Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Classic Rally of Greece


Πριν από δύο μήνες η ΦΙΛΠΑ και ο Σ.Ι.Σ.Α. εξήγγειλαν μία ιστορική συνδιοργάνωση, το «Κλασσικό Ράλλυ Ελλάδας», το οποίο αποτελεί τη σοβαρότερη προσπάθεια στον χώρο του κλασσικού αυτοκινήτου στην Ελλάδα για έναν μεγάλο αγώνα με σπόρ χαρακτήρα. Παρά τους δύσκολους καιρούς για τις μηχανοκίνητες εκδηλώσεις, δήλωσαν συμμετοχή ενενήντα πληρώματα, τα οποία θα κληθούν να διατρέξουν ορεινές και παράκτιες διαδρομές θρυλικών ράλλυ του παρελθόντος.
Την Παρασκευή 28/5 θα λάβει χώρα η ο Διοικητικός-Τεχνικός Έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση από τους πρόποδες του Ιερού Βράχου της Ακροπόλεως. Το Σάββατο 29/5 το πρωί θα πραγματοποιηθεί η εκκίνηση του 1ου αγωνιστικού σκέλους από τις εγκαταστάσεις της Value Technik στη Μεταμόρφωση. Τα αυτοκίνητα θα κινηθούν προς Θήβα και μετά προς Αμφίκλεια, όπου θα γίνει η 1η ανασυγκρότηση.
Μετά από «μυθικές» ειδικές διαδρομές, όπως η Συκέα & το Χάνι Ζαγκανά αλλά και νεότερες όπως τα Τζιμέικα και η Αποστολιά, οι διαγωνιζόμενοι θα τερματίσουν την 1η μέρα στα Καμένα Βούρλα.
Την Κυριακή 30/5 το πρωί θα επανεκκινήσουν για τις διαδρομές της 2ης ημέρας, θα κινηθούν προς Ελάτεια, Αταλάντη και το μεσημέρι θα ανασυγκροτηθούν στο Θεολόγο. Τέλος θα κατευθυνθούν προς Αλίαρτο, Θήβα και το απόγευμα ο αγώνας θα τερματισθεί στον Μαραθώνα με την συμπλήρωση 750 αγωνιστικών χιλιομέτρων και την εκτέλεση 17 ειδικών διαδρομών ακριβείας.
Τη Δευτέρα 31/5 το βράδυ θα λάβει χώρα η δεξίωση απονομής των επάθλων, στο Κτήμα Λιάρου, στη Βάρη.
Οι αγωνιζόμενοι έχουν επιλέξει ανάμεσα σε δύο κατηγορίες, οι οποίες διακρίνονται από ξεχωριστό τρόπο εκτέλεσης των ειδικών διαδρομών και ξεχωριστή κατάταξη. Οι «Πράσινοι» θα κινηθούν με μέσες ωριαίες ταχύτητες της τάξης των 45 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν τις ειδικές διαδρομές με τον παραδοσιακό τρόπο Regularity. Οι «Κόκκινοι» θα κινηθούν με ΜΩΤ έως 50 χλμ/ώρα και θα εκτελέσουν εδικές διαδρομές γνωστού μήκους με ακρίβεια δευτερολέπτου.
Ο αγώνας τελεί υπό την αιγίδα των Δήμων Μαραθώνα και Αμφίκλειας, ενώ χορηγοί είναι οι εταιρίες «Value Technik» και «SP Tableware». Χορηγός επικοινωνίας είναι ο «Αθήνα 9,84».
Η οργανωτική επιτροπή εύχεται καλή επιτυχία σε όλους τους αγωνιζόμενους

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι