Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Υβριδικά Ford καί για την ευρωπαϊκή αγορά


Το εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας θα κατασκευάσει τα πρώτα υβριδικά οχήματα της εταιρείας για ευρωπαίους πελάτες.
Εκδόσεις Hybrid Electric Vehicle (HEV) και Plug-In Hybrid Electric Vehicle (PHEV) του νέουFord C-MAX θα λανσαριστούν στην Ευρώπη το 2013.
Η συνολική επένδυση στο πρόγραμμα του C-MAX είναι σχεδόν 410 εκ. δολάρια (πάνω από 300 εκ. ευρώ), από τα οποία τα 36 εκ. δολάρια (περίπου 27 εκ. ευρώ) προορίζονται για τα προγράμματα HEV και PHEV.
Η ισπανική κυβέρνηση και η περιφερειακή διοίκηση της Βαλένθιας θα προσφέρουν την υψηλότερη ενίσχυση για τα προγράμματα C-MAX PHEV και HEV, όπως ορίζουν οι απαιτήσεις της Ευρωπαϊκής Ένωσης.
Τα μοντέλα HEV και PHEV C-MAX ανήκουν στο παγκόσμιο πρόγραμμα ηλεκτροκίνητων οχημάτων της Ford, σύμφωνα με το οποίο πέντε μοντέλα Battery Electric Vehicle (BEV) και υβριδικά θα λανσαριστούν για ευρωπαίους πελάτες μέχρι το 2013.
Στο εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια θα παράγεται επίσης η επταθέσια έκδοση τουC-MAX για εξαγωγή στη Β. Αμερική, ξεκινώντας από τα τέλη του 2011.
Το εργοστάσιο της Ford στη Βαλένθια της Ισπανίας θα κατασκευάσει τα πρώτα υβριδικά μοντέλα της εταιρείας για Ευρωπαίους πελάτες με δύο τεχνολογικά προηγμένες εκδόσεις του νέου πενταθέσιου μικρομεσαίου μοντέλου πολλαπλών δραστηριοτήτων Ford C-MAX που θα λανσαριστεί το 2013 –ένα πλήρως υβριδικό ηλεκτρικό / Hybrid Electric Vehicle (HEV), και ένα υβριδικό ηλεκτρικό με φόρτιση σε ηλεκτρική πρίζα / Plug-In Hybrid Electric Vehicle (PHEV).
Η Βαλένθια επιβεβαιώθηκε το 2009 ως η μοναδική ευρωπαϊκή πηγή για όλες τις εκδόσεις των νέων Ford C-MAX και Grand C-MAX που θα λανσαριστούν αργότερα μέσα στη χρονιά, έχοντας μία γκάμα πολύ αποδοτικών νέων κινητήρων βενζίνης EcoBoost και Duratorq TDCi diesel της Ford.
Στο πλαίσιο της παγκόσμιας στρατηγικής προμηθειών της εταιρείας, το εργοστάσιο της Βαλένθιας θα κατασκευάσει επίσης την επταθέσια έκδοση του C-MAX για εξαγωγή στη Β. Αμερική, ξεκινώντας από τα τέλη του 2011.
«Οι εκδόσεις Hybrid Electric και Plug-In Hybrid Electric του νέου Ford C-MAX είναι θαυμάσια νέα για το εργοστάσιο της Βαλένθιας και την περιοχή, για την Ισπανία και τους πελάτες Ford σε όλη την Ευρώπη. Αυτά τα νέα μοντέλα προηγμένης τεχνολογίας είναι ζωτικής σημασίας για τη δέσμευση της Ford να προσφέρει ένα χαρτοφυλάκιο οχημάτων με εναλλακτικά συστήματα κίνησης σε όλο τον κόσμο και για τους Ευρωπαίους πελάτες τα επόμενα χρόνια» δήλωσε ο John Fleming, Chairman & CEO Ford Ευρώπης και executive vice president of Global Manufacturing & Labour Affairs.
Ο John Fleming μίλησε κατά τη διάρκεια τελετής, επισημαίνοντας την ανακοίνωση που έγινε στην πόλη της Βαλένθιας για τα HEV και PHEV C-MAX. Στην ομιλία του πλαισιώθηκε από τον Ισπανό υπουργό Βιομηχανίας, Εμπορίου & Τουρισμού Señor Miguel Sebastián Gascón και τον Señor Francisco Camps Ortiz, πρόεδρο της Generalitat Velenciana, της περιφερειακής διοίκησης της Βαλένθιας.
