Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Επιστολή ΣΒΟΑ


Προς ΕΛΠΑ / ΕΘΕΑ
Υπ’ όψιν: Προέδρου ΕΛΠΑ, Προέδρου ΕΘΕΑ και μελών ΔΣ
Κοινοπ.: ΣΟΑΑ, Εφημερίδες
Κύριοι,
Σχετικά με το θέμα που έχει δημιουργηθεί μεταξύ ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ και ΣΟΑΪΣΤΑ για ότι αφορά στην άρνηση των μελών του τελευταίου να εγγραφτούν σαν μέλη και στο ΣΟΑΑ, θέλουμε να τονίσουμε ότι παρακολουθούμε από κοντά τις εξελίξεις, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον και μεγάλη έκπληξη.
Ανατρέχοντας στην κοινή ιστορία ΕΛΠΑ-ΣΒΟΑ πρέπει να θυμηθούμε ότι, γενικά, εμείς σαν τότε ΣΟΑΑ και τώρα ΣΒΟΑ, ποτέ δεν πήγαμε κόντρα στις αποφάσεις του επίσημου φορέα των αγώνων που υπηρετήσαμε και ακόμα υπηρετούμε από τη σκοπιά μας.
Έτσι, παρακαλούμε τη «δική» μας ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ να μην ενδώσει στις εκβιαστικές θέσεις και προτάσεις των νεοφώτιστων οδηγών αγώνων ιστορικών (?) αυτοκινήτων.
Ποιοι είναι αυτοί οι κύριοι;;
Που ήταν όλα τα περασμένα χρόνια που εμείς χτίζαμε την ιστορία των αγώνων αυτοκινήτου στη χώρα μας;
Εσείς (ΕΛΠΑ) και εμείς (ΣΒΟΑ) έχουμε βιώσει δύσκολες καταστάσεις με κόντρες και αντεγκλήσεις, αλλά πάντα υπήρχε μία κοινή προσπάθεια. Μερικοί από εμάς έχασαν περιουσίες για το σπορ, άλλοι έχασαν και τη ζωή τους.
Τώρα οι του ΣΟΑΪΣΤΑ κύριοι, εκβιαστικά θέλουν να επιβάλλουν τις απόψεις τους και να εξομοιωθούν με τους βετεράνους και να αγνοήσουν τους νέους του ΣΟΑΑ.
Αν οι κύριοι αυτοί θέλουν να κάνουν αισθητή την παρουσία τους στο σπορ θα πρέπει να αρχίσουν από την αρχή και η αρχή είναι να εγγραφούν στο ΣΟΑΑ.
Τέλος, παρακαλούμε την ΕΛΠΑ-ΕΘΕΑ να μείνει αταλάντευτα στις θέσεις της, που είναι και δικές μας θέσεις, προστατεύοντας την ιστορία και τις ηθικές αξίες του σπορ.
Περιμένοντας άμεση ανταπόκριση
Με τιμή
Το διοικητικό συμβούλιο και όλα τα μέλη του ΣΒΟΑ

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Επικό "Μολών Λαβέ" ...

Ο πρώτος χωμάτινος αγώνας για το 2025 πέρασε στις αναμνήσεις μας. Πολύ θέαμα, ειδικά στο γνωστό άλμα, γρήγορα περάσματα με τεχνική για καλύτερο χρόνο και για να αποφύγεις τις κακοτοπιές αλλά και πολλές εγκαταλείψεις, αφού η διαδρομή φέτος έδειξε τα δόντια της σε όσους είτε δεν εκτίμησαν κάτι σωστά, είτε υπερπροσπάθησαν για την καλύτερη επίδοση. Η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της Σπάρτης γεμάτη ασφυκτικά από κόσμο υποδέχτηκε και χειροκρότησε τα πληρώματα, εγκαινιάζοντας το ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ 2025. Άτομα κάθε ηλικίας ήρθαν για να θαυμάσουν και να περιεργαστούν από κοντά τα αγωνιστικά αυτοκίνητα σε μια πετυχημένη για άλλη μια χρονιά εκδήλωση. Η συνέχεια στον όμορφο Πάρνωνα που η προετοιμασία της διαδρομής ικανοποίησε τα πληρώματα τα οποία μετά τα έξι περάσματα των αναγνωρίσεων ξεκίνησαν τον αγώνα σε μια ηλιόλουστη μέρα με πλήθος θεατών, περισσότεροι από πέρσι, που θαύμασαν τα δυναμικά περάσματα των συμμετεχόντων. Στα αποτελέσματα τώρα ξεκινάμε με τα ιστορικά με πρώτους γενικής τους ...

