Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υβριδικά Ford καί για την ευρωπαϊκή αγορά


Το εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας θα κατασκευάσει τα πρώτα υβριδικά οχήματα της εταιρείας για ευρωπαίους πελάτες.
Εκδόσεις Hybrid Electric Vehicle (HEV) και Plug-In Hybrid Electric Vehicle (PHEV) του νέουFord C-MAX θα λανσαριστούν στην Ευρώπη το 2013.
Η συνολική επένδυση στο πρόγραμμα του C-MAX είναι σχεδόν 410 εκ. δολάρια (πάνω από 300 εκ. ευρώ), από τα οποία τα 36 εκ. δολάρια (περίπου 27 εκ. ευρώ) προορίζονται για τα προγράμματα HEV και PHEV.
Η ισπανική κυβέρνηση και η περιφερειακή διοίκηση της Βαλένθιας θα προσφέρουν την υψηλότερη ενίσχυση για τα προγράμματα C-MAX PHEV και HEV, όπως ορίζουν οι απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τα μοντέλα HEV και PHEV C-MAX ανήκουν στο παγκόσμιο πρόγραμμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Ford, σύμφωνα με το οποίο πέντε μοντέλα Battery Electric Vehicle (BEV) και υβριδικά θα λανσαριστούν για ευρωπαίους πελάτες μέχρι το 2013.
Στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια θα παράγεται επίσης η επταθέσια έκδοση τουC-MAX για εξαγωγή στη Β. Αμερική, ξεκινώντας από τα τέλη του 2011.
Το εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας θα κατασκευάσει τα πρώτα υβριδικά μοντέλα της εταιρείας για Ευρωπαίους πελάτες με δύο τεχνολογικά προηγμένες εκδόσεις του νέου πενταθέσιου μικρομεσαίου μοντέλου πολλαπλών δραστηριοτήτων Ford C-MAX που θα λανσαριστεί το 2013 –ένα πλήρως υβριδικό ηλεκτρικό / Hybrid Electric Vehicle (HEV), και ένα υβριδικό ηλεκτρικό με φόρτιση σε ηλεκτρική πρίζα / Plug-In Hybrid Electric Vehicle (PHEV).
Η Βαλένθια επιβεβαιώθηκε το 2009 ως η μοναδική ευρωπαϊκή πηγή για όλες τις εκδόσεις των νέων Ford C-MAX και Grand C-MAX που θα λανσαριστούν αργότερα μέσα στη χρονιά, έχοντας μία γκάμα πολύ αποδοτικών νέων κινητήρων βενζίνης EcoBoost και Duratorq TDCi diesel της Ford.
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής προμηθειών της εταιρείας, το εργοστάσιο της Βαλένθιας θα κατασκευάσει επίσης την επταθέσια έκδοση του C-MAX για εξαγωγή στη Β. Αμερική, ξεκινώντας από τα τέλη του 2011.
«Οι εκδόσεις Hybrid Electric και Plug-In Hybrid Electric του νέου Ford C-MAX είναι θαυμάσια νέα για το εργοστάσιο της Βαλένθιας και την περιοχή, για την Ισπανία και τους πελάτες Ford σε όλη την Ευρώπη. Αυτά τα νέα μοντέλα προηγμένης τεχνολογίας είναι ζωτικής σημασίας για τη δέσμευση της Ford να προσφέρει ένα χαρτοφυλάκιο οχημάτων με εναλλακτικά συστήματα κίνησης σε όλο τον κόσμο και για τους Ευρωπαίους πελάτες τα επόμενα χρόνια» δήλωσε ο John Fleming, Chairman & CEO Ford Ευρώπης και executive vice president of Global Manufacturing & Labour Affairs.
Ο John Fleming μίλησε κατά τη διάρκεια τελετής, επισημαίνοντας την ανακοίνωση που έγινε στην πόλη της Βαλένθιας για τα HEV και PHEV C-MAX. Στην ομιλία του πλαισιώθηκε από τον Ισπανό υπουργό Βιομηχανίας, Εμπορίου & Τουρισμού Señor Miguel Sebastián Gascón και τον Señor Francisco Camps Ortiz, πρόεδρο της Generalitat Velenciana, της περιφερειακής διοίκησης της Βαλένθιας.
