Μετάβαση στο κύριο περιεχόμενο

Audi R8 LMS

Ως χωριό, πρέπει να ξεκαθαρίσουμε βέβαια, δεν εννοούμε το Μαρανέλο. Στην προκειμένη περίπτωση χωριό είναι ένα σιρκουί στην ευρύτερη επαρχία του ευρωπαϊκού motorsport και πόλη ένα ιδιωτικό γκαράζ σε μια έπαυλη με πισίνα, ψηλά στον κατάφυτο λόφο κάποιου προαστίου.
Η Audi προετοιμάζει έκδοση δρόμου του R8 LMS. Ο βασιλιάς της πίστας στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα GT3 της FIA, στις 24 Ώρες του Nurburgring και του Spa και σε άλλα Εθνικά και Ευρωπαϊκά πρωταθλήματα, περνάει το κατώφλι του γκαράζ μιας έπαυλης.
Supercar δρόμου με τέτοια καταιγίδα τριγύρω - δεν ακούγεται παράλογο; Η Audi κρίνει αναγκαίο να ανταγωνιστεί αμέσως την Porsche 911 GT3 RS και τη Lamborghini Gallardo Superleggera - που σημαίνει ότι αυτές πουλάνε! Τέτοιο καιρό.
Βεβαίως, αν το σκεφτεί κανείς λίγο καλύτερα, ίσως να διαπιστώσει ότι τα supercars πουλάνε ακριβώς επειδή είναι έτσι η κατάσταση, οι καιροί. Κανένα πρόβλημα εδώ γύρω, η αγορά υπεραυτοκινήτων, επαύλεων και πισινών τα πάει φίνα, λάθος συναγερμός.
Το αγωνιστικό Audi R8 LMS κοστίζει 298.000 Ευρώ (προ φόρων) και όλη η παραγωγή του 2010 έχει ήδη προπωληθεί σε αγωνιστικές ομάδες ενόψει του 2011. Ωστόσο, οι πελάτες των εμπορικών αυτοκινήτων της εταιρείας μπορούν απευθείας να αγωνιστούν νοικιάζοντας ανά αγώνα μια θέση στην εργοστασιακή ομάδα, Joest Racing.
Η επιτυχία αυτού του εγχειρήματος, πρωτότυπου στο παγκόσμιο motorsport, ενθαρρύνει για την εμπορική έκδοση του R8 LMS. Αυτή αναμένεται να είναι παρεμφερής με του αγωνιστικού στην εμφάνιση, στην αεροδυναμική, στη χρήση ανθρακονημάτων, αλλά και στην απόδοση του κινητήρα V10 5,2 λίτρων.
Μιας και η Audi ακόμα δεν δίνει πληροφορίες για το εγχείρημα (το οποίο εμμέσως προαναγγέλει), παραμένει άγνωστο αν η έκδοση δρόμου θα είναι εφοδιασμένη με το σειριακό κιβώτιο έξι ταχυτήτων, που το R8 LMS δανείστηκε από το θηριώδες πρωτότυπο R10 του LeMans.
Η Audi ξεκίνησε την μετατροπή του αγωνιστικού Audi R8 LMS για το δρόμο αφού νωρίτερα ολοκλήρωσε την εξέλιξη και κατασκευή της δεύτερης εξέλιξης του αγωνιστικού, που διαθέτει ανά την Ευρώπη για τα πρωταθλήματα GT του 2010.
Η δεύτερη έκδοση του αγωνιστικού έχει δεχθεί ενισχύσεις του σασί, βελτιώσεις της ανάρτησης και τροποποιημένα συστήματα ψύξης (για αντοχή και σε πιο θερμά κλίματα), ηλεκτρονικής και εξάτμισης.

Δημοφιλείς αναρτήσεις από αυτό το ιστολόγιο

Ευβοϊκού με τον φακό ...

 

Γιάννης Ταχτάς: Η επιστροφή .....

Ένας από τους πλέον γνωστούς αγωνιζόμενους επιστρέφει στους ελληνικούς αγώνες αυτοκινήτου αυτό το Σαββατοκύριακο στο 2ο Athens Rally Sprint που διεξάγεται στην θρυλική διαδρομή του Αγίου Μερκουρίου. Ο λόγος για τον Γιάννη Ταχτά που μετά από πολύ καιρό θα τον ξαναδούμε όχι όμως με την πασίγνωστη Opel Ascona του. Ο Γιάννης για αυτό τον αγώνα επιστρατεύει μια παλιά του αγάπη την BMW E21 με την οποία έχει στεφθεί δύο φορές νικητής στην κατηγορία του στο ράλι Παλλάδιο. Μάλιστα η επιστροφή του συνοδεύεται από μία ακόμα επιστροφή αυτή του Νίκου Χρέππα στο δεξί κάθισμα συνθέτοντας έτσι μία πολύ δυνατή συμμετοχή στην κατηγορία των ιστορικών αυτοκινήτων. Υποστηρικτές της προσπάθειας του είναι οι ταπετσαρίες αυτοκινήτων Auto-Design του Ανδρέα Δουδούλη και το εστιατόριο Il Desto του Μιχάλη Ευθυμίου. Ο Όμιλος Μηχανοκίνητου Αθλητισμού Θεσσαλίας (Ο.Μ.Α.Θ.) εύχεται στον αθλητή της στην επιστροφή του στους αγώνες  αυτοκινήτου, καλή επιτυχία και καλή διασκέδαση.

6ο GRAND PRIX - Μiami ...

Το 6ο Grand Prix του Παγκοσμίου Πρωταθλήματος της Formula 1 πραγματοποιήθηκε στην πίστα «International Autodrome» στο Μαϊάμι και μεταδόθηκε ζωντανά, αποκλειστικά, την Κυριακή 4 Μαΐου, από το ΑΝΤ1+ ( https://www.antennaplus.gr )  και ετεροχρονισμένα από τον ΑΝΤ1. Μεγάλος νικητής αναδείχθηκε ο Όσκαρ Πιάστρι, στη 2η θέση βρέθηκε ο εξαιρετικός Λάντο Νόρις, και στη 3η  θέση ο Τζορτζ Ράσελ. ΟΣΑ ΕΓΙΝΑΝ ΣΤΟ 6ο GRAND PRIX ΣΤΟ ΜΑΙΑΜΙ Η McLaren έκανε το «Miami twice» στη Φλόριντα, συγκεντρώνοντας το απόλυτο των 58 βαθμών, με δύο εμφατικές εμφανίσεις τόσο στο Sprint όσο και στον κυρίως αγώνα. Οι «παπάγια», Όσκαρ Πιάστρι και Λάντο Νόρις, έκαναν το 1-2 και στα δύο σκέλη του αγωνιστικού τριημέρου, επιβεβαιώνοντας την ανοδική πορεία της ομάδας και τη δυναμική του MCL39. Στο Sprint, το αυτοκίνητο ασφαλείας ευνόησε τον Λάντο Νόρις, ο οποίος κατάφερε να επικρατήσει. Στον κυρίως αγώνα, όμως, ήταν η σειρά του Όσκαρ Πιάστρι να λάμψει, παίρνοντας μία επιβλητική νίκη χωρίς να αφήσει περιθώριο αντίδρα...