Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

ΑΚΥΡΩΣΗ ΤΟΥ «ΙΣΤΟΡΙΚΟΥ ΡΑΛΛΥ ΑΚΡΟΠΟΛΙΣ 2010»


Η ΕΛΠΑ και η Οργανωτική Επιτροπή του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, λαμβάνοντας υπόψη:
  • Την δύσκολη οικονομική κατάσταση της χώρας και τα γνωστά σε όλους κοινωνικά προβλήματα, και
  • Την αδυναμία να βρεθούν σημαντικοί οικονομικοί υποστηρικτές για να συνδράμουν και να εξασφαλίσουν το υψηλό επίπεδο της οργάνωσης, αποφάσισαν την ματαίωση «9ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις»
Είναι φυσικό οι διαμορφωμένες συνθήκες, τόσο σε Ευρωπαϊκό όσο και σε Ελληνικό επίπεδο, να επιβάλουν την αναπροσαρμογή των προτεραιοτήτων της ΕΛΠΑ. Δηλώνουμε ωστόσο, ότι oι διοργανώσεις του «Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις 2011» και του «Ράλλυ Ακρόπολις του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος 2011» είναι ήδη εξασφαλισμένες, σύμφωνα με τις διαβεβαιώσεις και αποφάσεις των αρμόδιων οργάνων και στελεχών της Διεθνούς Ομοσπονδίας Αυτοκινήτου – FIA».
Η ΕΛΠΑ ευχαριστεί θερμά όλους που στάθηκαν στο πλευρό της Οργάνωσης, προσπαθώντας το καλύτερο για την άριστη διοργάνωση του Αγώνα. Σε όλους αυτούς δίνουμε ραντεβού για το 2011, και την υπόσχεση ότι τα Διεθνή Ελληνικά Ράλλυ θα είναι -όπως πάντα, διοργανώσεις αντάξιες της ιστορίας μας.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Στιγμές ΙV ...

 

Ρεγγίνι - Θήβα ...

Οι εκπλήξεις συνεχίζονται! Ο Ott Tanak είχε δύο κλαταρίσματα, με αποτέλεσμα ο Dani Sordo να αναρριχηθεί στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης. Ο Thierry Neuville σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο και μείωσε τη διαφορά του από τον Ισπανό οδηγό σε 7,2 δλ. Μετά τα προβλήματα του Tanak, ο Sebastien Ogier βρίσκεται πλέον στην τρίτη θέση και ο Εσθονός τέταρτος. #11 Thierry NEUVILLE / Martijn WYDAEGHE: «Κάναμε καθαρό πέρασμα, είναι σκληρή ειδική στο μέσον της διαδρομής και πρόσεχα, είναι τελείως διαφορετικές συνθήκες σε σχέση με χθες. Αλλάξαμε το στήσιμο και αισθάνομαι καλύτερα με το αυτοκίνητο». #17 Sébastien OGIER / Vincent LANDAIS: «Είμαστε στη μέση του πουθενά. Προσπαθούμε να οδηγούμε γρήγορα χωρίς ρίσκο. Κρίμα για τον Ott». #8 Ott TÄNAK / Martin JÄRVEOJA: «Είχαμε δύο αλλαγές ελαστικών. Η πρώτη ήταν ξεζαντάρισμα και η δεύτερη επειδή στράβωσε η ζάντα». #33 Elfyn EVANS / Scott MARTIN: «Η διαδρομή θα καθαρίζει με κάθε πέρασμα. Τα ελαστικά δούλεψαν καλά. Έπειτα από ό,τι συνέβη χθες δεν έχουμε το

Οι Έλληνες ...

#36 Georgios VASILAKIS / Thomas KRAWSZIK: «Είναι το σπίτι μου. Και είναι καλό να αγωνίζεσαι εντός έδρας. Ήταν δύσκολο, αλλά είναι το Ακρόπολις. Και αυτό το ράλλυ είναι η σκληρότερη δοκιμασία για τα αυτοκίνητα». #40 Panagiotis ROUSTEMIS / Christos BAKLORIS: «Σίγουρα, ήταν το πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών. Καταφέραμε να τερματίσουμε πρώτοι Έλληνες με μεγάλη διαφορά. Επίσης τερματίσαμε 12οι Γενικής στο πιο δύσκολο Ακρόπολις των τελευταίων ετών, κάτι που δίνει ακόμα μεγαλύτερη σημασία στο τελικό αποτέλεσμα». #48 Nikolaos PAVLIDIS / Allan HARRYMAN: «Οι ειδικές ήταν πολύ σκληρές. Αλλά το Ακρόπολις είναι πάντα έτσι». #51 Epameinondas KARANIKOLAS / Georgios KAKAVAS: «Ήταν ένας δύσκολος αγώνας, πετύχαμε μια πέτρα σε σημείο όπου δε θέλαμε. Είμαι χαρούμενος για τους χρόνους». #52 Paschalis CHATZIMARKOS / Marios TSAOUSOGLOU: «Το Ακρόπολις ήταν πάρα πολύ δύσκολο φέτος. Πολύ δύσκολες οι συνθήκες και υψηλές οι θερμοκρασίες. Οι διαδρομές ήταν σε πολύ κακή κατάσταση. Κάναμε την προσπάθει