Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

VW Milano Taxi Concept


Η VW παρουσίασε στην έκθεση του Ανόβερου ένα ηλεκτροκίνητο ταξί μήκους 3,7 μέτρων, που στοχεύει στις οικολογικότερες μετακινήσεις στα μεγάλα αστικά κέντρα. Το όνομά του είναι Milano Taxi Concept και είναι βαμμένο στα χρώματα των κλασσικών ταξί του Μιλάνου. Η μεγαλύτερη σχεδιαστική καινοτομία του Milano Taxi Concept εκτός από τη σχεδίασή του η οποία και αποκαλύπτει τις γραμμές που θα ακολουθήσει η εταιρία στο άμεσο μέλλον, είναι η 3θυρη μορφή του. Και αυτό γιατί υπάρχουν δύο πόρτες για τους επιβάτες, η μία εκ των οποίων είναι του οδηγού και η άλλη (που είναι συρόμενη) για τους πίσω επιβάτες της δεξιάς μεριάς. Αυτό έγινε με γνώμονα την ασφάλεια των επιβατών - πελατών κατά την είσοδο και έξοδό τους από το ταξί, διαδικασία η οποία γίνεται πάντα από τη δεξιά μεριά του δρόμου. Το Milano Taxi Concept διαθέτει κάθισμα μόνο για τον οδηγό εμπρός, αφού αυτό του συνοδηγού έδωσε τη θέση του σε έναν πρακτικό χώρο αποσκευών. Ο εξοπλισμός του εσωτερικού περιλαμβάνει δύο οθόνες αφής οκτώ ιντσών, μια για τον οδηγό και μια για τους πίσω επιβάτες, μέσα από τις οποίες θα βλέπουν το ταξίμετρο και τη διαδρομή που ακολουθούν, θα ελέγχουν τη λειτουργία του κλιματισμού ενώ θα διαθέτει και υποδοχή για πιστωτικές κάρτες. Ένας ηλεκτροκινητήρας 115 ίππων, αναλαμβάνει την κίνηση του πρωτότυπου αυτού ταξί στους αστικούς δρόμους, στους οποίους μπορεί να αναπτύξει ταχύτητα μέχρι και 120 χλμ/ώρα. Η τιμή αυτή βέβαια είναι απαγορευτική για τα αστικά κέντρα, όμως το Milano Taxi Concept δεν λέει όχι ούτε σε διαδρομές λίγο έξω από αυτά, αφού η αυτονομία των μπαταριών ιόντων λιθίου που διαθέτει φτάνει τα 300 χιλιόμετρα. Είναι τοποθετημένες στο πάτωμα του αυτοκινήτου και για τη φόρτισή τους χρησιμοποιούν το ρεύμα μίας κοινής οικιακής πρίζας. Η πλήρη φόρτιση τους επιτυγχάνεται μετά από οκτώ ώρες ενώ το 80% της απόδοσής τους το αποκτούν μετά από την πρώτη ώρα.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...