«Το εργοστάσιό μας εδώ στη Βαλένθια της Ισπανίας θα κατασκευάζει τα νέα πενταθέσια υβριδικά μοντέλα C-MAX αποκλειστικά για Ευρωπαίους πελάτες που αναζητούν ένα πρακτικό, αποδοτικό και προσιτό περιβαλλοντικό όχημα, ενώ η εξαγωγή στη Β. Αμερική του νέου βενζινοκίνητου Grand C-MAX, που ξεκινά στα τέλη του 2011, εγκαινιάζει μία νέα εποχή στην παραγωγή για την ομάδα του εργοστασίου» πρόσθεσε ο Fleming.
Επένδυση στη Βαλένθια
Η συνολική επένδυση στο νέο πρόγραμμα Ford C-MAX στην Ισπανία την τελευταία τριετία, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών μοντέλων, είναι σχεδόν 410 εκ. δολάρια (πάνω από 300 εκ. ευρώ). Η επένδυση στα υβριδικά προγράμματα αναμένεται να φτάσει στο ύψος των 36 εκ. δολάρια (περίπου 27 εκ. ευρώ). Η ισπανική κυβέρνηση και η περιφερειακή διοίκηση της Βαλένθια προσφέρουν την υψηλότερη ενίσχυση σύμφωνα με τις απαιτήσεις τις Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ακριβές ποσό της υποστήριξης θα προσδιοριστεί αργότερα.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ισπανική κυβέρνηση και την περιφερειακή διοίκηση της Βαλένθιας για την εξαιρετική τους βοήθεια στη στήριξη του προγράμματος C-MAX στην Ισπανία και, κυρίως, για τη συμβολή τους στην υλοποίηση του προγράμματος των υβριδικών οχημάτων μας. Χάρη στην υποστήριξή τους οι πελάτες στην Ισπανία και σε όλη την Ευρώπη σύντομα θα οδηγούν το νέο C-MAX μέσα στο 2010, και από το 2013 θα μπορούν να επιλέγουν από τα πρώτα υβριδικά μοντέλα της Ford που θα λανσαριστούν στην περιοχή» δήλωσε ο Fleming.
Το πρόγραμμα υποστηρίζει το στόχο της ισπανικής κυβέρνησης και της περιφερειακής διοίκησης της Βαλένθιας να καθιερωθούν η Ισπανία και η περιοχή της Βαλένθιας ως σημαντικά κέντρα για προηγμένες δραστηριότητες έρευνας & ανάπτυξης (R&D) στην περιβαλλοντική μηχανική.
Ποικιλία υβριδικών
Η Ford Motor Company έχει σημαντική εμπειρία από υβριδικά οχήματα στη Β. Αμερική και τώρα επεκτείνει την τεχνογνωσία της στην Ευρώπη στο πλαίσιο της επιθετικής, παγκόσμιας στρατηγικής ηλεκτροκίνητων οχημάτων της εταιρίας.
Οι εκδόσεις Hybrid Electric Vehicle και Plug-In Hybrid Electric Vehicle του πενταθέσιου Ford C-MAX δημιουργήθηκαν για να έχουν οι πελάτες περισσότερες επιλογές κατάλληλες για το περιβάλλον που ζουν και κινούνται.
Τα πλήρως υβριδικά HEV φορτίζουν τις ηλεκτρικές μπαταρίες τους χρησιμοποιώντας ως γεννήτρια τον μικρού κυβισμού κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με την ενέργεια που ανακτάται μέσω το αναγεννητικού συστήματος πέδησης, ενώ τα PHEV μπορούν επίσης να επαναφορτίζουν τις μπαταρίες τους μέσω εξωτερικής πηγής, όπως μία συμβατική ηλεκτρική πρίζα.
«Το πρόσθετο πλεονέκτημα του να μπορείς να επαναφορτίζεις τις μπαταρίες στο σπίτι ή σε χώρο στάθμευσης σημαίνει ότι τα PHEV μάλλον ταιριάζουν καλύτερα σε πελάτες που οδηγούν ως επί το πλείστον στην πόλη ή σε άλλα αστικά περιβάλλοντα όπου η ηλεκτρική ισχύς της μπαταρίας είναι η πιο ενδεδειγμένη εναλλακτική πηγή ενέργειας για αυτοκίνητο», σχολίασε ο Fleming.
