Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Ford Focus RS500

Οι φήμες για μια ακόμα δυνατότερη έκδοση του Ford Focus RS υπήρχαν σχεδόν ταυτόχρονα με την παρουσίαση του αυτοκινήτου. Η Ford μετατρέπει τις φήμες σε πράξη με το Ford Focus RS500 το οποίο ξυπνά μνήμες από το Sierra RS500 το οποίο στα τέλη της 10ετίας του '80 αποτελούσε ένα από τα πλέον ποθητά αυτοκίνητα.
Το Ford Focus RS500 δεν έχει κάποια αισθητική διαφορά από το RS με το μαύρο ματ χρώμα να είναι η μοναδική επέμβαση. Στο εσωτερικό υπάρχουν τα ίδια bucket καθίσματα της Recaro αλλά σε κόκκινη απόχρωση καθώς και το ταμπελάκι με τον αριθμό της παραγωγής η οποία και δε θα ξεπεράσει τα 500 κομμάτια, όπως άλλωστε δηλώνει και το όνομα του μοντέλου.
Φυσικά τα πλέον ενδιαφέροντα νέα κρύβονται κάτω από το καπό του Ford Focus RS500. Εκεί παραμένει ο 2.5 Turbo ο οποίος όμως μετά από τις επεμβάσεις του τμήματος RS αποδίδει 45ps και 2kg.m ροπής επιπλέον φτάνοντας αισίως τους 350ps και τα 46.7kg.m. Σύμφωνα με την Ford το Focus RS500 σημειώνει επιτάχυνση από τα 0 στα 100km/h σε 5.6sec έναντι 5.9sec του κανονικού RS με την τελική ταχύτητα να περιορίζεται ηλεκτρονικά και πάλι στα 263km/h.
Παρ' ότι τα 500 κομμάτια του Ford Focus RS500 φαντάζουν λίγα ώστε να δούμε κάποια στην Ελλάδα, η ελληνική αντιπροσωπεία κατάφερε να εξασφαλίσει σύμφωνα με πληροφορίες 5 κομμάτια τα οποία και αναμένονται στα τέλη της άνοιξης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Mε τον φακό του Photo R Press στην Ριτσώνα ...

Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας με 38 συμμετοχές ...

Η αντίστροφη μέτρηση για την εκκίνηση του 60ού Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ράλλυ Χώματος έχει ήδη ξεκινήσει, με το Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας να ετοιμάζεται να φιλοξενήσει τα 38 πληρώματα, στον πρώτο γύρο του θεσμού. Ο αγώνας που διοργανώνεται για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) θα διεξαχθεί με κέντρο και πάλι την πόλη της Θήβας, στην Κεντρική Πλατεία της οποίας θα λάβει χώρα η Πανηγυρική Εκκίνηση του αγώνα το βράδυ του Σαββάτου. Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρέχουν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός είναι ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Ο πρωταθλητής Ελλάδος του 1999 και του 2020, Ιωάννης Παπαδημητρίου με νέο συνοδηγό φέτος, τον Χρήστο Κουζιώνη, θα αγωνιστεί για πρώτη φορά με ένα Skoda Fabia RS Rally2 και ευελπιστεί να φύγει νικητής από τη Θήβα, στη δεύτερη παρουσία του στον αγώνα. Από τη Θεσσαλονίκη θα ταξιδέψει έως την πόλη της Βοιωτίας ο Σωκράτης Τσολακί

Στο νήμα ...

Στις λεπτομέρειες κρίθηκε η νίκη σε πολλές κατηγορίες στην Ανάβαση Ριτσώνας, γεγονός που κράτησε αμείωτο το ενδιαφέρον των χιλιάδων θεατών μέχρι το τέλος. Η εναρκτήρια ανάβαση της χρονιάς συγκέντρωσε τριψήφιο αριθμό οδηγών, οι οποίοι οδήγησαν στο όριο, έχοντας ως στόχο να ξεκινήσουν με το δεξί τις αγωνιστικές υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Αναβάσεων. Όσον αφορά τα αποτελέσματα στις επιμέρους κατηγορίες, ο Μάριος Ηλιόπουλος δεν δυσκολεύτηκε να επικρατήσει στη Formula Saloon . Ο οδηγός του Ford Fiesta ήταν ο πιο γρήγορος και στα δύο περάσματα και έφυγε για άλλη μια χρονιά νικητής από την Ανάβαση Ριτσώνας, κερδίζοντας παράλληλα την κατηγορία FST. Στη δεύτερη θέση, χωρίς να μπορέσει να ακολουθήσει το ρυθμό του νικητή, τερμάτισε ο Βαγγέλης Γεωργούλας (Mitsubishi Lancer Evo VIII), ξεπερνώντας στο τέλος το εμπόδιο του Πιτ Παρθένη, ο οποίος αρκέστηκε στην τρίτη θέση με το Mitsubishi Lancer Evo IX. Στην FSA, ο Γιώργος Κατσαρός (Ford Escort MKI) ανέβηκε στο υψηλότερο σκαλί του βάθρου