Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Audi R8 LMS

Ως χωριό, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε βέβαια, δεν εννοούμε το Μαρανέλο. Στην προκειμένη περίπτωση χωριό είναι ένα σιρκουί στην ευρύτερη επαρχία του ευρωπαϊκού motorsport και πόλη ένα ιδιωτικό γκαράζ σε μια έπαυλη με πισίνα, ψηλά στον κατάφυτο λόφο κάποιου προαστίου.
Η Audi προετοιμάζει έκδοση δρόμου του R8 LMS. Ο βασιλιάς της πίστας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT3 της FIA, στις 24 Ώρες του Nurburgring και του Spa και σε άλλα Εθνικά και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, περνάει το κατώφλι του γκαράζ μιας έπαυλης.
Supercar δρόμου με τέτοια καταιγίδα τριγύρω - δεν ακούγεται παράλογο; Η Audi κρίνει αναγκαίο να ανταγωνιστεί αμέσως την Porsche 911 GT3 RS και τη Lamborghini Gallardo Superleggera - που σημαίνει ότι αυτές πουλάνε! Τέτοιο καιρό.
Βεβαίως, αν το σκεφτεί κανείς λίγο καλύτερα, ίσως να διαπιστώσει ότι τα supercars πουλάνε ακριβώς επειδή είναι έτσι η κατάσταση, οι καιροί. Κανένα πρόβλημα εδώ γύρω, η αγορά υπεραυτοκινήτων, επαύλεων και πισινών τα πάει φίνα, λάθος συναγερμός.
Το αγωνιστικό Audi R8 LMS κοστίζει 298.000 Ευρώ (προ φόρων) και όλη η παραγωγή του 2010 έχει ήδη προπωληθεί σε αγωνιστικές ομάδες ενόψει του 2011. Ωστόσο, οι πελάτες των εμπορικών αυτοκινήτων της εταιρείας μπορούν απευθείας να αγωνιστούν νοικιάζοντας ανά αγώνα μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα, Joest Racing.
Η επιτυχία αυτού του εγχειρήματος, πρωτότυπου στο παγκόσμιο motorsport, ενθαρρύνει για την εμπορική έκδοση του R8 LMS. Αυτή αναμένεται να είναι παρεμφερής με του αγωνιστικού στην εμφάνιση, στην αεροδυναμική, στη χρήση ανθρακονημάτων, αλλά και στην απόδοση του κινητήρα V10 5,2 λίτρων.
Μιας και η Audi ακόμα δεν δίνει πληροφορίες για το εγχείρημα (το οποίο εμμέσως προαναγγέλει), παραμένει άγνωστο αν η έκδοση δρόμου θα είναι εφοδιασμένη με το σειριακό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, που το R8 LMS δανείστηκε από το θηριώδες πρωτότυπο R10 του LeMans.
Η Audi ξεκίνησε την μετατροπή του αγωνιστικού Audi R8 LMS για το δρόμο αφού νωρίτερα ολοκλήρωσε την εξέλιξη και κατασκευή της δεύτερης εξέλιξης του αγωνιστικού, που διαθέτει ανά την Ευρώπη για τα πρωταθλήματα GT του 2010.
Η δεύτερη έκδοση του αγωνιστικού έχει δεχθεί ενισχύσεις του σασί, βελτιώσεις της ανάρτησης και τροποποιημένα συστήματα ψύξης (για αντοχή και σε πιο θερμά κλίματα), ηλεκτρονικής και εξάτμισης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Are you SEIRIOS ? ...

