Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Η ΕΙΣΤΡΟΦΗ ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ !

Η ποινή ισόβιου αποκλεισμού του Flavio Briatore από τη Formula 1 άρθηκε, έπειτα από συμβιβασμό που πέτυχε ο Ιταλός με τη FIA. Έτσι, ο πρώην διευθυντής της Renault F1, θα έχει τη δυνατότητα να επιστρέψει στο σπορ το 2013, μαζί με τον πρώην διευθυντή μηχανολογίας της ομάδας του Ενστοουν, Pat Symonds.
Ο Ιταλός και ο Βρετανός τιμωρήθηκαν πέρσι από τη FIA με ισόβιο και πενταετή αντίστοιχα αποκλεισμό από κάθε πρωτάθλημα που διοργανώνει η Ομοσπονδία, με αιτία της εμπλοκή τους στο σκάνδαλο του σικέ GP Σιγκαπούρης 2010 - στο οποίο ο Nelsinho Piquet προσέκρουσε εσκεμμένα στον τοίχο για να επωφεληθεί και να κερδίσει ο έτερος οδηγός της Renault F1, Fernando Alonso.
Ο Flavio Briatore κινήθηκε νομικά και με επιτυχία, καθώς το Ανώτατο Δικαστήριο του Παρισιού έκρινε ότι η απόφαση αποκλεισμού του από τη Formula 1 ελήφθη παράτυπα και ότι η FIA δεν είχε τη δικαιοδοσία για τέτοια απόφαση. Ο Ομοσπονδία εξέταζε το ενδεχόμενο έφεσης, αλλά τελικώς το εγκατέλειψε και τώρα ανακοινώθηκε ότι οι δύο πλευρές έφτασαν σε συμβιβασμό.
Μεταξύ άλλων, στην ανακοίνωση της FIA αναφέρεται ότι οι F. Briatore και P. Symonds "...εξέφρασαν τη μεταμέλειά τους και απολογήθηκαν στη FIA". Αυτό εξόργισε τον F. Briatore, ο οποίος έσπευσε να βγάλει ανακοίνωση -σε τρίτο πρόσωπο- που ανέφερε:
"[Ο Briatore] επιβεβαίωσε ότι αποδέχεται να αναλάβει το μερίδιο ευθύνης που του αναλογεί για τα γεγονότα της Σιγκαπούρης ως διευθυντή της Renault F1, την ώρα που συνέβησαν, χωρίς καμία παραδοχή προσωπικής ενοχής για τα γεγονότα αυτά και χωρίς να αναγνωρίζει ότι η απόφαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου του Motorsport [της FIA] εναντίον του θα ήταν βάσιμη.
Ο Flavio Briatore ενημέρωσε τη FIA για την πρόθεσή του να μην αναλάβει διοικητικό ρόλο στη Formula 1 πριν το τέλος του 2012 ή σε οποιοδήποτε άλλο πρωτάθλημα της FIA πριν το τέλος της αγωνιστικής χρονιάς του 2011".

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

1ος Γύρος - Επιτυχής ...

Συναρπαστική ήταν η εξέλιξη του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας, ενός αγώνα που είχε αρκετές ανακατατάξεις καθ’ όλη τη διάρκειά του. Τελικοί νικητές αναδείχθηκαν οι Σωκράτης Τσολακίδης-Γιώργος Πολυζώης, στην επιστροφή του δύο φορές Πρωταθλητή Ελλάδος στη χωμάτινη επιφάνεια. Ο αγώνας διοργανώθηκε από το Σωματείο “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.) Πολύτιμη βοήθεια στους διοργανωτές παρείχαν ο Δήμος Θηβαίων, ο Δήμος Λειβαδέων και ο Δήμος Αλιάρτου-Θεσπιέων. Χορηγός του Ράλλυ Στερεάς Ελλάδας ήταν ο επίσημος διανομέας των λιπαντικών TEXACO, Tsellos. Με τον καλύτερο τρόπο ξεκίνησαν τις υποχρεώσεις τους στο Πανελλήνιο Πρωτάθλημα Ράλλυ Χώματος οι Τσολακίδης-Πολυζώης,. Το πλήρωμα του Skoda Fabia Rally2 Evo είδε από νωρίς να τίθενται εκτός αγώνα οι κύριοι αντίπαλοί του και στη συνέχεια ελέγχοντας τον συναγωνισμό, κέρδισε τις τρεις τελευταίες Ειδικές Διαδρομές του αγώνα. Νωρίτερα, οι «Παναγιώτης Ρουστέμης»-Χρήστος Μπακλώρης, οι οποίοι βρέθηκαν να προηγούνται έπειτα από τις δύο πρώτες