«Το εργοστάσιό μας εδώ στη Βαλένθια της Ισπανίας θα κατασκευάζει τα νέα πενταθέσια υβριδικά μοντέλα C-MAX αποκλειστικά για Ευρωπαίους πελάτες που αναζητούν ένα πρακτικό, αποδοτικό και προσιτό περιβαλλοντικό όχημα, ενώ η εξαγωγή στη Β. Αμερική του νέου βενζινοκίνητου Grand C-MAX, που ξεκινά στα τέλη του 2011, εγκαινιάζει μία νέα εποχή στην παραγωγή για την ομάδα του εργοστασίου» πρόσθεσε ο Fleming.
Επένδυση στη Βαλένθια
Η συνολική επένδυση στο νέο πρόγραμμα Ford C-MAX στην Ισπανία την τελευταία τριετία, συμπεριλαμβανομένων των υβριδικών μοντέλων, είναι σχεδόν 410 εκ. δολάρια (πάνω από 300 εκ. ευρώ). Η επένδυση στα υβριδικά προγράμματα αναμένεται να φτάσει στο ύψος των 36 εκ. δολάρια (περίπου 27 εκ. ευρώ). Η ισπανική κυβέρνηση και η περιφερειακή διοίκηση της Βαλένθια προσφέρουν την υψηλότερη ενίσχυση σύμφωνα με τις απαιτήσεις τις Ευρωπαϊκής Ένωσης. Το ακριβές ποσό της υποστήριξης θα προσδιοριστεί αργότερα.
«Θα ήθελα να ευχαριστήσω την ισπανική κυβέρνηση και την περιφερειακή διοίκηση της Βαλένθιας για την εξαιρετική τους βοήθεια στη στήριξη του προγράμματος C-MAX στην Ισπανία και, κυρίως, για τη συμβολή τους στην υλοποίηση του προγράμματος των υβριδικών οχημάτων μας. Χάρη στην υποστήριξή τους οι πελάτες στην Ισπανία και σε όλη την Ευρώπη σύντομα θα οδηγούν το νέο C-MAX μέσα στο 2010, και από το 2013 θα μπορούν να επιλέγουν από τα πρώτα υβριδικά μοντέλα της Ford που θα λανσαριστούν στην περιοχή» δήλωσε ο Fleming.
Το πρόγραμμα υποστηρίζει το στόχο της ισπανικής κυβέρνησης και της περιφερειακής διοίκησης της Βαλένθιας να καθιερωθούν η Ισπανία και η περιοχή της Βαλένθιας ως σημαντικά κέντρα για προηγμένες δραστηριότητες έρευνας & ανάπτυξης (R&D) στην περιβαλλοντική μηχανική.
Ποικιλία υβριδικών
Η Ford Motor Company έχει σημαντική εμπειρία από υβριδικά οχήματα στη Β. Αμερική και τώρα επεκτείνει την τεχνογνωσία της στην Ευρώπη στο πλαίσιο της επιθετικής, παγκόσμιας στρατηγικής ηλεκτροκίνητων οχημάτων της εταιρίας.
Οι εκδόσεις Hybrid Electric Vehicle και Plug-In Hybrid Electric Vehicle του πενταθέσιου Ford C-MAX δημιουργήθηκαν για να έχουν οι πελάτες περισσότερες επιλογές κατάλληλες για το περιβάλλον που ζουν και κινούνται.
Τα πλήρως υβριδικά HEV φορτίζουν τις ηλεκτρικές μπαταρίες τους χρησιμοποιώντας ως γεννήτρια τον μικρού κυβισμού κινητήρα εσωτερικής καύσης, σε συνδυασμό με την ενέργεια που ανακτάται μέσω το αναγεννητικού συστήματος πέδησης, ενώ τα PHEV μπορούν επίσης να επαναφορτίζουν τις μπαταρίες τους μέσω εξωτερικής πηγής, όπως μία συμβατική ηλεκτρική πρίζα.
«Το πρόσθετο πλεονέκτημα του να μπορείς να επαναφορτίζεις τις μπαταρίες στο σπίτι ή σε χώρο στάθμευσης σημαίνει ότι τα PHEV μάλλον ταιριάζουν καλύτερα σε πελάτες που οδηγούν ως επί το πλείστον στην πόλη ή σε άλλα αστικά περιβάλλοντα όπου η ηλεκτρική ισχύς της μπαταρίας είναι η πιο ενδεδειγμένη εναλλακτική πηγή ενέργειας για αυτοκίνητο», σχολίασε ο Fleming.
