Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Παραγωγή 6.000.000 Ford Fiesta στην Κολωνία


Το 6.000.000ό Fiesta Γερμανικής παραγωγής, μία τρίθυρη έκδοση Vision Blue Sport με κινητήρα 1.6 Ti –VCT (120 PS), που προορίζεται για Γερμανό πελάτη, πέρασε εχθές από τη γραμμή παραγωγής – 31 χρόνια μετά τη συναρμολόγηση του πρώτου αυτοκινήτου στο συγκεκριμένο εργοστάσιο τον Οκτώβριο του 1979. Μέχρι σήμερα, επτά γενιές του Ford Fiesta έχουν κατασκευαστεί την Κολωνία και το 1989 οι εγκαταστάσεις του Niehl έγιναν πρότυπη μονάδα για την παραγωγή του Fiesta στην Ευρώπη.
Από το 1976 που ξεκίνησε η παραγωγή του Fiesta στην Ευρώπη, το δημοφιλές μοντέλο έχει πουλήσει πάνω από 13 εκατομμύρια μονάδες συνολικά και έχει κατασκευαστεί σε τέσσερα ευρωπαϊκά εργοστάσια της Ford μεταξύ των οποίων και αυτό της Κολωνίας. Το πρώτο αυτοκίνητο κατασκευάστηκε στη Βαλένθια (Ισπανία) το 1976, όπου συνεχίζεται η παραγωγή της τελευταίας γενιάς Ford Fiesta, όπως και στο Niehl. Από το 1976 μέχρι το 2002 μοντέλα Fiesta κατασκευάστηκαν επίσης στο Dagenham (Βρετανία) και στο Saarlouis (Γερμανία) μεταξύ 1976 και 1980.
Με το πέρασμα των χρόνων, χάρη στην αυξημένη απόδοση παραγωγής, κατασκευάζονται περισσότερα Fiesta ταχύτερα και με ακόμα υψηλότερα επίπεδα ποιότητας στο Niehl. Η Ford συνεχίζει να θεωρείται από τους ειδικούς της βιομηχανίας μία από τις πιο αποτελεσματικές κατασκευάστριες εταιρίες αυτοκινήτων στην Ευρώπη.
Χρειάστηκαν δέκα χρόνια για να φτάσει το Fiesta στο ορόσημο παραγωγής του πρώτου ενός εκατομμυρίου μονάδων. Το 2.000.000ό Fiesta έγινε πραγματικότητα σε λιγότερο από πέντε χρόνια. Το χρονικό διάστημα μεταξύ του 5.000.000ού και του 6.000.000ού Fiesta ήταν κάτι παραπάνω από μία τριετία. Περίπου 4.300 εργαζόμενοι αυτή τη στιγμή κατασκευάζουν 1.885 Ford Fiesta και Ford Fusion καθημερινά με ένα ευέλικτο σύστημα παραγωγής τριών βαρδιών στη μονάδα του Niehl. Το 2009, το εργοστάσιο κατασκεύασε συνολικά 406.200 αυτοκίνητα – 350.500 Fiesta και 55.700 Fusion. Περίπου το 80% της συνολικής αυτοκινητιστικής παραγωγής του εργοστασίου εξάγεται.
«Η επιτυχία του Fiesta μιλά από μόνη της. Η πρωτοποριακή σχεδίαση σε συνδυασμό με την προηγμένη τεχνολογία του εξακολουθεί να έχει τρομερή απήχηση στους πελάτες». δήλωσε ο Ken Macfarlane, vice president, manufacturing, Ford Ευρώπης. «Η παραγωγή έξι εκατομμυρίων μονάδων αποτελεί σημαντικό ορόσημο για το Niehl και όσοι εργάζονται στο εργοστάσιο θα πρέπει να νιώθουν περήφανοι για το επίτευγμά τους. Το γεγονός αυτό δεν αποτελεί επιτυχία μόνο για το Fiesta αλλά και για την Κολωνία, τη Βόρεια Ρηνανία –Βεστφαλία και τη Γερμανία».
Η παραγωγή της τελευταίας γενιάς Fiesta στο Niehl ξεκίνησε τον Αύγουστο του 2008. Μόλις 18 μήνες μετά το ντεμπούτο του, περισσότεροι από 750.000 πελάτες έχουν αγοράσει το νέο Fiesta σε όλο τον κόσμο, ενώ πάνω από 670.000 αυτοκίνητα έχουν πουληθεί στην Ευρώπη.
Το Εργοστάσιο του Niehl έπαιξε επίσης νευραλγικό ρόλο σε μία πρωτοβουλία παρουσίασης του νέου Fiesta στους καταναλωτές της Β. Αμερικής. Στο πλαίσιο του προγράμματος ‘Fiesta Movement’, η Ford επέλεξε 100 πελάτες για να οδηγήσουν το νέο Fiesta και στη συνέχεια να μοιραστούν την εμπειρία τους μέσω sites κοινωνικής δικτύωσης όπως τα Facebook, FlickR και YouTube. Ο στόλος των 100 πεντάθυρων Fiesta που συμμετείχαν στο πρόγραμμα κατασκευάστηκε στο Γερμανικό εργοστάσιο και εξήχθη στη Β. Αμερική το Μάρτιο του 2009.
Το Fiesta αναμένεται στις εκθέσεις των εμπόρων στη Β. Αμερική το δεύτερο τρίμηνο του 2010.
Η Ford θα λανσάρει επίσης το παγκόσμιο Fiesta σε βασικές αγορές της Ασίας Ειρηνικού κατά τη διάρκεια του 2010. Εκτός από το Niehl και τη Βαλένθια στην Ευρώπη, το Fiesta κατασκευάζεται επίσης στις πόλεις Nanjing (Κίνα) και Rayong (Ταϊλάνδη). Το Εργοστάσιο της Ford στο Cuautitlàn (Μεξικό) θα γιορτάσει την παραγωγή του πρώτο του μοντέλου Fiesta τις προσεχείς εβδομάδες.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...