Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Classic Rally of Greece


Πριν από δύο μήνες η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. εξήγγειλαν μία ιστορική συνδιοργάνωση, το «Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας», το οποίο αποτελεί τη σοβαρότερη προσπάθεια στον χώρο του κλασσικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα για έναν μεγάλο αγώνα με σπόρ χαρακτήρα. Παρά τους δύσκολους καιρούς για τις μηχανοκίνητες εκδηλώσεις, δήλωσαν συμμετοχή ενενήντα πληρώματα, τα οποία θα κληθούν να διατρέξουν ορεινές και παράκτιες διαδρομές θρυλικών ράλλυ του παρελθόντος.
Την Παρασκευή 28/5 θα λάβει χώρα η ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακροπόλεως. Το Σάββατο 29/5 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού σκέλους από τις εγκαταστάσεις της Value Technik στη Μεταμόρφωση. Τα αυτοκίνητα θα κινηθούν προς Θήβα και μετά προς Αμφίκλεια, όπου θα γίνει η 1η ανασυγκρότηση.
Μετά από «μυθικές» ειδικές διαδρομές, όπως η Συκέα & το Χάνι Ζαγκανά αλλά και νεότερες όπως τα Τζιμέικα και η Αποστολιά, οι διαγωνιζόμενοι θα τερματίσουν την 1η μέρα στα Καμένα Βούρλα.
Την Κυριακή 30/5 το πρωί θα επανεκκινήσουν για τις διαδρομές της 2ης ημέρας, θα κινηθούν προς Ελάτεια, Αταλάντη και το μεσημέρι θα ανασυγκροτηθούν στο Θεολόγο. Τέλος θα κατευθυνθούν προς Αλίαρτο, Θήβα και το απόγευμα ο αγώνας θα τερματισθεί στον Μαραθώνα με την συμπλήρωση 750 αγωνιστικών χιλιομέτρων και την εκτέλεση 17 ειδικών διαδρομών ακριβείας.
Τη Δευτέρα 31/5 το βράδυ θα λάβει χώρα η δεξίωση απονομής των επάθλων, στο Κτήμα Λιάρου, στη Βάρη.
Οι αγωνιζόμενοι έχουν επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, οι οποίες διακρίνονται από ξεχωριστό τρόπο εκτέλεσης των ειδικών διαδρομών και ξεχωριστή κατάταξη. Οι «Πράσινοι» θα κινηθούν με μέσες ωριαίες ταχύτητες της τάξης των 45 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν τις ειδικές διαδρομές με τον παραδοσιακό τρόπο Regularity. Οι «Κόκκινοι» θα κινηθούν με ΜΩΤ έως 50 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν εδικές διαδρομές γνωστού μήκους με ακρίβεια δευτερολέπτου.
Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα των Δήμων Μαραθώνα και Αμφίκλειας, ενώ χορηγοί είναι οι εταιρίες «Value Technik» και «SP Tableware». Χορηγός επικοινωνίας είναι ο «Αθήνα 9,84».
Η οργανωτική επιτροπή εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους αγωνιζόμενους

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...

Η Ώρα της Απονομής ...

Η Ομοσπονδία Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Ελλάδος (ΟΜΑΕ) με χαρά ανακοινώνει πως την Τετάρτη 2 Απριλίου 2025 στις 19:00 θα πραγματοποιηθεί η Τελετή Βράβευσης των νικητών των Πρωταθλημάτων, Κυπέλλων και Επάθλων των ελληνικών αγώνων Αυτοκινήτου και Karting του έτους 2024. Η εκδήλωση θα λάβει χώρα στο κτήμα Domaine Karras στην Μεγάλη Αυλή Κερατέας. Μπορείτε να βρείτε τις Οδηγίες Πρόσβασης στο χώρο πατώντας ΕΔΩ! .