Η δέσμευση της Ford στην Ηλεκτροκίνηση
Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί τμήμα της δέσμευσης της Ford να επεκτείνει την παγκόσμια στρατηγική της στα ηλεκτροκίνητα οχήματα και να λανσάρει πέντε Ηλεκτρικά Οχήματα Μπαταρίας - Battery Electric Vehicle (BEV) και Υβριδικά - Hybrid μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι το 2013. Τα μοντέλα C-MAX HEV και PHEV θα πλαισιώσουν το πλήρως ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας Ford Transit Connect που ήδη εξαγγέλθηκε για το 2011 και μία ηλεκτρική έκδοση μπαταρίας της επόμενης γενιάς Ford Focus, που θα κυκλοφορήσει το 2012. Το πέμπτο όχημα θα είναι επίσης ένα υβριδικό ηλεκτρικό μοντέλο και θα ανακοινωθεί αργότερα.
«Η Ford είναι Νο1 στην Ευρώπη σε παροχή αποδοτικών και προσιτών περιβαλλοντικών τεχνολογιών στους πελάτες, όπως η σειρά πετρελαιοκίνητων οχημάτων ECOnetic με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 και η νέα γκάμα προηγμένων βενζινοκινητήρων EcoBoost».
«Τα πέντε εναλλακτικά συστήματα που θα λανσάρουμε μέχρι το 2013 – συμπεριλαμβανομένων των νέων μοντέλων HEV και PHEV C-MAX τα οποία επιβεβαιώνουμε σήμερα – ενισχύουν τη σημερινή μας δέσμευση να προσφέρουμε στους πελάτες σημαντικά βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές CO2 ικανοποιώντας τις λειτουργικές ανάγκες τους και χωρίς να θυσιάζεται η οδηγική εμπειρία τους» δήλωσε ο Fleming.
Παγκόσμια Στρατηγική Αυτοκινήτων Κατηγορίας C της Ford και Νέο C-MAX
Το πενταθέσιο Ford C-MAX και το επταθέσιο Grand C-MAX είναι τα πρώτα από τουλάχιστον δέκα νέα μοντέλα ή εκδόσεις που η εταιρία θα λανσάρει σε όλο τον κόσμο, βασισμένα στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της κατηγορίας C – την πρώτη αληθινή πλατφόρμα ONE Ford της μάρκας.
Η νέα γενιά οχημάτων C της Ford θα πωλείται σε περισσότερες από 120 αγορές και υπολογίζεται να έχει ένα μερίδιο άνω των δύο εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. Το ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πωλούνται σε όλο τον κόσμο σήμερα ανήκουν στην κατηγορία C και σε συνδυασμό με την κατηγορία Β, αναμένεται να αυξηθούν στο 50% όλων των οχημάτων που θα πωλούνται παγκοσμίως μέχρι το 2013. Με τη νέα οικογένεια μοντέλων C-MAX, οι πελάτες MAV της κατηγορίας C της Ford θα μπορούν τώρα να επιλέξουν δύο εναλλακτικά και διαφορετικά μοντέλα – το σπορ πενταθέσιο C-MAX ή το ευρύχωρο επταθέσιο Grand C-MAX, που περιλαμβάνει δύο συρόμενες πόρτες και πρωτοποριακή σχεδίαση καθισμάτων για εξαιρετική ευρυχωρία και ευελιξία.
Η νέα γκάμα μοντέλων Ford C-MAX λανσάρει επίσης αρκετές προηγμένες νέες τεχνολογίες στην κατηγορία μικρομεσαίων MAV. Οι τεχνολογίες αυτές που χρησιμοποιούνται συνήθως σε μεγαλύτερα ή πολυτελέστερα αυτοκίνητα, εστιάζονται στην αυξημένη άνεση, την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα, όπως οι νέοι και ισχυροί βενζινοκινητήρες Ford EcoBoost με μειωμένη κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές CO2.
Το προηγούμενο C-MAX πολύ σύντομα έγινε διάσημο για τη θαυμάσια ισορροπία απολαυστικής δυναμικής συμπεριφοράς και εντυπωσιακής άνεσης. Το νέο μοντέλο έρχεται να προσθέσει έναν εξαιρετικό συνδυασμό σπορ συμπεριφοράς άμεσης απόκρισης και συνολικής ποιοτικής λειτουργίας σύμφωνα με πρότυπα που διέπουν συνήθως μεγαλύτερα, πολυτελή οχήματα.
Τα νέα μοντέλα C-MAX και Grand C-MAX θα αρχίσουν να πωλούνται σε όλη την Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2010, ενώ η παραγωγή της επταθέσιας έκδοσης του C-MAX για τη Β. Αμερική θα ξεκινήσει στη Βαλένθια στα τέλη του 2011.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι