Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Xωμάτινο DRIFT στο Παραλληλοδρόμιο !

Την Κυριακή 25 Απριλίου, με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. θα διεξαχθεί στο Παραλληλοδρόμιο αγώνας time trial, που ουσιαστικά θα είναι αγώνας drifr στο χώμα. Πρόκειται για μια επίπεδη διαδρομή μήκους περίπου 200 μέτρων, πάντοτε βρεγμένη, που οι συμμετέχοντες θα εκκινούν διαμετρικά, ανά δύο. Ο κάθε αγώνας αποτελείται από 6 γύρους στη διαδρομή, 3 αριστερόστροφους και 3 δεξιόστροφους. Ακολουθεί επεξήγηση...
Σε κάθε ζεύγος οδηγών, ο νικητής ανακηρύσσεται βάσει του συνολικού χρόνου που πέτυχε στο σύνολο των 6 γύρων. Το κάθε ζεύγος οδηγών, από θέση στάσης κάνει πρώτα 3 αριστερόστροφους γύρους και αμέσως μετά τον τερματισμό του κάνει 3 δεξιόστροφους γύρους. Ο κάθε νικητής «παίζει» με αντίπαλο νικητή άλλου ζεύγους, ενώ ο κάθε ηττημένος αντιμετωπίζει τον ηττημένο άλλου ζεύγους, μέχρι να φθάσουμε στον τελικό και να αναδειχτούν οι 2 πρώτοι κάθε κατηγορίας. Σε περίπτωση που χρειαστεί να βρεθούν «αντίπαλοι» δύο οδηγοί που μοιράζονται το ίδιο αυτοκίνητο, θα συμμετάσχουν ένας- ένας και θα προκριθεί ο οδηγός που πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο.
Οι συμμετέχοντες κάθε κατηγορίας παρουσιάζονται στην εκκίνηση της διαδρομής και με την πίστα στεγνή, πραγματοποιούν ανά ένας, τρεις γύρους, δύο δοκιμαστικούς και τον τελευταίο χρονομετρημένο. Ο χρονομετρημένος γύρος κατατάσσει τους συμμετέχοντες. Βάσει αυτής της κατάταξης παίρνουν θέση στον πίνακα εκκίνησης ανά ζεύγη, με συγκεκριμένο τρόπο (year book 2003, κανονισμός παράλληλου sprint). Για παράδειγμα, αν συμμετέχουν 8 σε κάποια κατηγορία, το 1ο ζευγάρι θα είναι οι χρόνοι 1 και 8, ενώ το 2ο θα είναι οι χρόνοι 4 και 5. Οι νικητές των 2 ζευγών θα αγωνιστούν μεταξύ τους για να διεκδικήσουν κάποια από τις θέσεις 1 έως 4, ενώ οι ηττημένοι θα αγωνιστούν μεταξύ τους διεκδικώντας κάποια από τις θέσεις 5 έως 8 κλπ. Σε περίπτωση λιγότερων συμμετοχών σε κάποια κατηγορία, θα εφαρμοστεί το μοντέλο των ομαδικών αθλημάτων, όπου παίζει ο κάθε ένας οδηγός έναντι όλων των άλλων. Σε περίπτωση εφαρμογής αυτού του μοντέλου, η κάθε νίκη αποδίδει 2 βαθμούς ενώ ή ήττα 1 βαθμό. Τελικός νικητής θα αναδειχτεί ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η κάθε θέση θα κριθεί με μία επί πλέον δοκιμασία.
ΠΟΙΝΕΣ ΧΡΟΝΟΥ:
1. Η ρίψη ή μετακίνηση κώνου οριοθέτησης της διαδρομής επιβαρύνεται με ποινή χρόνου 10 δευτερολέπτων.
2. Αν οδηγός πλησιάσει τον «αντίπαλό του» σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων, η δοκιμασία διακόπτεται εις βάρος του αργού οδηγού.
3. Αν οδηγός παρακάμψει τα όρια της διαδρομής, θεωρείται κακή εκτέλεση διαδρομής και τίθεται εκτός δοκιμασίας.
Γίνεται δεκτός κάθε οδηγός που διαθέτει αγωνιστική άδεια τουλάχιστον κατηγορίας C, ευρισκόμενη σε ισχύ για το 2010. Η τελευταία μπορεί να εκδοθεί και στο Παραλληλοδρόμιο την ημέρα του αγώνα, από εντεταλμένο προς τούτο υπάλληλο της ΕΛ.Π.Α., με την επίδειξη της αδείας οδήγησης και έναντι 60€.
Μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή με τους εξής τρόπους:
- Στο http://www.parallilodromio.gr/ , στο on line δήλωση συμμετοχής.
- Με ένα απλό mail στο info@parallilodromio.gr
- Με ένα τηλεφώνημα στο 6945.544439- Λάμπης Κουρτέσης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...