Ως χωριό, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε βέβαια, δεν εννοούμε το Μαρανέλο. Στην προκειμένη περίπτωση χωριό είναι ένα σιρκουί στην ευρύτερη επαρχία του ευρωπαϊκού motorsport και πόλη ένα ιδιωτικό γκαράζ σε μια έπαυλη με πισίνα, ψηλά στον κατάφυτο λόφο κάποιου προαστίου.
Η Audi προετοιμάζει έκδοση δρόμου του R8 LMS. Ο βασιλιάς της πίστας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT3 της FIA, στις 24 Ώρες του Nurburgring και του Spa και σε άλλα Εθνικά και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, περνάει το κατώφλι του γκαράζ μιας έπαυλης.
Supercar δρόμου με τέτοια καταιγίδα τριγύρω - δεν ακούγεται παράλογο; Η Audi κρίνει αναγκαίο να ανταγωνιστεί αμέσως την Porsche 911 GT3 RS και τη Lamborghini Gallardo Superleggera - που σημαίνει ότι αυτές πουλάνε! Τέτοιο καιρό.
Βεβαίως, αν το σκεφτεί κανείς λίγο καλύτερα, ίσως να διαπιστώσει ότι τα supercars πουλάνε ακριβώς επειδή είναι έτσι η κατάσταση, οι καιροί. Κανένα πρόβλημα εδώ γύρω, η αγορά υπεραυτοκινήτων, επαύλεων και πισινών τα πάει φίνα, λάθος συναγερμός.
Το αγωνιστικό Audi R8 LMS κοστίζει 298.000 Ευρώ (προ φόρων) και όλη η παραγωγή του 2010 έχει ήδη προπωληθεί σε αγωνιστικές ομάδες ενόψει του 2011. Ωστόσο, οι πελάτες των εμπορικών αυτοκινήτων της εταιρείας μπορούν απευθείας να αγωνιστούν νοικιάζοντας ανά αγώνα μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα, Joest Racing.
Η επιτυχία αυτού του εγχειρήματος, πρωτότυπου στο παγκόσμιο motorsport, ενθαρρύνει για την εμπορική έκδοση του R8 LMS. Αυτή αναμένεται να είναι παρεμφερής με του αγωνιστικού στην εμφάνιση, στην αεροδυναμική, στη χρήση ανθρακονημάτων, αλλά και στην απόδοση του κινητήρα V10 5,2 λίτρων.
Μιας και η Audi ακόμα δεν δίνει πληροφορίες για το εγχείρημα (το οποίο εμμέσως προαναγγέλει), παραμένει άγνωστο αν η έκδοση δρόμου θα είναι εφοδιασμένη με το σειριακό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, που το R8 LMS δανείστηκε από το θηριώδες πρωτότυπο R10 του LeMans.
Η Audi ξεκίνησε την μετατροπή του αγωνιστικού Audi R8 LMS για το δρόμο αφού νωρίτερα ολοκλήρωσε την εξέλιξη και κατασκευή της δεύτερης εξέλιξης του αγωνιστικού, που διαθέτει ανά την Ευρώπη για τα πρωταθλήματα GT του 2010.
Η δεύτερη έκδοση του αγωνιστικού έχει δεχθεί ενισχύσεις του σασί, βελτιώσεις της ανάρτησης και τροποποιημένα συστήματα ψύξης (για αντοχή και σε πιο θερμά κλίματα), ηλεκτρονικής και εξάτμισης.