3/5/10
AUDI R8 GT
Η Audi έβαλε σε δίαιτα το R8 και μας το παρουσιάζει με δυνατότερο μοτέρ σε μία περιορισμένης παραγωγής έκδοση, την GT. Το supercar της Audi έχασε 100 περιττά κιλά σε σχέση με τη συμβατική του έκδοση και πλέον ζυγίζει 1,525 κιλά. Χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα αντικαταστάθηκαν πολλά από τα αλουμινένια μέρη του αμαξώματος. Παράλληλα το σασί ελάφρωσε και το παρμπρίζ έγινε λεπτότερο, πετυχαίνοντας έτσι το επιθυμητό αυτό αποτέλεσμα της απώλειας του βάρους, που χαρίζει στο κορυφαίο γερμανικό μοντέλο μία διαφορετική οδηγηκή αίσθηση. Παράλληλα η τονωτική ένεση των 35 επιπλέον ίππων που δέχτηκε ο V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων, ανέβασε τη ροπή του στα 54 χλγρμ και τις επιδόσεις στα ύψη. Οι 560 ίπποι επιταχύνουν το R8 GT από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 3,6 ενώ η βελόνα του κοντέρ δείχνει τα 200 χλμ/ώρα σε 10,6, σταματώντας λίγο πριν αυτή αγγίξει τα 320 χλμ/ώρα. Την κίνηση μεταφέρει σε όλους τους τροχούς με ποσοστό 15/85 (εμπρός /πίσω), μέσω ενός σειριακού 6τάχυτου κιβώτιου R-Tronic. Σχεδιαστικά οι άνθρακα πινελιές στους προφυλακτήρες, τους καθρέπτες και την αεροτομή, τα φιμέ κρύσταλλα των φωτιστικών σωμάτων, οι διαφοροποιημένες απολήξεις των εξατμίσεων με τον επανασχεδιασμένο διαχύτη να καλύπτει το κενό ανάμεσά τους και οι 19άρες ζάντες βαμμένες σε απόχρωση τιτανίου, δηλώνουν πως δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο R8 αλλά για το GT. Αυτό, δηλώνει και ο αύξοντας αριθμός παραγωγής που είναι χαραγμένος στο πάνω μέρος του λεβιέ ταχυτήτων, αλλά και η χρήση Alcantaras και του άνθρακα στο εσωτερικό του.Το R8 GT θα παραχθεί μόλις σε 333 αριθμημένα κομμάτια και θα προσφέρεται με τέσσερα διαφορετικά χρώματα Σαμόα πορτοκαλί μεταλλικό, Suzuka Gray μεταλλικά, Ασημί Μεταλλικό πάγου και Phantom Black Pearl στην τιμή των 195.000 ευρώ περίπου.