Heritage Classic Cup – Spring Edition ...

Η Επίσημη εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ για το 2025 έρχεται στις 29-30/3/2025 και οι συμμετοχές συνεχίζονται μέχρι τη Πέμπτη 27/3/2025. Με την αμέριστη υποστήριξη και τη συνδιοργάνωση του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας η φετινή εκδήλωση του ΣΦΙΠΟΠ θα αναδείξει τις ομορφιές και θα δώσει πνοή σε όλα σχεδόν τα χωριά του Δήμου Αρχαίας Ολυμπίας με τη διέλευση των αγωνιζομένων με τα πανέμορφα κλασσικά οχήματα του περασμένου αιώνα. Η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδας συμβάλει στη συνδιοργάνωση με την αθλοθέτηση των νικητών και ο Δήμος Πύργου (όπου εδρεύει ο ΣΦΙΠΟΠ) βοηθάει σημαντικά με επιχορήγηση για την επιτυχή ολοκλήρωση της. Η Ε.Ο. ΦΙΛΠΑ περιλαμβάνει το Heritage Classic Cup – Spring Edition στο ετήσιο πρόγραμμα κλασσικών και ιστορικών οχημάτων με αποτέλεσμα να προσελκύει μεγάλο ενδιαφέρον από πληρώματα όλης της Ελλάδος. Μετά την επιτυχία από το προηγούμενο Heritage Classic Cup, έρχεται η φετινή εκδήλωση για αυτοκίνητα και για  μοτοσικλέτες με δύο αγωνιστικές μέρες και περισσότερα από 180 οδηγικά χλμ και 14 ει...

51ο Rally Θερμαϊκού ...

Σε λίγες μέρες διοργανώνεται το 51ο ράλι Θερμαϊκού. Ας πούμε λίγα λόγια για την ιστορία αυτού του αγώνα, για να θυμηθούν οι παλιοί και να μάθουν οι πιο νέοι. Η ιστορία του ράλι Θερμαϊκού ξεκινάει από πολύ παλιά. Μόνιμος διοργανωτής ήταν ο Α.Ο.Θ. Στις 2 Μαρτίου 1969 έγινε το πρώτο ράλι Θερμαϊκού. Ένας αγώνας μεικτός σε χώμα και άσφαλτο, με 30 συμμετοχές. Νικητές ήταν οι Μιχάλης και Παύλος Πετρίδης με B.M.W. 1600. Το ίδιο μοτίβο χώμα - άσφαλτος συνεχίζει και τα δυο επόμενα χρόνια με τον Γάκη Καλεμτζάκη να είναι ο νικητής το 1970 με συνοδηγό τον Παπαδημητρίου με ένα Ford και το 1971 με τον Λάμπρο Γκράσσο με μια Toyota Corolla. Απο το 1972 ο αγώνας γίνεται καθαρά χωμάτινος μέχρι και το 1976. Οι Σταύρος Σταυριανίδης - Λάμπρος Γράσσος θα είναι οι νικητές το 1972 με Opel Kadett Rallye, με τους Γιώργο Γεωργούλα - Σταυριανίδη να κερδίζουν το 1973 με ίδιο αυτοκίνητο. Τα επόμενα χρόνια 1975 - 1978, απόλυτοι κυρίαρχοι του ράλι Θερμαικού θα είναι οι Γιώργος Σωτηριάδης - Γιάννης Κέπετζης, αφού θα π...