Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

AUDI R8 GT


Η Audi έβαλε σε δίαιτα το R8 και μας το παρουσιάζει με δυνατότερο μοτέρ σε μία περιορισμένης παραγωγής έκδοση, την GT. Το supercar της Audi έχασε 100 περιττά κιλά σε σχέση με τη συμβατική του έκδοση και πλέον ζυγίζει 1,525 κιλά. Χρησιμοποιώντας ανθρακονήματα αντικαταστάθηκαν πολλά από τα αλουμινένια μέρη του αμαξώματος. Παράλληλα το σασί ελάφρωσε και το παρμπρίζ έγινε λεπτότερο, πετυχαίνοντας έτσι το επιθυμητό αυτό αποτέλεσμα της απώλειας του βάρους, που χαρίζει στο κορυφαίο γερμανικό μοντέλο μία διαφορετική οδηγηκή αίσθηση. Παράλληλα η τονωτική ένεση των 35 επιπλέον ίππων που δέχτηκε ο V10 κινητήρας των 5,2 λίτρων, ανέβασε τη ροπή του στα 54 χλγρμ και τις επιδόσεις στα ύψη. Οι 560 ίπποι επιταχύνουν το R8 GT από στάση μέχρι τα 100 χλμ/ώρα σε 3,6 ενώ η βελόνα του κοντέρ δείχνει τα 200 χλμ/ώρα σε 10,6, σταματώντας λίγο πριν αυτή αγγίξει τα 320 χλμ/ώρα. Την κίνηση μεταφέρει σε όλους τους τροχούς με ποσοστό 15/85 (εμπρός /πίσω), μέσω ενός σειριακού 6τάχυτου κιβώτιου R-Tronic. Σχεδιαστικά οι άνθρακα πινελιές στους προφυλακτήρες, τους καθρέπτες και την αεροτομή, τα φιμέ κρύσταλλα των φωτιστικών σωμάτων, οι διαφοροποιημένες απολήξεις των εξατμίσεων με τον επανασχεδιασμένο διαχύτη να καλύπτει το κενό ανάμεσά τους και οι 19άρες ζάντες βαμμένες σε απόχρωση τιτανίου, δηλώνουν πως δεν πρόκειται για ένα συνηθισμένο R8 αλλά για το GT. Αυτό, δηλώνει και ο αύξοντας αριθμός παραγωγής που είναι χαραγμένος στο πάνω μέρος του λεβιέ ταχυτήτων, αλλά και η χρήση Alcantaras και του άνθρακα στο εσωτερικό του.Το R8 GT θα παραχθεί μόλις σε 333 αριθμημένα κομμάτια και θα προσφέρεται με τέσσερα διαφορετικά χρώματα Σαμόα πορτοκαλί μεταλλικό, Suzuka Gray μεταλλικά, Ασημί Μεταλλικό πάγου και Phantom Black Pearl στην τιμή των 195.000 ευρώ περίπου.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...