Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραγωγή 6.000.000 Ford Fiesta στην Κολωνία


Το 6.000.000ό Fiesta Γερμανικής παραγωγής, μία τρίθυρη έκδοση Vision Blue Sport με κινητήρα 1.6 Ti –VCT (120 PS), που προορίζεται για Γερμανό πελάτη, πέρασε εχθές από τη γραμμή παραγωγής – 31 χρόνια μετά τη συναρμολόγηση του πρώτου αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο εργοστάσιο τον Οκτώβριο του 1979. Μέχρι σήμερα, επτά γενιές του Ford Fiesta έχουν κατασκευαστεί την Κολωνία και το 1989 οι εγκαταστάσεις του Niehl έγιναν πρότυπη μονάδα για την παραγωγή του Fiesta στην Ευρώπη.
Από το 1976 που ξεκίνησε η παραγωγή του Fiesta στην Ευρώπη, το δημοφιλές μοντέλο έχει πουλήσει πάνω από 13 εκατομμύρια μονάδες συνολικά και έχει κατασκευαστεί σε τέσσερα ευρωπαϊκά εργοστάσια της Ford μεταξύ των οποίων και αυτό της Κολωνίας. Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε στη Βαλένθια (Ισπανία) το 1976, όπου συνεχίζεται η παραγωγή της τελευταίας γενιάς Ford Fiesta, όπως και στο Niehl. Από το 1976 μέχρι το 2002 μοντέλα Fiesta κατασκευάστηκαν επίσης στο Dagenham (Βρετανία) και στο Saarlouis (Γερμανία) μεταξύ 1976 και 1980.
Με το πέρασμα των χρόνων, χάρη στην αυξημένη απόδοση παραγωγής, κατασκευάζονται περισσότερα Fiesta ταχύτερα και με ακόμα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας στο Niehl. Η Ford συνεχίζει να θεωρείται από τους ειδικούς της βιομηχανίας μία από τις πιο αποτελεσματικές κατασκευάστριες εταιρίες αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Χρειάστηκαν δέκα χρόνια για να φτάσει το Fiesta στο ορόσημο παραγωγής του πρώτου ενός εκατομμυρίου μονάδων. Το 2.000.000ό Fiesta έγινε πραγματικότητα σε λιγότερο από πέντε χρόνια. Το χρονικό διάστημα μεταξύ του 5.000.000ού και του 6.000.000ού Fiesta ήταν κάτι παραπάνω από μία τριετία. Περίπου 4.300 εργαζόμενοι αυτή τη στιγμή κατασκευάζουν 1.885 Ford Fiesta και Ford Fusion καθημερινά με ένα ευέλικτο σύστημα παραγωγής τριών βαρδιών στη μονάδα του Niehl. Το 2009, το εργοστάσιο κατασκεύασε συνολικά 406.200 αυτοκίνητα – 350.500 Fiesta και 55.700 Fusion. Περίπου το 80% της συνολικής αυτοκινητιστικής παραγωγής του εργοστασίου εξάγεται.
«Η επιτυχία του Fiesta μιλά από μόνη της. Η πρωτοποριακή σχεδίαση σε συνδυασμό με την προηγμένη τεχνολογία του εξακολουθεί να έχει τρομερή απήχηση στους πελάτες». δήλωσε ο Ken Macfarlane, vice president, manufacturing, Ford Ευρώπης. «Η παραγωγή έξι εκατομμυρίων μονάδων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για το Niehl και όσοι εργάζονται στο εργοστάσιο θα πρέπει να νιώθουν περήφανοι για το επίτευγμά τους. Το γεγονός αυτό δεν αποτελεί επιτυχία μόνο για το Fiesta αλλά και για την Κολωνία, τη Βόρεια Ρηνανία –Βεστφαλία και τη Γερμανία».
Η παραγωγή της τελευταίας γενιάς Fiesta στο Niehl ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2008. Μόλις 18 μήνες μετά το ντεμπούτο του, περισσότεροι από 750.000 πελάτες έχουν αγοράσει το νέο Fiesta σε όλο τον κόσμο, ενώ πάνω από 670.000 αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στην Ευρώπη.
Το Εργοστάσιο του Niehl έπαιξε επίσης νευραλγικό ρόλο σε μία πρωτοβουλία παρουσίασης του νέου Fiesta στους καταναλωτές της Β. Αμερικής. Στο πλαίσιο του προγράμματος ‘Fiesta Movement’, η Ford επέλεξε 100 πελάτες για να οδηγήσουν το νέο Fiesta και στη συνέχεια να μοιραστούν την εμπειρία τους μέσω sites κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, FlickR και YouTube. Ο στόλος των 100 πεντάθυρων Fiesta που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατασκευάστηκε στο Γερμανικό εργοστάσιο και εξήχθη στη Β. Αμερική το Μάρτιο του 2009.
Το Fiesta αναμένεται στις εκθέσεις των εμπόρων στη Β. Αμερική το δεύτερο τρίμηνο του 2010.
Η Ford θα λανσάρει επίσης το παγκόσμιο Fiesta σε βασικές αγορές της Ασίας Ειρηνικού κατά τη διάρκεια του 2010. Εκτός από το Niehl και τη Βαλένθια στην Ευρώπη, το Fiesta κατασκευάζεται επίσης στις πόλεις Nanjing (Κίνα) και Rayong (Ταϊλάνδη). Το Εργοστάσιο της Ford στο Cuautitlàn (Μεξικό) θα γιορτάσει την παραγωγή του πρώτο του μοντέλου Fiesta τις προσεχείς εβδομάδες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

