5ος). Πολύ ωραίος αγώνας κι από τον Nick, που συνδύασε θέαμα με ουσία και τερμάτισε τελικά 6ος. Πολλές και ωραίες μάχες έδωσε και ο N16a (από τα ανερχόμενα ταλέντα) οι οποίες τον επιβράβευσαν τελικά με την 7η θέση. Πρώτος αγώνας που τερμάτισε ο Mike, καταλαμβάνοντας την 8η θέση, ενώ P11 και Nestoras7 έκλεισαν την πρώτη δεκάδα
Άτυχοι οι Dj και Billys_GT93 που ενώ εκκίνησαν από τις πρώτες θέσεις του grid και για κάποιους γύρους βρέθηκαν ακόμα και στην 2η θέση, ενεπλάκησαν σε ατυχήματα ή/και οδηγικά λάθη και έπεσαν τελικά πολύ πίσω. Άτυχος στάθηκε από νωρίς και ο πρωταθλητής του GVRteam UMC Demo 2009, nDiplomenos που μετά από ατύχημα αναγκάστηκε να μπει στα πιτς για επισκευές κι επέστρεψε στην πίστα τελευταίος.
Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα, τα στατιστικά και την μαγνητοσκοπημένη μετάδοση του αγώνα θα τα βρείτε στην ειδική του ενότητα. Δείτε επίσης αναλυτικά την τελική βαθμολογία, αφού πρώτα σας ενημερώσουμε πως οι George Chatzipantelis, BlacV, antionoxiras και P11 είναι οι οδηγοί που επιδοτήθηκαν με το bonus των 20 έξτρα βαθμών, λόγω της συμμετοχής τους σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.
http://gvrteam.gr/portal/leagues/live-for-speed/umc/umc-2010-s2/
Σε περίπου δυο εβδομάδες θα ετοιμαστεί και το βίντεο με τις καλύτερες στιγμές του αγώνα (θα σας κρατάμε ενήμερους).
Η GVRteam θέλει να εκφράσει θερμές ευχαριστίες στους Συντελεστές της διοργάνωσης και σε όλους τους οδηγούς που στήριξαν και το φετινό πρωτάθλημα με τη συμμετοχή τους.
Η επόμενη προγραμματισμένη διοργάνωση είναι το GVRteam UMC Demo 2010, το ερχόμενο Φθινόπωρο, αλλά όλο και κάποιο ανεπίσημο event θα διοργανώσουμε στο μεσοδιάστημα. Ήδη έχουν ξεκινήσει συζητήσεις για Drift Events, Δεξιοτεχνίες, ανεπίσημους εβδομαδιαίους αγώνες (Close Racing Fun) και άλλα.
Μείνετε συντονισμένοι για νεότερα και ειδήσεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

60 χρόνια Opel Design Centre...

Το 2024 είναι μία επετειακή χρονιά για την Opel, αφού η Γερμανική εταιρεία γιορτάζει 125 χρόνια στην κατασκευή αυτοκινήτων. Από το 1899, η μάρκα με έμβλημα τον Κεραυνό έχει καταστήσει την κινητικότητα προσιτή σε εκατομμύρια ανθρώπους, ενώ την ίδια στιγμή, συνεχίζει να εμπνέει το κοινό με τα καινοτόμα μοντέλα της. Σήμερα, το έμβλημα της Opel εκφράζει τη συναρπαστική πλευρά της μάρκας, καθώς και τον δρόμο της προς τον εξηλεκτρισμό. Το design είναι αυτό που ευθύνεται κατά κύριο λόγο για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να συναρπάσει από την πρώτη ματιά. Και εδώ, η Opel έθεσε γερές βάσεις, ακριβώς 60 χρόνια πριν. Το 1964, ξεκινά τη λειτουργία του στο Rüsselsheim το Opel Design Studio, το πρώτο κέντρο σχεδιασμού αυτοκινήτων στην Ευρώπη. Από τότε, είναι υπεύθυνο για τη συνεχώς εξελισσόμενη σχεδιαστική φιλοσοφία των μοντέλων παραγωγής της Opel. Οι σχεδιαστές έχουν επίσης δημιουργήσει πρωτοποριακά πρωτότυπα οχήματα, που δίνουν μια γεύση από το μέλλον της μάρκας, από το θρυλικό Opel Experimental GT

1000 Miglia ...

Από τις 11 έως και τις 15 Ιουνίου 2024 διεξάγεται στην Ιταλία και την κλασική πλέον διαδρομή Μπρέσια-Ρώμη-Μπρέσια, το 42ο “1000 Miglia” όπου πάνω από 400 κλασικά αυτοκίνητα λαμβάνουν μέρος. Περισσότερες από 50 Alfa Romeo συμμετέχουν στον «Πιο όμορφο αγώνα του κόσμου», όπως τον αποκαλούσε ο Enzo Ferrari. Η πιο ιδιαίτερη αφορά σε μια εξαιρετικά σπάνια 1900 Sport Spider του 1954, η οποία φέρει τον αριθμό «289». Πρόκειται για ένα ανοιχτό αγωνιστικό με 4κύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα που απέδιδε 138 HP, κιβώτιο ταχυτήτων 5 σχέσεων και πίσω άξονα De Dion. Χάρη στο βάρος των μόλις 880 kg και την εξαιρετική αεροδυναμική, μπορούσε να αναπτύξει ταχύτητα έως και 220 km/h ενώ τα δυναμικά χαρακτηριστικά της ήταν κορυφαία. Πίσω από το τιμόνι της βρίσκεται ο Nicola Larini, ο θρυλικός πιλότος που στη δεκαετία του 1990 μεσουράνησε στο DTM και το 1993 στέφθηκε πρωταθλητής με την Alfa Romeo 155 V6 TI. Ακόμα μια πολύ σπάνια παρουσία είναι μια 1900 Super Sprint του 1956 που συμμετέχει στον αγώνα με τ

20ο Ράλλυ Κορίνθου ...

Το Ράλλυ Κορίνθου στην επιστροφή του στο 60ό Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ έπειτα από δύο χρόνια απουσίας, συγκέντρωσε 48 συμμετοχές! Ο αγώνας θα πραγματοποιηθεί από την Αγωνιστική Λέσχη Αυτοκινήτου Κορινθίας (ΑΛΑΚ) στις 15 και 16 Ιουνίου και πεδίο δράσης θα είναι δύο αγαπημένες «ακροπολικές» Ειδικές Διαδρομές, οι Άγιοι Θεόδωροι και τα Πίσια. Οι συμμετοχές χαρακτηρίζονται τόσο από την ποσότητα, όσο και από την ποιότητα, με τους πρωταγωνιστές του πρωταθλήματος να δίνουν το παρών στην Κόρινθο, σε ένα κρίσιμο σημείο για το θεσμό. Πρώτοι στον αγώνα θα εκκινήσουν οι Jourdan Serderidis-Frederic Miclotte με το ολοκαίνουριο Skoda Fabia RS Rally2 του οδηγού, οι οποίοι θα αγωνιστούν στο Ράλλυ Κορίνθου προκειμένου να κάνουν μια καλή προπόνηση ενόψει του εθνικού μας αγώνα, στον οποίο θα οδηγήσουν ένα Ford Puma της κορυφαίας κατηγορίας. Να αφήσουν πίσω τους τις ατυχίες που αντιμετώπισαν στους δύο πρώτους πρωταθληματικούς αγώνες θα επιδιώξουν οι Ιωάννης Παπαδημητρίου-Χρήστος Κουζιώνης, οι οποίοι θα κ