Η δέσμευση της Ford στην Ηλεκτροκίνηση
Η σημερινή ανακοίνωση αποτελεί τμήμα της δέσμευσης της Ford να επεκτείνει την παγκόσμια στρατηγική της στα ηλεκτροκίνητα οχήματα και να λανσάρει πέντε Ηλεκτρικά Οχήματα Μπαταρίας - Battery Electric Vehicle (BEV) και Υβριδικά - Hybrid μοντέλα στην Ευρώπη μέχρι το 2013. Τα μοντέλα C-MAX HEV και PHEV θα πλαισιώσουν το πλήρως ηλεκτρικό όχημα μπαταρίας Ford Transit Connect που ήδη εξαγγέλθηκε για το 2011 και μία ηλεκτρική έκδοση μπαταρίας της επόμενης γενιάς Ford Focus, που θα κυκλοφορήσει το 2012. Το πέμπτο όχημα θα είναι επίσης ένα υβριδικό ηλεκτρικό μοντέλο και θα ανακοινωθεί αργότερα.
«Η Ford είναι Νο1 στην Ευρώπη σε παροχή αποδοτικών και προσιτών περιβαλλοντικών τεχνολογιών στους πελάτες, όπως η σειρά πετρελαιοκίνητων οχημάτων ECOnetic με εξαιρετικά χαμηλές εκπομπές CO2 και η νέα γκάμα προηγμένων βενζινοκινητήρων EcoBoost».
«Τα πέντε εναλλακτικά συστήματα που θα λανσάρουμε μέχρι το 2013 – συμπεριλαμβανομένων των νέων μοντέλων HEV και PHEV C-MAX τα οποία επιβεβαιώνουμε σήμερα – ενισχύουν τη σημερινή μας δέσμευση να προσφέρουμε στους πελάτες σημαντικά βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και μειωμένες εκπομπές CO2 ικανοποιώντας τις λειτουργικές ανάγκες τους και χωρίς να θυσιάζεται η οδηγική εμπειρία τους» δήλωσε ο Fleming.
Παγκόσμια Στρατηγική Αυτοκινήτων Κατηγορίας C της Ford και Νέο C-MAX
Το πενταθέσιο Ford C-MAX και το επταθέσιο Grand C-MAX είναι τα πρώτα από τουλάχιστον δέκα νέα μοντέλα ή εκδόσεις που η εταιρία θα λανσάρει σε όλο τον κόσμο, βασισμένα στη νέα παγκόσμια πλατφόρμα της κατηγορίας C – την πρώτη αληθινή πλατφόρμα ONE Ford της μάρκας.
Η νέα γενιά οχημάτων C της Ford θα πωλείται σε περισσότερες από 120 αγορές και υπολογίζεται να έχει ένα μερίδιο άνω των δύο εκατομμυρίων μονάδων ετησίως. Το ένα στα τέσσερα αυτοκίνητα που πωλούνται σε όλο τον κόσμο σήμερα ανήκουν στην κατηγορία C και σε συνδυασμό με την κατηγορία Β, αναμένεται να αυξηθούν στο 50% όλων των οχημάτων που θα πωλούνται παγκοσμίως μέχρι το 2013. Με τη νέα οικογένεια μοντέλων C-MAX, οι πελάτες MAV της κατηγορίας C της Ford θα μπορούν τώρα να επιλέξουν δύο εναλλακτικά και διαφορετικά μοντέλα – το σπορ πενταθέσιο C-MAX ή το ευρύχωρο επταθέσιο Grand C-MAX, που περιλαμβάνει δύο συρόμενες πόρτες και πρωτοποριακή σχεδίαση καθισμάτων για εξαιρετική ευρυχωρία και ευελιξία.
Η νέα γκάμα μοντέλων Ford C-MAX λανσάρει επίσης αρκετές προηγμένες νέες τεχνολογίες στην κατηγορία μικρομεσαίων MAV. Οι τεχνολογίες αυτές που χρησιμοποιούνται συνήθως σε μεγαλύτερα ή πολυτελέστερα αυτοκίνητα, εστιάζονται στην αυξημένη άνεση, την ασφάλεια και τη βιωσιμότητα, όπως οι νέοι και ισχυροί βενζινοκινητήρες Ford EcoBoost με μειωμένη κατανάλωση και χαμηλές εκπομπές CO2.
Το προηγούμενο C-MAX πολύ σύντομα έγινε διάσημο για τη θαυμάσια ισορροπία απολαυστικής δυναμικής συμπεριφοράς και εντυπωσιακής άνεσης. Το νέο μοντέλο έρχεται να προσθέσει έναν εξαιρετικό συνδυασμό σπορ συμπεριφοράς άμεσης απόκρισης και συνολικής ποιοτικής λειτουργίας σύμφωνα με πρότυπα που διέπουν συνήθως μεγαλύτερα, πολυτελή οχήματα.
Τα νέα μοντέλα C-MAX και Grand C-MAX θα αρχίσουν να πωλούνται σε όλη την Ευρώπη το δεύτερο εξάμηνο του 2010, ενώ η παραγωγή της επταθέσιας έκδοσης του C-MAX για τη Β. Αμερική θα ξεκινήσει στη Βαλένθια στα τέλη του 2011.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