Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

NUOVO FIAT UNO


Η Fiat αναβιώνει μετά από δεκαπέντε χρόνια ένα μοντέλο που το 1983 που κυκλοφόρησε έφερε ΄΄επανάσταση΄΄ με την εκμετάλλευση των χώρων του, δηλώνοντας πως δεν είναι απαραίτητο να λείπουν οι χώροι από ένα μικρό μοντέλο. Ο λόγος φυσικά για του Uno. Το Supermini της Fiat έχει διαστάσεις 3,770x1,640x1,490 χιλιοστά (ΜxΠxΥ) και χώρο αποσκευών 280 λίτρων, καλύπτοντας έτσι το καινό μεταξύ των Panda και Punto Evo. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στο Betim στη Βραζιλία, εκεί όπου και θα ξεκινήσει να πωλείται σε λίγες μέρες. Η Βραζιλία δεν θα είναι το μοναδικό μέρος παραγωγής του Uno, αφού στο μέλλον θα κατασκευάζεται και σε εργοστάσια της Ευρώπης, στην οποία σύμφωνα με όλα όσα έχει αφήσει να εννοηθούν η εταιρία και θα διατίθεται. Κάτω από το καπό υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.4 λίτρων τεχνολογίας Flex-Fuel, με δυνατότητα καύσης τόσο βενζίνης όσο και αιθανόλης. Στην περίπτωση που ο μικρότερος εκ των κινητήρων λειτουργεί με αιθανόλη, η απόδοσή του θα φτάνει τους 73 ίππους με 9,5 χλγρμ ροπή στις 3.850 σ.α.λ., ενώ 75 ίππους και 9,9 χλγρμ ροπή στις 3.850 σ.α.λ. θα αποδίδει χρησιμοποιώντας βενζίνη. Ο μεγαλύτερος κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει με αιθανόλη 85 ίππους με 12,4 χλγρμ ροπή στις 3.500 σ.α.λ. και 88 ίππους με 12,5 χλγρμ ροπή στις 3.500 σ.α.λ. καταναλώνοντας βενζίνη. Τα δύο μηχανικά σύνολα θα μεταφέρουν την κίνηση σε όλες τις εκδόσεις στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου πέντε σχέσεων. Μεταξύ των εκδόσεων που θα διατίθεται το δημοφιλέστατο ιταλικό μοντέλο θα είναι και η ΄΄ Way΄΄, η οποία θα φέρει crossover χαρακτηριστικά με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διαφοροποιημένους προφυλακτήρες, προστατευτικά στις πόρτες και τα φρύδια των τροχών και ράγες οροφής, όχι όμως και τετρακίνηση.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...