Η Fiat αναβιώνει μετά από δεκαπέντε χρόνια ένα μοντέλο που το 1983 που κυκλοφόρησε έφερε ΄΄επανάσταση΄΄ με την εκμετάλλευση των χώρων του, δηλώνοντας πως δεν είναι απαραίτητο να λείπουν οι χώροι από ένα μικρό μοντέλο. Ο λόγος φυσικά για του Uno. Το Supermini της Fiat έχει διαστάσεις 3,770x1,640x1,490 χιλιοστά (ΜxΠxΥ) και χώρο αποσκευών 280 λίτρων, καλύπτοντας έτσι το καινό μεταξύ των Panda και Punto Evo. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στο Betim στη Βραζιλία, εκεί όπου και θα ξεκινήσει να πωλείται σε λίγες μέρες. Η Βραζιλία δεν θα είναι το μοναδικό μέρος παραγωγής του Uno, αφού στο μέλλον θα κατασκευάζεται και σε εργοστάσια της Ευρώπης, στην οποία σύμφωνα με όλα όσα έχει αφήσει να εννοηθούν η εταιρία και θα διατίθεται. Κάτω από το καπό υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.4 λίτρων τεχνολογίας Flex-Fuel, με δυνατότητα καύσης τόσο βενζίνης όσο και αιθανόλης. Στην περίπτωση που ο μικρότερος εκ των κινητήρων λειτουργεί με αιθανόλη, η απόδοσή του θα φτάνει τους 73 ίππους με 9,5 χλγρμ ροπή στις 3.850 σ.α.λ., ενώ 75 ίππους και 9,9 χλγρμ ροπή στις 3.850 σ.α.λ. θα αποδίδει χρησιμοποιώντας βενζίνη. Ο μεγαλύτερος κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει με αιθανόλη 85 ίππους με 12,4 χλγρμ ροπή στις 3.500 σ.α.λ. και 88 ίππους με 12,5 χλγρμ ροπή στις 3.500 σ.α.λ. καταναλώνοντας βενζίνη. Τα δύο μηχανικά σύνολα θα μεταφέρουν την κίνηση σε όλες τις εκδόσεις στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου πέντε σχέσεων. Μεταξύ των εκδόσεων που θα διατίθεται το δημοφιλέστατο ιταλικό μοντέλο θα είναι και η ΄΄ Way΄΄, η οποία θα φέρει crossover χαρακτηριστικά με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διαφοροποιημένους προφυλακτήρες, προστατευτικά στις πόρτες και τα φρύδια των τροχών και ράγες οροφής, όχι όμως και τετρακίνηση.
Η Fiat αναβιώνει μετά από δεκαπέντε χρόνια ένα μοντέλο που το 1983 που κυκλοφόρησε έφερε ΄΄επανάσταση΄΄ με την εκμετάλλευση των χώρων του, δηλώνοντας πως δεν είναι απαραίτητο να λείπουν οι χώροι από ένα μικρό μοντέλο. Ο λόγος φυσικά για του Uno. Το Supermini της Fiat έχει διαστάσεις 3,770x1,640x1,490 χιλιοστά (ΜxΠxΥ) και χώρο αποσκευών 280 λίτρων, καλύπτοντας έτσι το καινό μεταξύ των Panda και Punto Evo. Θα κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Fiat στο Betim στη Βραζιλία, εκεί όπου και θα ξεκινήσει να πωλείται σε λίγες μέρες. Η Βραζιλία δεν θα είναι το μοναδικό μέρος παραγωγής του Uno, αφού στο μέλλον θα κατασκευάζεται και σε εργοστάσια της Ευρώπης, στην οποία σύμφωνα με όλα όσα έχει αφήσει να εννοηθούν η εταιρία και θα διατίθεται. Κάτω από το καπό υπάρχουν δύο βενζινοκινητήρες 1.0 και 1.4 λίτρων τεχνολογίας Flex-Fuel, με δυνατότητα καύσης τόσο βενζίνης όσο και αιθανόλης. Στην περίπτωση που ο μικρότερος εκ των κινητήρων λειτουργεί με αιθανόλη, η απόδοσή του θα φτάνει τους 73 ίππους με 9,5 χλγρμ ροπή στις 3.850 σ.α.λ., ενώ 75 ίππους και 9,9 χλγρμ ροπή στις 3.850 σ.α.λ. θα αποδίδει χρησιμοποιώντας βενζίνη. Ο μεγαλύτερος κινητήρας των 1,4 λίτρων αποδίδει με αιθανόλη 85 ίππους με 12,4 χλγρμ ροπή στις 3.500 σ.α.λ. και 88 ίππους με 12,5 χλγρμ ροπή στις 3.500 σ.α.λ. καταναλώνοντας βενζίνη. Τα δύο μηχανικά σύνολα θα μεταφέρουν την κίνηση σε όλες τις εκδόσεις στους εμπρός τροχούς μέσω ενός κιβωτίου πέντε σχέσεων. Μεταξύ των εκδόσεων που θα διατίθεται το δημοφιλέστατο ιταλικό μοντέλο θα είναι και η ΄΄ Way΄΄, η οποία θα φέρει crossover χαρακτηριστικά με αυξημένη απόσταση από το έδαφος, διαφοροποιημένους προφυλακτήρες, προστατευτικά στις πόρτες και τα φρύδια των τροχών και ράγες οροφής, όχι όμως και τετρακίνηση.