Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

H GVRteam συγχαίρει τον πρωταθλητή George Chatzipantelis


Με πανηγυρικό τρόπο έκλεισε η φετινή σαιζόν του GVRteam UMC 2010 S2, με έναν αγώνα “διαφήμιση” τόσο για τον θεσμό και τους συμμετέχοντες, όσο και για τον προσομοιωτή. Στους 21 οδηγούς που εκκίνησαν περιλαμβάνονταν και 5 “παλιές καραβάνες” που αν και επισήμως παροπλισμένοι αγωνιστικά θέλησαν να συμβάλλουν κι αυτοί στο πανηγυρικό φινάλε του πρωταθλήματος (Nick-K, ΘΑNOS, migf1, Sisman και Rhs).
Με εξαίρεση τον George Chatzipantelis που ξεκίνησε και τερμάτισε πρώτος (φύλαγε τη μοναδική του νίκη για το τέλος του πρωταθλήματος ώστε να την πανηγυρίσει παράλληλα με την πανάξια κατάκτηση του τίτλου) στις υπόλοιπες θέσεις είχαμε συνεχείς ανατροπές και αγωνία. Για να ακριβολογούμε, σχεδόν δεν υπήρξε γύρος που να μη γίνεται τουλάχιστον μια μάχη ή εναλλαγή θέσης. Είναι χαρακτηριστικό πως δεν ήταν λίγες οι φορές που είδαμε 3 και 4 μονοθέσια δίπλα-δίπλα κατά πλάτος της πίστας, ενώ τα προσπεράσματα έδιναν κι έπαιρναν. Δεν έλλειψαν φυσικά και οι άτυχες στιγμές και τα τετακέ.
Σε ότι αφορά την διεκδίκηση του τίτλου, ο George Chatzipantelis που από την αρχή του αγώνα κρατούσε στα χέρια του την τύχη του, δεν κινδύνεψε ούτε μια φορά να χάσει το πρωτάθλημα. Όταν μάλιστα πριν καν συμπληρωθεί μισός αγώνας ο BlacV αναγκάστηκε να εγκαταλείψει μετά από ατύχημα, ο τίτλος πέρασε οριστικά στον George Chatzipantelis, αφού θα τον κατακτούσε ακόμα κι αν δεν τερμάτιζε. Σε ότι αφορά την διεκδίκηση της νίκης, ο μόνος που τον απείλησε ήταν ο migf1, όταν στον 6ο γύρο βρέθηκε στη 2η θέση σε απόσταση 6,5 δευτερολέπτων κι άρχισε να “ροκανίζει” τη διαφορά με γοργούς ρυθμούς. Όμως στον 11ο γύρο κι ενώ η διαφορά είχε πέσει στα 3 δευτερόλεπτα, μια στιγμιαία έλλειψη αυτοσυγκέντρωσης στη μεγάλη σικέιν της πίστας του στοίχισε ένα τετακέ, συνοδευόμενο από σπασμένη ανάρτηση και 3 χαμένες θέσεις.
Από κει και πέρα ο δρόμος ήταν ανοιχτός για την πρώτη και πιο σημαντική σημειολογικά νίκη του Γιώργου. Να σημειώσουμε πως για περίπου 15 γύρους (από τους 20 συνολικά) έτρεχε με σπασμένη ανάρτηση, μετά από μια πρώιμη προσπάθεια για την επίτευξη του (βαθμολογούμενου) ταχύτερου γύρου του αγώνα που του στοίχισε μια άσχημη έξοδο και ατύχημα στη “φονική” σικέιν της πίστας. Τον ταχύτερο γύρο τον έκανε τελικά ο migf1 στον τελευταίο γύρο του αγώνα, όντας και ο μοναδικός που έπεσε κάτω από 2.17.000
Είναι πραγματικά τόσες πολλές οι φάσεις του αγώνα που είναι αδύνατον να τις “χωρέσουμε” στο κείμενο μιας είδησης. Να αναφέρουμε όμως πως με εξαίρεση τον Rhs που εγκατέλειψε νωρίς, οι υπόλοιπες 4 “παλιές καραβάνες” κατάφεραν με τον έναν τρόπο ή τον άλλο να καταλάβουν όλες τις θέσεις πίσω από τον νικητή: Nick-K (2ος), ΘΑNOS (3ος), migf1 (4ος) και Sisman (5ος). Πολύ ωραίος αγώνας κι από τον Nick, που συνδύασε θέαμα με ουσία και τερμάτισε τελικά 6ος. Πολλές και ωραίες μάχες έδωσε και ο N16a (από τα ανερχόμενα ταλέντα) οι οποίες τον επιβράβευσαν τελικά με την 7η θέση. Πρώτος αγώνας που τερμάτισε ο Mike, καταλαμβάνοντας την 8η θέση, ενώ P11 και Nestoras7 έκλεισαν την πρώτη δεκάδα
Άτυχοι οι Dj και Billys_GT93 που ενώ εκκίνησαν από τις πρώτες θέσεις του grid και για κάποιους γύρους βρέθηκαν ακόμα και στην 2η θέση, ενεπλάκησαν σε ατυχήματα ή/και οδηγικά λάθη και έπεσαν τελικά πολύ πίσω. Άτυχος στάθηκε από νωρίς και ο πρωταθλητής του GVRteam UMC Demo 2009, nDiplomenos που μετά από ατύχημα αναγκάστηκε να μπει στα πιτς για επισκευές κι επέστρεψε στην πίστα τελευταίος.
Αναλυτικά όλα τα αποτελέσματα, τα στατιστικά και την μαγνητοσκοπημένη μετάδοση του αγώνα θα τα βρείτε στην ειδική του ενότητα. Δείτε επίσης αναλυτικά την τελική βαθμολογία, αφού πρώτα σας ενημερώσουμε πως οι George Chatzipantelis, BlacV, antionoxiras και P11 είναι οι οδηγοί που επιδοτήθηκαν με το bonus των 20 έξτρα βαθμών, λόγω της συμμετοχής τους σε όλους τους αγώνες του πρωταθλήματος.
http://gvrteam.gr/portal/leagues/live-for-speed/umc/umc-2010-s2/
Σε περίπου δυο εβδομάδες θα ετοιμαστεί και το βίντεο με τις καλύτερες στιγμές του αγώνα (θα σας κρατάμε ενήμερους).
Η GVRteam θέλει να εκφράσει θερμές ευχαριστίες στους Συντελεστές της διοργάνωσης και σε όλους τους οδηγούς που στήριξαν και το φετινό πρωτάθλημα με τη συμμετοχή τους.
Η επόμενη προγραμματισμένη διοργάνωση είναι το GVRteam UMC Demo 2010, το ερχόμενο Φθινόπωρο, αλλά όλο και κάποιο ανεπίσημο event θα διοργανώσουμε στο μεσοδιάστημα. Ήδη έχουν ξεκινήσει συζητήσεις για Drift Events, Δεξιοτεχνίες, ανεπίσημους εβδομαδιαίους αγώνες (Close Racing Fun) και άλλα.
Μείνετε συντονισμένοι για νεότερα και ειδήσεις.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...