Ο εμβληματικός Σταθμός Εξυπηρέτησης Αυτοκινητιστών ΣΕΙΡΙΟΣ θα αποτελέσει τον τόπο συνάντησης θεατών και αγωνιζομένων του ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις στις 7 Σεπτεμβρίου, με μια υπερειδική διαδρομή πρωτόγνωρη για τα παγκόσμια δεδομένα. Πλατεία Συντάγματος, ΟΑΚΑ, Πλατεία Νερού. Τρία εμβληματικά σημεία της Ελλάδας που χαρακτήρισαν τα πρόσφατα ΕΚΟ Ράλλυ Ακρόπολις έρχονται να δώσουν τη σκυτάλη σε ακόμα μία πρωτοποριακή όσο και απρόσμενη τοποθεσία για την υπερειδική διαδρομή του 2024. Την αποκάλυψη του σημείου της EKO Super Special Stage έκανε μέσα από την πασίγνωστη γέφυρα του ΣΕΑ Σείριος ο Αναπληρωτής Υπουργός Αθλητισμού. Ο κ. Γιάννης Βρούτσης, καλωσορίζοντας τους παρευρισκομένους, επεσήμανε: «Σε μια χρονιά που ο Αθλητισμός αναβαθμίστηκε από τον Πρωθυπουργό Κυριάκο Μητσοτάκη, τοποθετώντας το Υπουργείο Αθλητισμού στη φιλόξενη “οικογένεια” της Παιδείας, δεν εφησυχάσαμε». Αξίζει να αναφερθεί ότι εγχείρημα ανάλογο της φετινής EKO Super Special Stage δεν έχει επιχειρηθεί από καμία διοργανώτρια χώρα σε α

Ανανέωση στόλου ...

Το αμαξοστάσιο των Τρόλεϊ στην Νέα Φιλαδέλφεια (Κόκκινος Μύλος) επισκέφτηκε, ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιος για τις Μεταφορές, Βασίλης Οικονόμου, προκειμένου να εξετάσει μία σειρά ζητημάτων, που αφορούν την βελτίωση των συνθηκών εργασίας των εργαζομένων και του παρεχόμενου συγκοινωνιακού έργου των Τρόλεϊ προς τους πολίτες. Ο αρμόδιος Υφυπουργός, άκουσε και κατέγραψε όλα τα αιτήματα των εργαζομένων, σχετικά με την υπογραφή της συλλογικής σύμβασης εργασίας, την ποιότητα εργασίας των οδηγών, αλλά και την προστασία τους στο πλαίσιο της δύσκολης καθημερινότητάς τους. Στην συνέχεια ο κ. Οικονόμου συναντήθηκε με τους εργαζόμενους και με τον Διευθύνοντα Συμβούλο της Ο.ΣΥ, Στέφανο Αγιάσογλου, τον Γενικό Διευθυντή Παραγωγής της Ο.ΣΥ., Γιώργο Δρόση. Ο Πρόεδρος του Συνδικάτου Εργαζομένων στα Τρόλεϊ (πρώην ΗΛΠΑΠ), Στέλιος Ινεπέκογλου, έθεσε τα θέματα που απασχολούν τους εργαζόμενους. Ο Υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών στάθηκε στον εκσυγχρονισμό του στόλου των Τρόλεϊ με τα 200 νέα οχ

13ο GRAND PRIX - ΟΥΓΓΑΡΙΑ ...

Το 13Ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1, πραγματοποιήθηκε στην πίστα «Ουγγαρόρινγκ» της Ουγγαρίας και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 21 Ιουλίου, από τον ΑΝΤ1 και το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr ). Την παρθενική του νίκη έκανε ο Όσκαρ Πιάστρι,  ο οποίος πήρε την 1η νίκη της καριέρας του, με 2ο τον ομόσταβλό του στη McLaren, Λάντο Νόρις, ενώ την 3η θέση πήρε ο Λιούις Χάμιλτον με τη Mercedes. Η χθεσινή αναμέτρηση των μονοθέσιων κέρδισε το ενδιαφέρον των φίλων της Formula 1 στην Ελλάδα, καθώς ήταν πρώτη στη ζώνη προβολής της με 15,3% στο δυναμικό κοινό 18-54 και διαφορά 4,4 μονάδες από τον ανταγωνισμό. Το μεγαλύτερο ενδιαφέρον για τις μάχες των οδηγών της Formula 1 το έδειξαν οι άνδρες με ποσοστό που έφτασε μέχρι και 25,1%. Και οι γυναίκες, όμως, παρακολούθησαν Formula 1 καταγράφοντας ποσοστό μέχρι και 24,8%.  Οι απεσταλμένοι της εκπομπής «FORMULA 1 SHOW» του ΑΝΤ1 και ANT1+, Μαρία Θωμά και Γιώργος Ανανίδας, μετέφεραν το κλίμα από το καυτό Ουγγαρόρι