O 1.600άρης (ex Peugeot- BMW- MINI) των 155 ίππων βρήκε θέση και κάτω από το καπό της C5 και αναβαθμίστηκε.
Στον τιμοκατάλογο της Citroën μπορεί να υπάρχουν οι γνωστές C5 1.8 και 2.0 αλλά δύσκολα μπορεί να φανταστεί κάποιος ότι θα επιλέξει μια από αυτές και όχι την καινούργια 1.6 HTP.
Κι ας υπάρχει μια διαφορά τιμής της τάξης των 2.000 € από τη βασική 1.8: Ο εξοπλισμός της turbo καλύπτει τη διαφορά και με το παραπάνω.
Η 1.6 ΗΤP λοιπόν είναι μονόδρομος και δικαίως μιας και ο κινητήρας της δεν έχει καμία σχέση με τους ατμοσφαιρικούς της γκάμας: είναι ελαστικός από χαμηλά, αρκετά δυνατός σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του και απαιτεί λιγότερη ενασχόληση του οδηγού με το κιβώτιο που παρεμπιπτόντως είναι 6άρι και άρα καλύτερα κλιμακωμένο.
Στον τιμοκατάλογο της Citroën μπορεί να υπάρχουν οι γνωστές C5 1.8 και 2.0 αλλά δύσκολα μπορεί να φανταστεί κάποιος ότι θα επιλέξει μια από αυτές και όχι την καινούργια 1.6 HTP.
Κι ας υπάρχει μια διαφορά τιμής της τάξης των 2.000 € από τη βασική 1.8: Ο εξοπλισμός της turbo καλύπτει τη διαφορά και με το παραπάνω.
Η 1.6 ΗΤP λοιπόν είναι μονόδρομος και δικαίως μιας και ο κινητήρας της δεν έχει καμία σχέση με τους ατμοσφαιρικούς της γκάμας: είναι ελαστικός από χαμηλά, αρκετά δυνατός σε όλη την κλίμακα λειτουργίας του και απαιτεί λιγότερη ενασχόληση του οδηγού με το κιβώτιο που παρεμπιπτόντως είναι 6άρι και άρα καλύτερα κλιμακωμένο.