3η Ανάβαση Ψάθας ...

Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων συνεχίζεται το διήμερο 27 και 28 Απριλίου με την 3η Ανάβαση Ψάθας η οποία συγκέντρωσε 54 συμμετοχές σε όλες τις κατηγορίες. Διοργανωτής του αγώνα είναι το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.), με την αμέριστη συμπαράσταση του Δήμου Μάνδρας-Ειδυλλίας. Χορηγός του αγώνα είναι η Seajets. Ωραίες μονομαχίες και πλούσιο θέαμα αναμένεται να προσφέρουν οι οδηγοί που θα λάβουν μέρος στον αγώνα, καθώς όλοι θα δώσουν τον καλύτερό τους εαυτό, θέλοντας να καρπωθούν πολύτιμους βαθμούς στη μάχη του πρωταθλήματος. Στην κατηγορία Formula Saloon , ο Μάριος Ηλιόπουλος θα οδηγήσει το γνωστό Ford Fiesta με στόχο κυρίως να ξεσηκώσει τα πλήθη που θα βρεθούν στη διαδρομή του αγώνα. Ο Νίκος Παπαδόπουλος θα προσπαθήσει να «κυνηγήσει» τον περσινό πρωταθλητή της κατηγορίας με το θηριώδες Ford Escort MKII. Το παρών με στόχο ένα καλό πλασάρισμα στην κατηγορία θα δώσει στην Ψάθα ο «Κανέλλος», οδηγώντας ένα Peugeot 106, ενώ ένα Skoda Fabia θα έχει στα

ADAC Opel Electric Rally Cup ...

Το ADAC Opel Electric Rally Cup “powered by GSe” βρίσκεται λίγο πριν την έναρξη της 4ης σεζόν. 15 Corsa Rally Electric των 100 kW/136 hp θα λάβουν μέρος στη φετινή έναρξη, στις 3 και 4 Μαΐου στο ADAC Actronics Rally Sulingen (Lower Saxony). Το σύνολο των συμμετεχόντων στο πρώτο και μοναδικό στον κόσμο ηλεκτρικό κύπελλο ράλι με αυτοκίνητα μιας μάρκας, εντυπωσιάζει με την ποικιλομορφία και τον διεθνή χαρακτήρα του. Θα διαγωνιστούν αθλητές οκτώ διαφορετικών εθνικοτήτων. Συνολικά, δέκα νέες ομάδες, συμπεριλαμβανομένων τεσσάρων αμιγώς γυναικείων και αρκετών μικτών πληρωμάτων, φέρνουν έναν αέρα ανανέωσης στη συναρπαστική διοργάνωση. Η Γαλλική FFSA χρησιμοποιεί και πάλι δύο Corsa Rally Electric στο πλαίσιο του προγράμματος ανάπτυξης νέων ταλέντων στην ακαδημία της. Φέτος, τα αυτοκίνητα θα καταλάβουν οι Emma Chalvin/Emy Ailloud-Perraud και Alizée Pottier/Joanna Verdier. Επίσης, στο πλαίσιο της προώθησης νέων ταλέντων, η Βελγική RACB, σε συνεργασία με την Opel Belgium, παραχώρησε ένα αυτοκίνητ