Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΧΟΡΗΓΟΙ ΤΟΥ ΡΑΛΛΥ ΚΕΝΤΑΥΡΟΣ


Το 31ο Ράλλυ Κένταυρος που θα διεξαχθεί το Σαββατοκύριακο 29 – 30 Μαΐου, με κέντρο του αγώνα την πόλη της Αγριάς, θα στηρίξουν οι:
ΜΕΓΑΣ ΧΟΡΗΓΟΣ:
Αφοί Σ. ΚΑΛΑΦΑΤΙΔΗ Ο.Ε.
Η εταιρεία Αφοί Καλαφατίδη δραστηριοποιείται στο χώρο της επεξεργασίας σιδήρου – μπετόν περισσότερο από 40 χρόνια. Έχοντας ήδη μία τεράστια εμπειρία στο χώρο που δραστηριοποιείται έχει να επιδείξει πολλά επιτεύγματα. Διαθέτει την πιο σύγχρονη τεχνολογία σε μηχανολογικό εξοπλισμό για τις πιο δύσκολες απαιτήσεις της αγοράς.
ΘΕΣΜΙΚΟΙ ΧΟΡΗΓΟΙ:
Α.Ο.Δ.Αγριάς
Ο Αθλητικός Οργανισμός του Δήμου Αγριάς, αλλά και προσωπικά ο Δήμαρχος κ. Παπαευθυμίου Θωμάς στηρίζουν για μία ακόμη φορά το Ράλλυ Κένταυρος και τη διοργάνωση της Λέσχης Αυτοκινήτου Βόλου.
Α.Ο.Ν.Α.Μαγνησίας
Ο Αθλητικός Οργανισμός της Νομαρχιακής Αυτοδιοίκησης Ν. Μαγνησίας, αλλά και ο Πρόεδρος κ. Καναβός Απόστολος στηρίζουν τα μεγάλα αθλητικά γεγονότα του Νομού και φυσικά μία από τις μεγαλύτερες διοργανώσεις που είναι το Ράλλυ Κένταυρος.
ΧΟΡΗΓΟΙ:
RENAULT ΣΦΑΚΙΑΝΑΚΗΣ Α.Ε.
ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΤΙΚΟ Ι. ΚΤΕΟ ΒΟΛΟΥ
ΑΓΡΟΤΙΚΟΣ ΣΥΝΕΤΑΙΡΙΣΜΟΣ ΖΑΓΟΡΑΣ ¨ΖΑΓΟΡΙΝ¨
ΥΠΟΣΤΗΡΙΚΤΕΣ:
ΕΛΑΣΤΙΚΑ ΑΝΤΩΝΟΒΑΡΔΑΚΗΣ
HOTEL RESORT VALIS
Security Force
ΧΟΡΗΓΟΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑΣ:
http://www.driversnews.gr/ Αγωνιστικό site
http://www.e-thessalia.gr/ ΘΕΣΣΑΛΙΑ καθημερινή εφημερίδα
http://www.trttv.com/ Θεσσαλική Ραδιοφωνία Τηλεόραση

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Στην πρίζα ...

Οι οδηγοί ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα είναι ευκολότερο να φορτίζουν τα οχήματά τους στο σπίτι και στην εργασία τους τα επόμενα χρόνια, μετά την αναθεώρηση της οδηγίας για την ενεργειακή απόδοση των κτιρίων (EPBD) από την Ευρωπαϊκή Επιτροπή. Η οδηγία στοχεύει να βάλει την Ευρώπη στο δρόμο της πλήρους απανθρακοποίησης έως το 2050. Προσδιορίστηκαν χαρακτηριστικά που πρέπει να διαθέτουν όλες οι νέες κατασκευές, αλλά και αυτές που υπόκεινται σε ανακαινίσεις. Έτσι όλα τα νέα κτίρια, καθώς και τα υπάρχοντα που υπόκεινται σε ριζική ανακαίνιση, πρέπει τώρα να εγκαταστήσουν προ-καλωδίωση για τα σημεία φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Τι προβλέπει η νέα οδηγία Αυτό καλύπτει όλα τα απαραίτητα βήματα για να καταστεί δυνατή η εγκατάσταση σημείων φόρτισης. Επιπλέον, όλα τα νέα και ανακαινισμένα κτίρια με περισσότερες από πέντε θέσεις στάθμευσης αυτοκινήτων πρέπει να έχουν τουλάχιστον ένα σημείο φόρτισης για κάθε πέντε θέσεις και προκαλωδίωση για τους τουλάχιστον μισούς χώρους. Τα γραφεία που διαθέτουν

5ο Grand Prix - Κίνα ...

Το 5ο Grand Prix του φετινού Παγκόσμιου Πρωταθλήματος, επιστρέφει μετά από τέσσερα χρόνια απουσίας λόγω των μέτρων που ίσχυαν για τον κορονοϊό στην Κίνα, στην πίστα της Σαγκάης, και θα μεταδοθεί την Κυριακή, 21 Απριλίου, στις 10:00, ζωντανά, αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ) και ετεροχρονισμένα στις 16:30 στον ΑΝΤ1. Οι λάτρεις του μηχανοκίνητου αθλητισμού, την  Παρασκευή 19 Απριλίου και το Σάββατο 20 Απριλίου, θα έχουν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν αποκλειστικά στο ΑΝΤ1+, τις ελεύθερες και τις κατατακτήριες δοκιμές των μονοθέσιων, που θα προετοιμάσουν το έδαφος για την τελική σειρά εκκίνησης, καθορίζοντας τη θέση κάθε οδηγού στο grid. Στο τελευταίο Grand Prix, που πραγματοποιήθηκε στην Κίνα το 2019, είχε κερδίσει ο Λιούις Χάμιλτον για λογαριασμό της Mercedes, με 2ο τον Βάλτερι Μπότας και 3ο τον Σεμπάστιαν Φέτελ, που οδηγούσε τότε για την Ferrari. Από τότε, δεν έχει μείνει τίποτα ίδιο. Αρχικά, έχουμε νέα μονοθέσια με διαφορετική δυναμική. Δευτερευόντως, έχουμε νέα