Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AUDI R8 GT


Η Audi έβαλε σε δίαιτα το R8 και μας το παρουσιάζει με δυνατότερο μοτέρ σε μία περιορισμένης παραγωγής έκδοση, την GT. Το supercar της Audi έχασε 100 περιττά κιλά σε σχέση με τη συμβατική του έκδοση και πλέον ζυγίζει 1,525 κιλά. Χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα αντικαταστάθηκαν πολλά από τα αλουμινένια μέρη του αμαξώματος. Παράλληλα το σασί ελάφρωσε και το παρμπρίζ έγινε λεπτότερο, πετυχαίνοντας έτσι το επιθυμητό αυτό αποτέλεσμα της απώλειας του βάρους, που χαρίζει στο κορυφαίο γερμανικό μοντέλο μία διαφορετική οδηγηκή αίσθηση. Παράλληλα η τονωτική ένεση των 35 επιπλέον ίππων που δέχτηκε ο V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων, ανέβασε τη ροπή του στα 54 χλγρμ και τις επιδόσεις στα ύψη. Οι 560 ίπποι επιταχύνουν το R8 GT από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 3,6 ενώ η βελόνα του κοντέρ δείχνει τα 200 χλμ/ώρα σε 10,6, σταματώντας λίγο πριν αυτή αγγίξει τα 320 χλμ/ώρα. Την κίνηση μεταφέρει σε όλους τους τροχούς με ποσοστό 15/85 (εμπρός /πίσω), μέσω ενός σειριακού 6τάχυτου κιβώτιου R-Tronic. Σχεδιαστικά οι άνθρακα πινελιές στους προφυλακτήρες, τους καθρέπτες και την αεροτομή, τα φιμέ κρύσταλλα των φωτιστικών σωμάτων, οι διαφοροποιημένες απολήξεις των εξατμίσεων με τον επανασχεδιασμένο διαχύτη να καλύπτει το κενό ανάμεσά τους και οι 19άρες ζάντες βαμμένες σε απόχρωση τιτανίου, δηλώνουν πως δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο R8 αλλά για το GT. Αυτό, δηλώνει και ο αύξοντας αριθμός παραγωγής που είναι χαραγμένος στο πάνω μέρος του λεβιέ ταχυτήτων, αλλά και η χρήση Alcantaras και του άνθρακα στο εσωτερικό του.Το R8 GT θα παραχθεί μόλις σε 333 αριθμημένα κομμάτια και θα προσφέρεται με τέσσερα διαφορετικά χρώματα Σαμόα πορτοκαλί μεταλλικό, Suzuka Gray μεταλλικά, Ασημί Μεταλλικό πάγου και Phantom Black Pearl στην τιμή των 195.000 ευρώ περίπου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Λιγότερο από ένας μήνας απομένει για το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου που θα διοργανωθεί στην περιοχή της επαρχίας Αγιάς. Οι αγώνες ράλλυ επιστρέφουν μετά από χρόνια στο νομό Λάρισας και οι διοργανωτές έχουν ξεκινήσει από την αρχή της χρονιάς τις προετοιμασίες για να προσφέρουν ένα άρτιο αποτέλεσμα. Την ευθύνη έχει αναλάβει η Λέσχη Αυτοκινήτου Μοτοσυκλέτας Καλλιθέας Ελασσόνας (Λ.Α.Μ.Κ.Ε.) με συνδιοργανωτή το Δήμο Αγιάς ενώ τελεί και υπό την αιγίδα της Περιφέρειας Θεσσαλίας. Κέντρο του αγώνα θα είναι η πόλη της Αγιάς. Το Σάββατο 18 Μαΐου θα διεξαχθεί ο τεχνικός έλεγχος και η πανηγυρική εκκίνηση στην κεντρική πλατεία της πόλης ενώ στο δημοτικό Parking θα εγκατασταθεί το Service Park. Την Κυριακή 19 Μαΐου τα πληρώματα θα αγωνιστούν στην ειδική διαδρομή των 12.3 χιλιομέτρων η οποία θα επαναληφθεί τρεις φορές, φτάνοντας έτσι συνολικά τα 36.9 χιλιόμετρα. Αντίστοιχα το σύνολο των απλών διαδρομών 61,2 χιλιόμετρα (20,4 Χ 3). Η απονομή των κυπέλλων θα γίνει στην κεντρική πλατεία της Μελιβοίας, ένα πρ

1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου ...

Με 17 συμμετοχές θα διεξαχθεί το διήμερο 18 και 19 Μαΐου το 1ο Ράλλυ Σπριντ Κισσάβου, δεύτερος γύρος του Κυπέλλου Ράλλυ Ασφάλτου Βορείου Ελλάδος.

44ο Ολυμπιακό Ράλλυ - Πανηγυρική Εκκίνηση ...

Κατάμεστη ήταν η Κεντρική Πλατεία Πύργου, η οποία το βράδυ του Σαββάτου φιλοξένησε την Πανηγυρική Εκκίνηση του 44ου Ολυμπιακού Ράλλυ. Το κοινό γνώρισε από κοντά τα 50 πληρώματα που την Κυριακή θα ριχτούν στη μάχη με το χρόνο, φωτογραφήθηκε μαζί τους και χειροκρότησε όλους τους αγωνιζόμενους που θα συμμετάσχουν στον δεύτερο γύρο του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος. Το παρών έδωσαν στην εκδήλωση πλήθος τοπικών αρχόντων του τόπου, οι οποίοι με τη σειρά τους ευχήθηκαν καλή επιτυχία στα πληρώματα. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Αθλητικό Σωματείο Αγωνιστική Ολυμπιακή Λέσχη Αυτοκινήτου Πύργου (ΑΟΛΑΠ). Συνδιοργανωτές είναι η Περιφέρεια Δυτικής Ελλάδος (Περιφερειακή Ενότητα Ηλείας), η Π.Ε.Δ.Δ.Ε (Περιφερειακή Ένωση Δήμων Δυτικής Ελλάδος), ο Δήμος Πύργου και ο Δήμος Αρχαίας Ολυμπίας. Στο πλευρό των διοργανωτών βρίσκονται ο Δήμος Ανδρίτσαινας-Κρεσταίνων και ο Δήμος Ζαχάρως. Θεσμικοί υποστηρικτές είναι το Επιμελητήριο Ηλείας, ο Εμπορικός Σύλλογος Πύργου, Ερμής και η Δημοτική Επιχείρηση Πύργ