Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Xωμάτινο DRIFT στο Παραλληλοδρόμιο !

Την Κυριακή 25 Απριλίου, με την έγκριση της ΕΘ.Ε.Α. θα διεξαχθεί στο Παραλληλοδρόμιο αγώνας time trial, που ουσιαστικά θα είναι αγώνας drifr στο χώμα. Πρόκειται για μια επίπεδη διαδρομή μήκους περίπου 200 μέτρων, πάντοτε βρεγμένη, που οι συμμετέχοντες θα εκκινούν διαμετρικά, ανά δύο. Ο κάθε αγώνας αποτελείται από 6 γύρους στη διαδρομή, 3 αριστερόστροφους και 3 δεξιόστροφους. Ακολουθεί επεξήγηση...
Σε κάθε ζεύγος οδηγών, ο νικητής ανακηρύσσεται βάσει του συνολικού χρόνου που πέτυχε στο σύνολο των 6 γύρων. Το κάθε ζεύγος οδηγών, από θέση στάσης κάνει πρώτα 3 αριστερόστροφους γύρους και αμέσως μετά τον τερματισμό του κάνει 3 δεξιόστροφους γύρους. Ο κάθε νικητής «παίζει» με αντίπαλο νικητή άλλου ζεύγους, ενώ ο κάθε ηττημένος αντιμετωπίζει τον ηττημένο άλλου ζεύγους, μέχρι να φθάσουμε στον τελικό και να αναδειχτούν οι 2 πρώτοι κάθε κατηγορίας. Σε περίπτωση που χρειαστεί να βρεθούν «αντίπαλοι» δύο οδηγοί που μοιράζονται το ίδιο αυτοκίνητο, θα συμμετάσχουν ένας- ένας και θα προκριθεί ο οδηγός που πέτυχε τον ταχύτερο χρόνο.
Οι συμμετέχοντες κάθε κατηγορίας παρουσιάζονται στην εκκίνηση της διαδρομής και με την πίστα στεγνή, πραγματοποιούν ανά ένας, τρεις γύρους, δύο δοκιμαστικούς και τον τελευταίο χρονομετρημένο. Ο χρονομετρημένος γύρος κατατάσσει τους συμμετέχοντες. Βάσει αυτής της κατάταξης παίρνουν θέση στον πίνακα εκκίνησης ανά ζεύγη, με συγκεκριμένο τρόπο (year book 2003, κανονισμός παράλληλου sprint). Για παράδειγμα, αν συμμετέχουν 8 σε κάποια κατηγορία, το 1ο ζευγάρι θα είναι οι χρόνοι 1 και 8, ενώ το 2ο θα είναι οι χρόνοι 4 και 5. Οι νικητές των 2 ζευγών θα αγωνιστούν μεταξύ τους για να διεκδικήσουν κάποια από τις θέσεις 1 έως 4, ενώ οι ηττημένοι θα αγωνιστούν μεταξύ τους διεκδικώντας κάποια από τις θέσεις 5 έως 8 κλπ. Σε περίπτωση λιγότερων συμμετοχών σε κάποια κατηγορία, θα εφαρμοστεί το μοντέλο των ομαδικών αθλημάτων, όπου παίζει ο κάθε ένας οδηγός έναντι όλων των άλλων. Σε περίπτωση εφαρμογής αυτού του μοντέλου, η κάθε νίκη αποδίδει 2 βαθμούς ενώ ή ήττα 1 βαθμό. Τελικός νικητής θα αναδειχτεί ο οδηγός με τους περισσότερους βαθμούς. Σε περίπτωση ισοβαθμίας, η κάθε θέση θα κριθεί με μία επί πλέον δοκιμασία.
ΠΟΙΝΕΣ ΧΡΟΝΟΥ:
1. Η ρίψη ή μετακίνηση κώνου οριοθέτησης της διαδρομής επιβαρύνεται με ποινή χρόνου 10 δευτερολέπτων.
2. Αν οδηγός πλησιάσει τον «αντίπαλό του» σε απόσταση μικρότερη των 50 μέτρων, η δοκιμασία διακόπτεται εις βάρος του αργού οδηγού.
3. Αν οδηγός παρακάμψει τα όρια της διαδρομής, θεωρείται κακή εκτέλεση διαδρομής και τίθεται εκτός δοκιμασίας.
Γίνεται δεκτός κάθε οδηγός που διαθέτει αγωνιστική άδεια τουλάχιστον κατηγορίας C, ευρισκόμενη σε ισχύ για το 2010. Η τελευταία μπορεί να εκδοθεί και στο Παραλληλοδρόμιο την ημέρα του αγώνα, από εντεταλμένο προς τούτο υπάλληλο της ΕΛ.Π.Α., με την επίδειξη της αδείας οδήγησης και έναντι 60€.
Μπορείτε να δηλώνετε συμμετοχή με τους εξής τρόπους:
- Στο http://www.parallilodromio.gr/ , στο on line δήλωση συμμετοχής.
- Με ένα απλό mail στο info@parallilodromio.gr
- Με ένα τηλεφώνημα στο 6945.544439- Λάμπης Κουρτέσης

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου