Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Classic Rally of Greece


Πριν από δύο μήνες η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. εξήγγειλαν μία ιστορική συνδιοργάνωση, το «Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας», το οποίο αποτελεί τη σοβαρότερη προσπάθεια στον χώρο του κλασσικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα για έναν μεγάλο αγώνα με σπόρ χαρακτήρα. Παρά τους δύσκολους καιρούς για τις μηχανοκίνητες εκδηλώσεις, δήλωσαν συμμετοχή ενενήντα πληρώματα, τα οποία θα κληθούν να διατρέξουν ορεινές και παράκτιες διαδρομές θρυλικών ράλλυ του παρελθόντος.
Την Παρασκευή 28/5 θα λάβει χώρα η ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακροπόλεως. Το Σάββατο 29/5 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού σκέλους από τις εγκαταστάσεις της Value Technik στη Μεταμόρφωση. Τα αυτοκίνητα θα κινηθούν προς Θήβα και μετά προς Αμφίκλεια, όπου θα γίνει η 1η ανασυγκρότηση.
Μετά από «μυθικές» ειδικές διαδρομές, όπως η Συκέα & το Χάνι Ζαγκανά αλλά και νεότερες όπως τα Τζιμέικα και η Αποστολιά, οι διαγωνιζόμενοι θα τερματίσουν την 1η μέρα στα Καμένα Βούρλα.
Την Κυριακή 30/5 το πρωί θα επανεκκινήσουν για τις διαδρομές της 2ης ημέρας, θα κινηθούν προς Ελάτεια, Αταλάντη και το μεσημέρι θα ανασυγκροτηθούν στο Θεολόγο. Τέλος θα κατευθυνθούν προς Αλίαρτο, Θήβα και το απόγευμα ο αγώνας θα τερματισθεί στον Μαραθώνα με την συμπλήρωση 750 αγωνιστικών χιλιομέτρων και την εκτέλεση 17 ειδικών διαδρομών ακριβείας.
Τη Δευτέρα 31/5 το βράδυ θα λάβει χώρα η δεξίωση απονομής των επάθλων, στο Κτήμα Λιάρου, στη Βάρη.
Οι αγωνιζόμενοι έχουν επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, οι οποίες διακρίνονται από ξεχωριστό τρόπο εκτέλεσης των ειδικών διαδρομών και ξεχωριστή κατάταξη. Οι «Πράσινοι» θα κινηθούν με μέσες ωριαίες ταχύτητες της τάξης των 45 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν τις ειδικές διαδρομές με τον παραδοσιακό τρόπο Regularity. Οι «Κόκκινοι» θα κινηθούν με ΜΩΤ έως 50 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν εδικές διαδρομές γνωστού μήκους με ακρίβεια δευτερολέπτου.
Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα των Δήμων Μαραθώνα και Αμφίκλειας, ενώ χορηγοί είναι οι εταιρίες «Value Technik» και «SP Tableware». Χορηγός επικοινωνίας είναι ο «Αθήνα 9,84».
Η οργανωτική επιτροπή εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους αγωνιζόμενους

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

Πρεμιέρα ...

Η πρεμιέρα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας ολοκληρώθηκε στο Στρατιωτικό Αεροδρόμιο της Τρίπολης με τους οδηγούς των κατηγοριών Ν+Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών να προσφέρουν όμορφο θέαμα στην επανέναρξη του θεσμού έπειτα από αρκετά χρόνια. Το «χορό» άνοιξε ο αγώνας της Ομάδας Ν+Α , με τον Σάκη Ηλιάδη να πανηγυρίζει την πρώτη νίκη της χρονιάς στην κατηγορία. Στην επιστροφή του στο μπάκετ ενός Mitsubishi Lancer Evo IX, ο Ελευσίνιος οδηγός που εκκινούσε από την πρώτη θέση του grid κατάφερε να κρατήσει πίσω του καθ’ όλη τη διάρκεια του αγώνα τον κυριότερο αντίπαλό του, Ταξιάρχη Ασημακόπουλο. Ο 27χρονος οδηγός του Mitsubishi Lancer Evo VIII αν και προσπάθησε να κυνηγήσει τον νικητή, εν τέλει ολοκλήρωσε τον αγώνα στην διόλου ευκαταφρόνητη δεύτερη θέση στην Ομάδα Ν+Α. Το βάθρο της κατηγορίας συμπλήρωσε ο Ματθαίος Μπουρλίδης με Mitsubishi Lancer Evo VIII, ο οποίος αν και έπεσε προσωρινά τέταρτος, ανέκτησε τη θέση του. Ο Δημήτρης Μουργελάς με ίδιο αυτοκίνητο τερμάτισε τέταρτος. Πιο