Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NUOVO FIAT UNO


Η Fiat αναβιώνει μετά από δεκαπέντε χρόνια ένα μοντέλο που το 1983 που κυκλοφόρησε έφερε ΄΄επανάσταση΄΄ με την εκμετάλλευση των χώρων του, δηλώνοντας πως δεν είναι απαραίτητο να λείπουν οι χώροι από ένα μικρό μοντέλο. Ο λόγος φυσικά για του Uno. Το Supermini της Fiat έχει διαστάσεις 3,770x1,640x1,490 χιλιοστά (ΜxΠxΥ) και χώρο αποσκευών 280 λίτρων, καλύπτοντας έτσι το καινό μεταξύ των Panda και Punto Evo. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στο Betim στη Βραζιλία, εκεί όπου και θα ξεκινήσει να πωλείται σε λίγες μέρες. Η Βραζιλία δεν θα είναι το μοναδικό μέρος παραγωγής του Uno, αφού στο μέλλον θα κατασκευάζεται και σε εργοστάσια της Ευρώπης, στην οποία σύμφωνα με όλα όσα έχει αφήσει να εννοηθούν η εταιρία και θα διατίθεται. Κάτω από το καπό υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.4 λίτρων τεχνολογίας Flex-Fuel, με δυνατότητα καύσης τόσο βενζίνης όσο και αιθανόλης. Στην περίπτωση που ο μικρότερος εκ των κινητήρων λειτουργεί με αιθανόλη, η απόδοσή του θα φτάνει τους 73 ίππους με 9,5 χλγρμ ροπή στις 3.850 σ.α.λ., ενώ 75 ίππους και 9,9 χλγρμ ροπή στις 3.850 σ.α.λ. θα αποδίδει χρησιμοποιώντας βενζίνη. Ο μεγαλύτερος κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει με αιθανόλη 85 ίππους με 12,4 χλγρμ ροπή στις 3.500 σ.α.λ. και 88 ίππους με 12,5 χλγρμ ροπή στις 3.500 σ.α.λ. καταναλώνοντας βενζίνη. Τα δύο μηχανικά σύνολα θα μεταφέρουν την κίνηση σε όλες τις εκδόσεις στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου πέντε σχέσεων. Μεταξύ των εκδόσεων που θα διατίθεται το δημοφιλέστατο ιταλικό μοντέλο θα είναι και η ΄΄ Way΄΄, η οποία θα φέρει crossover χαρακτηριστικά με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διαφοροποιημένους προφυλακτήρες, προστατευτικά στις πόρτες και τα φρύδια των τροχών και ράγες οροφής, όχι όμως και τετρακίνηση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο