Μέχρι στιγμής, το feedback που έχει η Toyota αναφορικά με το Prius είναι πως οι αγοραστές του θα το ήθελαν ενδεχομένως λίγο μικρότερο και πιο πολύ ευέλικτο στην πόλη. Με αυτά ως γνώμονα η ιαπωνική εταιρεία παρουσίασε την πρότασή της για ένα μικρότερο υβριδικό, που όμως δεν θα κάνει εκπτώσεις σε χώρους και δυνατότητες. Έτσι το FT-CH (το CH σημαίνει Compact Hybrid) είναι 56 εκατοστά σε μήκος και 3 περίπου σε πλάτος, μικρότερο από το Prius.
Η αεροδυναμική μελέτη του έχει γίνει στο σχεδιαστικό κέντρο ED2 της Toyota που εδρεύει στη Νίκαια (της Γαλλίας) κι έτσι οι επιφάνειές του χαρακτηρίζονται από τη μικρή αντίσταση στον αέρα. Παράλληλα ό,τι έχει χαθεί εδώ σε ό,τι αφορά τους χώρους στο εσωτερικό αντισταθμίζεται από το μικρότερο πάχος των υλικών στα see through καθίσματα και τον υπόλοιπο διάκοσμο γενικότερα.
Παράλληλα μια εργονομική μελέτη είχε σαν αποτέλεσμα μια ακόμα πιο λειτουργική διάταξη των πλήκτρων και των χειριστηρίων σε ταμπλό και κεντρική κονσόλα.
Συνολικά το FT-CH εκπροσωπεί τη νέα αντίληψη της Toyota για τα υβριδικά και εμφανίζεται σαν μια πιο μικρή και βεβαίως πιο φτηνή εναλλακτική του Prius, 2 χρόνια πριν αρχίσει η διάθεση υβριδικών με δυνατότητα φόρτισης των συσσωρευτών τους από το οικιακό ρεύμα και περίπου 5 πριν από την έναρξη της μαζικής παραγωγής κυψελών υδρογόνου.