13ο Ράλλυ Χανίων ...

Η ΑΛΑ Χανίων μετά από έγκριση της ΟΜΑΕ - ΕΠΑ διοργανώνει το 13ο Ράλλυ Χανίων που θα διεξαχθεί το Σάββατο 20, Super Ειδική στους Αγίους Αποστόλους, ώρα 17:00 και Κυριακή 21 Απριλίου 2024, δύο επαναλαμβανόμενες διαδρομές, η πρώτη στον Κονταρό στις Βρύσες Αποκορώνου, ώρα 10:00 και η δεύτερη στον Στύλο Μαλάξα. Οι παροχές της ΑΛΑ Χανίων προς τα πληρώματα εκτός Χανίων είναι μία διανυκτέρευση στο ξενοδοχείο Porto Kalamaki το Σάββατο 20 Απριλίου 2024. Χορηγοί του αγώνα είναι: Chania Cars & Trucks Κυριακίδης Κατασκευαστική Και συνδιοργανωτές: Περιφερειακή Ενότητα Χανίων Δήμος Χανίων Δήμος Αποκορώνου ΟΙ ΣΥΜΜΕΤΟΧΕΣ ΕΧΟΥΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΣΤΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΣΔΔΑ ΚΑΙ ΘΑ ΠΑΡΑΜΕΙΝΟΥΝ ΑΝΟΙΧΤΕΣ ΕΩΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2024 ΚΑΙ ΩΡΑ 23:59.

Αναγέννηση ...

Το Στρατιωτικό Αεροδρόμιο Τρίπολης θα υποδεχτεί το Σαββατοκύριακο 20 και 21 Απριλίου, 45 οδηγούς, οι οποίοι θα λάβουν μέρος στον πρώτο αγώνα του Πανελληνίου Πρωταθλήματος Ταχύτητας στις κατηγορίες Ν&Α, Ε, Formula Saloon και Ιστορικών! Διοργανωτές είναι τα Σωματεία “Αγωνιστικός Σύλλογος Ιδιοκτητών Σπορ αυτοκινήτων” (ΑΣΙΣΑ) και “Ελληνική Λέσχη Αυτοκινήτου Δυτικής Αττικής” (ΕΛ.Λ.Α.Δ.Α.). Η κατηγορία Ν&Α συγκέντρωσε 11 οδηγούς, οι οποίοι θα αγωνιστούν με στόχο τη νίκη στην πρεμιέρα του θεσμού. Με τετρακίνητο Lancer της Ομάδας Ν θα αγωνιστεί ο 26χρονος Ταξιάρχης Ασημακόπουλος, ευελπιστώντας η τύχη να είναι με το μέρος του στην Τρίπολη, σε αντίθεση με την πρόσφατη Ανάβαση Ριτσώνας. Γνωστός από τη συμμετοχή του σε αγώνες ταχύτητας παλαιότερα, ο Σάκης Ηλιάδης επιστρέφει στην πίστα με ένα Mitsubishi Lancer Evo IX και θα διεκδικήσει τη νίκη, ενώ για πρώτη φορά θα εκκινήσει σε αγώνα ταχύτητας ο 27χρονος τοπικός, Δημήτρης Μουργελάς με ένα Mitsubishi Lancer Evo VIII. Από τη Ρόδο θα ταξιδέψ